Діалог бізнесу і влади: у Львові відбулася нарада щодо роботи платформи оцінки держпослуг «Пульс»
Діалог Бізнесу І Влади У Львові Відбулася Нарада Щодо Роботи Платформи «Пульс» (10)
Платформа вже зібрала понад 313 тисяч оцінок, 25 тисяч коментарів і більш ніж 300 звернень від верифікованих підприємців.
Платформа «Пульс» – це новий цифровий інструмент для збору зворотного зв’язку від підприємців щодо взаємодії з державними органами. Її мета – зробити державні послуги зручнішими, ефективнішими та прозорими. Платформою користуються вже 10 обласних військових адміністрацій та м. Київ.
«Наша область є учасником експериментального проєкту «Пульс» – державної платформи цифрової взаємодії бізнесу й влади, створеної в межах політики «Зроблено в Україні». Це інструмент, який дозволяє підприємцям напряму сигналізувати про проблеми, що виникають у взаємодії з державою, і бачити, як ці сигнали змінюють бізнес-клімат», – зазначив перший заступник голови Львівської ОВА Андрій Годик.
На зустрічі розповіли, що з моменту запуску платформи в області усі звернення від підприємців оперативно розглянули та передали відповідним структурам. Найчастіше бізнес порушує питання розмитнення товарів, оподаткування та зміни цільового призначення земельних ділянок.
«Пульс» дає змогу системно виявляти повторювані проблеми, виносити їх на міжвідомчі та регіональні наради й формувати єдину аналітичну базу, що надалі враховується в урядових рішеннях.
«У відповідь на проблеми, які бізнес системно фіксує через “Пульс”, уряд готує комплекс нормативно-правових актів, спрямованих на спрощення процедур, зменшення регуляторного тиску та цифровізацію послуг», – повідомила представниця Міністерства економіки України Ольга Козиренко.
Зараз Міністерство працює над впровадженням віджету «Пульс», а також над інтеграцією дашборду оцінок і коментарів підприємців у платформу. Він стане ключовим інструментом прозорості і буде доступний для всіх.
Станом на сьогодні «Пульс» зібрав понад 313 тисяч оцінок, 25 тисяч коментарів і більш ніж 300 звернень від верифікованих підприємців. Уперше всі ці дані стали публічними – їх можна переглядати в режимі реального часу на платформі.
Розробники також планують:
- до кінця 2025 року – підключення всіх обласних військових адміністрацій;
- з 1 січня 2026 року – перехід платформи в статус повноцінного державного механізму цифрової взаємодії бізнесу та влади відповідно до постанови КМУ №1304 від 10 жовтня 2025 року; звернення через платформу отримають статус офіційних бізнес-звернень із терміном розгляду 15 днів;
- інтеграція з банками (ПриватБанк, Монобанк), запуск модуля бізнес-петицій та оновлення платформи до версії «Пульс 2.0» з розширеною аналітикою та покращеним користувацьким досвідом.
«Закликаємо підприємців області активно користуватися платформою – залишати оцінки й коментарі через віджет «Пульс», інтегрований у Кабінет платника податків, сайт Міністерства економіки та інші державні сервіси, а також залишати звернення безпосередньо на сайті платформи – це сигнал, який допомагає зробити державу ефективнішою, а діалог між владою й бізнесом – чесним і прогнозованим», – додав Андрій Годик.