Підприємці Львівщини можуть оцінити якість держпослуг через онлайн-платформу «Пульс»

Підприємці Львівщини можуть оцінити якість держпослуг через онлайн-платформу «Пульс»
Львівська ОВА закликає бізнес області активно долучатися до формування якісного державного сервісу.
Платформа «Пульс» — це новий цифровий інструмент для збору зворотного зв’язку від підприємців щодо взаємодії з державними органами. Його мета — зробити державні послуги зручнішими, ефективнішими та прозорішими.
Підприємці Львівщини вже сьогодні можуть скористатися цією можливістю: залишити відгук про якість послуг, які вони отримали, поділитися пропозиціями або повідомити про проблеми у спілкуванні з держструктурами.
Наразі доступна оцінка роботи понад 20 органів влади, зокрема ЦНАПів, податкової, митниці тощо. Поступово перелік установ буде розширюватися. Всі звернення обробляє Урядовий контактний центр, а у складних випадках — Рада бізнес-омбудсмена. Статус звернення можна відслідковувати в особистому кабінеті на платформі.
«Платформа “Пульс” — це ще один крок до відкритої взаємодії між бізнесом та державою. Ми зацікавлені у тому, щоб підприємці Львівщини не лише зростали економічно, а й мали можливість впливати на якість сервісів, які їм надає держава. Їхній досвід — це ключ до ефективних реформ», — зазначили у Львівській ОВА.
Крім відгуків, на платформі можна голосувати за найбільш актуальні проблеми для бізнесу, переглядати дашборд-аналітику та бачити, як змінюється індекс задоволеності підприємців (Entrepreneur Satisfaction Score).
Авторизуватись на «Пульсі» можна через електронний підпис, банк ID або Дія.Підпис.
Детальніше:
Що можна робити на платформі?
- Залишити відгук і отримати допомогу
- Проголосувати за пріоритетні проблеми
- Переглянути аналітику звернень
- Відслідковувати статус обробки заявки
Система складається з чотирьох компонентів — основної форми для звернень, дашборду, голосування за найбільші проблеми для бізнесу, та особистого кабінету підприємця.
В основній формі для надання відгуку підприємці можуть лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом — електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис.
Після цього підприємцю запропонують пройти опитування щодо умов для ведення бізнесу та оцінки роботи державних установ. Далі за бажанням звернутися до держави - попросити про допомогу у вирішенні питань, якщо вони виникли, дати пораду щодо покращення бізнес-процесів або позитивний відгук з власного досвіду.
Ці звернення спрямовують до Урядового контактного центру, де обробляють як звернення громадянина, або у складних випадках — до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій. Термін обробки звернення - до 30 днів, згідно закону про звернення від фізичних осіб. Про результат обробки звернення повідомлять на електронну пошту заявника.
«Пульс» є частиною державної політики «Зроблено в Україні», яку ініціював Президент. Онлайн-платформа розроблена Мінекономіки та реалізована за сприяння Мінцифри.