До уваги освітян: приєднуйтесь до проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті»
Реєстрація заявок для участі триватиме до 1 квітня 2024 року.
Ціль проєкту – навчити учнів критично сприймати інформацію, протидіяти маніпуляціям, усвідомити цінність високоякісної інформації в контексті шкільної освіти.
Учасники проєкту пройдуть навчання з інфомедійної грамотності та отримають матеріали для інтеграції цих навичок у свої уроки.
Реєстрація заявок для участі в проєкті триватиме до 1 квітня 2024 року.
Міністерство освіти і науки України в партнерстві з Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX in Ukraine), Міністерство культури та інформаційної політики України та МБФ Академія Української Преси (АУП) за підтримки Посольства США в Україні реалізує проєкт «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті».
Основна діяльність проєкту спрямована на інтеграцію інфомедійної грамотності (ІМГ) в освітні програми закладів загальної середньої освіти та програми підвищення кваліфікації вчителів.
Учасникам проєкту надається можливість скористатися навчальнометодичними матеріалами для інтегрованого викладання інфомедійної грамотності на уроках, узяти участь у навчальних вебінарах, тренінгових сесіях, експертних зустрічах, заходах із обміну досвідом в Україні та за кордоном, сертифікованих курсах з підвищення кваліфікації, а також інші освітні можливості.
Універсальні матеріали проєкту:
- Набір 23 роздавальних матеріалів для проведення вправ.
- 4 універсальні уроки для класної й позакласної роботи.
- Три анімовані відео про медіаграмотність.
Онлайн-курси підвищення кваліфікації для освітян:
- «Медіаграмотний спротив» («Будуємо аргументовані діалоги» 0,5 кредита ЄКТС;
- «Спілкуємося на рівних» 0,5 кредита ЄКТС)
Докладніша інформація щодо умов участі та реєстрації наявна за посиланням: https://l2d.in.ua/
Контактна особа: Юлія Гуза, керівниця проєктів Академії української преси (електронна пошта: y.guza@aup.com.ua )
Читайте також: Школярів, які виїхали за кордон, запрошують в онлайн-гуртки еколого-натуралістичного напрямку