Представники медіа та туристичного бізнесу з США відвідали Львівщину в межах промотуру
Захід мав на меті створити промоційну кампанію про Львівщину для жителів та потенційних туристів із США.
На Львівщину, 6 січня, завітали журналісти та представник туристичного оператора Rebuild Ukraine Travel із Нью-Йорка в межах промотуру, який триватиме до 16 січня.
Серед гостей:
- Джейсон Грін – медіа журналіст із Нью-Йорка. Автор туристичного блогу «One Good Dad», присвячений сімейним подорожам. Працював із такими компаніями: Disney, Royal Caribbean, Marriott, Universal Studios, Hilton, Wyndham. Веде туристичні колонки в таки виданнях: The New York Times, Wallstreet Journal, The Daily News і Huffington Post.
- Джошуа Бранденбург – фотограф із Нью-Йорка. Займається професійною зйомкою 13 років. Проводив зйомки в Європі, Азії, Північній та Південній Америці, основний профіль якого – туризм. Він фотографує природу, пейзажі, туристичні локації.
- Саша Воск – Член Асоціації туризму штату Нью-Йорк і Skal International’s New York Club. Президент благодійної організації «Фонд «Відбудуй Україну»».
Має 20-річний досвід маркетингових програм на телебаченні та управління логістикою у сфері туризму, а також має українське коріння.
Метою візиту є створення промоційної кампанію про Львівщину для жителів та потенційних туристів із США.
Протягом свого перебування у Львівській області, гості мали змогу відвідати Новояворівську, Бібрську, Трускавецьку, Східницьку, Сколівську, Славську та Козівську громади, а також місто Львів.
У межах промотуру учасники відвідали: майстер-клас із виготовлення яворівської іграшки, СПА-комплекси Львівщини, відпочинкові комплекси та готелі, зимові види відпочинку, скуштувати гастрономічні смаколики регіону, відвідати історичні, культурні та атракційні локації області, ознайомитись із лікувальною базою міста Трускавець.
У результаті заходу гості напрацювали велику кількість фото- і відеоконтенту та інформації, яка буде опублікована в американських медіа, як один із елементів промоції Львівщини.
Надалі учасники планують обговорити розробку туристичних пакетів для кінцевих споживачів у США та участь представників бізнесу у туристичній виставці Washington DC Travel Show 2024, яка відбудеться наприкінці лютого.
«Слід зазначити, що із бюджету області не витратили жодної гривні для проведення цього промотуру. Всі витрати погодились надати партнери по бізнесу, за що їм велика подяка, що в нелегкі часи, знаходять можливості для розвитку і промоції туристичної галузі», – зазначає керівник управління туризму та курортів ОВА Тарас Лозинський.
До організації промотуру долучились такі партнери:
Трускавецька міська рада, Славська селищна рада, департамент з питань культури, національностей та релігій облдержадміністрації, відділ культури, молоді та спорту Новояворівської міської ради, Emily Resort, Grand Hotel, Mirotel Resort & Spa, Edem Resort, готельно-відпочинковий комплекс «Вежа Ведмежа», SPA-готель Таурус, музейно-культурний комплекс пивної історії – Львіварня, PARK3020, BER NAR DYN Restaurant, ресторан «На Горизонті», НПП «Сколівські Бескиди», історико-культурний заповідник «Тустань», гірськолижний комплекс «Плай».
Читайте також: Рятувальники на горі Тростян надали допомогу туристу-лижнику