Якісна освіта на Львівщині: сьогодення і майбутнє – відбулась Освітня Академія для керівників відділів освіти
У навчанні взяли участь приблизно сотня керівників органів управляння освітою районних військових адміністрацій та територіальних громад.
«Якісна освіта в регіоні: сьогодення і майбутнє» - такою була тема Освітньої Академії для керівників відділів освіти територіальних громад, яка відбулася 5 липня у с. Плав'я (Козівська сільська рада) Стрийського району.
Захід провели у форматі управлінського інтенсиву, його організатором виступив департамент освіти і науки Львівської ОВА. У навчанні взяли участь приблизно сотня керівників органів управляння освітою районних військових адміністрацій та територіальних громад.
Директор департаменту освіти і науки Львівської ОВА Олег Паска ознайомив присутніх із Стратегією розвитку освіти Львівщини: її досягненнями, ризиками та перспективами.
Він наголосив, що успішне майбутнє матимуть тільки ті громади, які створять, розбудують сучасну цифрову школу, куди хотітимуть ходити й учні, і вчителі, і батьки.
Водночас представники освітньої управлінської вертикалі та відділи освіти мали б стати провідниками змін та інновацій, осередками методичної та соціальної підтримки вчителів.
Також Олег Паска нагадав, що громади є розпорядниками чималих бюджетів, однак до потреб освіти вони часто підходять за залишковим принципом, сподіваючись на область.
«Так не повинно бути. Зокрема, у справі обладнання та побудови укриттів департамент розраховує на дієву участь громад», - зазначив він.
Водночас Олег Паска додав, що позитивні освітянські практики громад будуть масштабовані на всю область.
Далі учасники Освітньої Академії працювали в групах, утворених за територіальним принципом. Їх очолювали керівники відділів освіти громад. Завдання - визначити по одній з найуспішніших, проблемних і перспективних справ, які притаманні освітньому життю громади. Усі порушені питання ретельно пропрацювали. А саме визначили спільні досягнення та проблеми за 2022/2023 н.р., виклики, на які доведеться реагувати у наступному навчальному році. Також розібрали специфічні освітні проблемні кейси, характерні для окремих громад.