У Львові стартувала ІІ сесія Освітньої академії з питань обговорення реалізації проєкту «MOODLE –це про100»
Завдяки проєкту понад 2 тисячі педагогів Львівщини покращили свої вміння у роботі з платформою дистанційного навчання MOODLE.
Сьогодні, 26 квітня, у Львові стартувала ІІ сесія Освітньої академії з питань обговорення реалізації проєкту «MOODLE – це про100».
MOODLE, платформу для дистанційного навчання, використовують у всьому світі. На Львівщині платформу почали застосовувати у 2021 році у зв’язку з нагальною необхідністю організувати дистанційний навчальний процес в умовах пандемії COVID-19, а пізніше – під час воєнного стану.
Задля навчання педагогів користуватися платформою у Центрі інноваційних освітніх технологій Національного університету «Львівська політехніка», за підтримки департаменту освіти і науки Львівської ОВА, у 2021 році розробили проєкт «MOODLE-це про100».
Станом на сьогодні навчання щодо підвищення кваліфікації з організації роботи на платформі «MOODLE» у межах проєкту «MOODLE – це про100» пройшли вже 2674 педагоги з Львівщини. Саму платформу успішно використовують у 196 закладах освіти Львівської області.
Друга сесія Освітньої академії триватиме два дні – 26 та 27 квітня. Загалом у заході беруть участь представники 60 шкіл та ліцеїв Львівщини, представники органів місцевого самоврядування, освітяни.
Як розповіла директорка Центру інноваційних освітніх технологій НУ «ЛП», де розробили проєкт «MOODLE – це про100», Маргарита Носкова, ідея проєкту належить департаменту освіти і науки ЛОВА.
«З початком карантину ми були в пошуку програми чи платформи, яка дозволила б кожному закладу освіти, незалежно від обставин, переходити на інші форми навчання (з очної на дистанційну і навпаки), без втрат в якості і зі збереженням безпечного середовища.
Сьогодні ми сподіваємося, що зможемо напрацювати спільний маршрут з врахуванням потреб і педагогів, і департаменту освіти та науки у користуванні платформою MOODLE для того, щоб забезпечити максимальний комфорт у роботі на дистанційній формі навчання як для вчителів, так і для учнів», – пояснила Маргарита Носкова.
Програма другої сесії Освітньої академії включає обговорення розбудови освітнього середовище як спільної відповідальності територіальної громади, виклики та досягнення закладів освіти у використанні платформи MOODLE, а також роботу учасників в командах.
Привітав учасників другої сесії та взяв участь в одній з дискусій директор департаменту освіти і науки ЛОВА Олег Паска.
«Метою Освітньої академії є розвинути використання платформи MOODLE настільки, щоб учасникам освітнього процесу було комфортно спілкуватися між собою та використовувати здобутки один одного. Департамент освіти і науки рекомендує переходити на MOODLE, оскільки це безпечна, якісна та безкоштовна платформа для організації онлайн-навчання», - зазначив Олег Паска.
Нагадаємо, перша сесія Освітньої академії з питань обговорення реалізації проєкту «MOODLE – це про100» відбулася у березні цього року.