Під час Освітньої Академії у Центрі інноваційних освітніх технологій обговорили проміжні результати впровадження проєкту «MOODLE – це про100!»
Систему дистанційного навчання у межах проєкту запустили у 196 школах Львівщини.
Учора, 30 березня, у Центрі інноваційний освітніх технологій Національного університету «Львівська Політехніка» відбулася Освітня Академія з питань обговорення найкращих практик реалізації регіонального проєкту «MOODLE – це про100!».
Організаторами проєкту «MOODLE – це про100!» є департамент освіти і науки Львівської ОВА та Центр інноваційних освітніх технологій Львівської Політехніки.
Проєкт стартував ще у лютому 2021 року і дозволив в умовах карантину, а пізніше і під час воєнного стану, забезпечити школярам можливість навчатися дистанційно або у змішаному форматі.
«Ми зібрались тут для того, аби поділитись нашим досвідом та напрацювати алгоритми для наших дій в майбутньому. Найважче ми вже подолали – це страх старту. Проблема була в тому, що нам тяжко виходити із зони комфорту, але нам вдалось спільними зусиллями створити проєкт, який показує результат!», – зазначила Маргарита Носкова, директорка ЦІОТ та авторка проєкту.
Про впровадження MOODLE під час Освітньої Академії розповіли директори закладів освіти Львівщини. Багато вчителів, які закінчили навчання в межах курсу «MOODLE – це про100!», допомагають нашим дітям отримати доступ до української освіти в Українській дистанційній школі.
«У контексті розвитку дистанційної освіти Львівщина на сьогодні є унікальним явищем в Україні! Наші освітяни вчились 2 роки, а тепер ми маємо якісний результат. Завдяки цьому курсу вже з перших днів війни діти мали змогу навчатись, ми створили Українську дистанційну школу, а в закладах освіти області діти змогли опановувати навчальний матеріал якісно», – зазначив директор департаменту освіти і науки ЛОВА Олег Паска.
Завдяки курсу «MOODLE – це про100!» 2674 педагоги, з яких 172 керівники закладів освіти, 228 системних адміністраторів та 1419 педагогів, пройшли навчання на курсах підвищення кваліфікації для педагогічних працівників щодо організації роботи та створення дистанційних курсів на платформі MOODLE. Загалом у 196 закладах освіти Львівщини розгорнули LMS MOODLE.
Завдяки цьому вчителі можуть використовувати зручну платформу для того, аби всі навчальні матеріали були структуровані, доступні та актуальні. Самі вчителі зазначають, що курс «MOODLE – це про100!» навчив організовувати дистанційне навчання якісно, тримати постійний зв'язок з учнями та дав ті навички, які необхідні педагогам у сучасних складних обставинах.