«Гід з державних послуг» в «Дії» розширює можливості: понад 2000 сервісів тепер доступні українцям

«Гід З Державних Послуг» В «Дії» Розширює Можливості Понад 2000 Сервісів Тепер Доступні Українцям
«Гід з державних послуг» покликаний спростити пошук необхідної інформації та зробити державні сервіси максимально зрозумілими.
Міністерство цифрової трансформації України (Мінцифра) оголосило про подальше вдосконалення та розширення «Гіда з державних послуг», який тепер об’єднує понад дві тисячі сервісів в єдиному зручному просторі. Понад 300 з них доступні до отримання безпосередньо у Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП). Ця ініціатива спрямована на подолання інформаційного бар’єра, адже, за даними досліджень, кожен четвертий українець наразі не обізнаний про всі доступні державні послуги та шляхи їх отримання.
За результатами дослідження, проведеного компанією Fama, виявили, що 23,6% опитаних громадян не знали про можливість отримати послугу онлайн, звертаючись до ЦНАП. Водночас 58,1% респондентів висловили бажання отримувати більше інформації про електронні сервіси. У відповідь на ці потреби Мінцифра запускає спеціальний дайджест, який інформуватиме про послуги, доступні як у ЦНАПах, так і через застосунок «Дія».
«Гід з державних послуг» покликаний спростити пошук необхідної інформації та зробити державні сервіси максимально зрозумілими. Цього тижня у новому дайджесті особлива увага приділяється послугам з реєстрації права власності – одним із найпопулярніших запитів у ЦНАПах.
Серед ключових послуг у цій сфері:
- Державна реєстрація права власності на нерухоме майно та права довірчої власності, яку можна отримати як через портал «Дія», так і особисто у ЦНАП.
- Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, доступне через портал «Дія» або у ЦНАП.
- Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що здійснюється через ЦНАП.
Ці послуги є критично важливими у таких життєвих ситуаціях, як оформлення спадщини, дарування, купівля нового житла, а також для захисту власного майна шляхом своєчасної реєстрації. Гід детально роз’яснює всі необхідні кроки та умови.
Адміністратори ЦНАПів, зі свого боку, завжди готові надати необхідну допомогу та підказати, як скористатися послугою самостійно, зокрема, у спеціально обладнаних куточках самообслуговування. Це дозволяє громадянам швидко освоїти нові цифрові інструменти та в майбутньому виконувати операції ще оперативніше.
«Інформування громадян про цифрові можливості є нашим пріоритетом. «Гід з державних послуг» та нові дайджести – це інструменти, які допомагають кожному українцю краще орієнтуватися у сфері адміністративних послуг, розуміти свої права та ефективно користуватися онлайн-інструментами. Це важливий крок до цифрової та зрозумілої взаємодії між державою та громадянином», – прокоментувала т.в.о. начальника управління з питань цифрового розвитку Львівської обласної державної адміністрації Хомик Наталія.
Міністерство цифрової трансформації закликає громадян долучатися до покращення «Гіда», залишаючи коментарі та відгуки, що допоможе зробити сервіс ще більш досконалим та зручним для кожного українця.
Нагадаємо, нещодавно управлінням з питань цифрового розвитку проведено аналіз функціонування ЦНАПів області та їх територіальних підрозділів та віддалених робочих місць адміністраторів ЦНАПів за перше півріччя 2025 року. Детальніше ознайомитись з проведеним аналізом можна за посиланням: https://loda.gov.ua/news/143028.