Національне агентство України з питань державної служби підбило підсумки 2024 року

Національне Агентство України З Питань Державної Служби Підбило Підсумки 2024 Року
Також агентство визначило стратегічні пріоритети на 2025 рік.
Національне агентство України з питань державної служби оприлюднило річний звіт за 2024 рік, у якому підсумувало ключові досягнення та пріоритетні напрямки розвитку державної служби.
Одним із найважливіших напрямів діяльності агентства стало впровадження системи класифікації посад та оновлення підходів до оплати праці державних службовців. У 2024 році вже 73% посад державної служби переведено на нову систему оплати праці. Завдяки цьому вдалося скоротити диспропорції в заробітних платах, забезпечити прозорість і справедливість у винагородах державних службовців.
З метою підвищення кваліфікації державних службовців у 2024 році майже 30 тисяч публічних службовців пройшли навчання у Вищій школі публічного управління. Окрім цього, фахівці розробили та впровадили нові навчальні програми, що враховують сучасні виклики, зокрема потребу в адаптації до кризових ситуацій та посилену співпрацю з міжнародними партнерами.
Протягом року НАДС зміцнило партнерство з міжнародними організаціями та іноземними урядами. Підписали низку меморандумів та угод, які сприяють обміну досвідом, підвищенню професійного рівня державних службовців і наближенню України до європейських стандартів державного управління. Зокрема, значну роль відіграють програми співпраці з ЄС, OECD/SIGMA, GIZ та USAID.
Серед інших важливих досягнень:
- Цифровізація державної служби: до Інформаційної системи управління людськими ресурсами (HRMIS) підключено 768 державних органів, а також проведено навчання для понад 1000 держслужбовців.
- Захист прав держслужбовців: здійснено 101 захід контролю, виявлено 757 порушень законодавства, надано 596 пропозицій щодо їх усунення.
З урахуванням викликів та стратегічних завдань, у 2025 році НАДС зосередиться на вдосконаленні законодавства у сфері державної служби, розширенні цифрових рішень та впровадженні сучасних HR-технологій. Також ключовими напрямами роботи залишатимуться підвищення якості професійного навчання державних службовців, посилення соціального захисту та мотиваційних механізмів, що сприятимуть ефективності роботи державних органів. Водночас одним із пріоритетів є подальша інтеграція української державної служби до європейських стандартів, що забезпечить відповідність міжнародним нормам та найкращим практикам державного управління.
Ознайомитися з повним звітом можна тут: Звіт.pdf .