Українські бренди вперше представили на всесвітньо відомому дизайнерському фестивалі 3daysofdesign у Данії
Завдяки співпраці БФ Козицького та Українського дому у Копенгагені у фестивалі взяли участь 6 українських брендів.
Завдяки співпраці БФ Козицького та Українського дому у Копенгагені у фестивалі взяли участь 6 українських брендів: Grono та Guculiya зі Львівщини, Tvoi з Житомира і Manufacture ZHORNA Archaic Ukraine, YaKUSH та OLK MANUFACTORY з Києва.
Найчастіше відвідувачі зупинялися перед українськими килимами, керамікою та виробами з гутного скла. Ще більше відвідувачів та журналістів запитували, як виживає крафтове мистецтво в Україні в умовах постійних атак poсії, перебоїв з постачанням сировини і дивувалися, як нашим брендам вдається так грамотно поєднувати традиційний стиль і сучасний дизайн.
А в Українському домі у Копенгагені, надихнувшись цими розмовами, наголосили, що мають амбітну ціль – зробити українську вишиванку світовим трендом.
Кошти, які зібрали з продажу творів українського крафтового мистецтва, скерують на протезування наших воїнів.
3daysofdesign – це щорічна дизайнерська подія в Данії, під час якої демонструють свіжі концепції та рішення від провідних дизайнерів Данії та світу. Подія включає багато виставок, лекцій і дискусій.
«Пишаюся тим, що нам вкотре вдалося представити українську креативну індустрію у світі як рівну з рівними. Цивілізовані держави за нас і з нами. Продовжуємо. Низький уклін тим, хто промовляє до світу своїм талантом», – зазначив начальник Львівської ОВА Максим Козицький.
Нагадаємо, у Сіднеї вперше за 33 роки відкрили виставку українського мистецтва. Відбулося це завдяки БФ Козицького. Також від початку повномасштабної війни Фонд Козицького провів 35 виставок сучасного українського мистецтва у 14 країнах.
Читайте також: Благодійний фонд Козицького планує налагодити в Україні виробництво плат для FPV-дронів