Львівський ярмарок смаку на одному майданчику об’єднав понад 50 виробників з різних куточків України
Крафтові виробники запрошують скуштувати та придбати унікальну продукцію.
Попри воєнні виклики півсотні виробників з різних куточків України презентують свою унікальну, крафтову продукцію. Упродовж двох днів, 8-9 червня, на подвір’ї Львівського палацу мистецтв проводять Львівський ярмарок смаку. Захід організовують вже вдруге.
Ярмарок відбувається під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія). Його мета - підтримка малих та середніх виробників органічних сертифікованих продуктів.
Організатори: Львівська обласна військова адміністрація, Львівська міська громадська організація «Екотерра», спільнота поціновувачів сиру ProCheese від Ardis Group.
«Львівський ярмарок став вже традицією, традицією яка сподіваюсь триватиме завжди. В Україні є сотні гарних виробників різноманітної харчової продукції, в тому числі органічної, зокрема молочної, які дійсно не лише покорили серця українців, а й серця споживачів по всьому світу. І для того, щоб ще більше українців і всіх людей дізнавались про цих виробників якраз і організовують такі події. Це - дуже гарна ціль.
Дякую незмінним партнерам. У нас гарна співпраця з ЛОВА, ЛОР, міжнародними партнерами. Та головне - виробниками. Адже якби у виробників не було бажання показувати свою продукцію, збільшувати обсяги виробництва, то не було б і цієї події»,- зазначив виконуючий обов'язки міністра аграрної політики та продовольства України Тарас Висоцький.
На ярмарку пів сотні виробників з різних регіонів України: Львівщини, Тернопільщини, Волині, Закарпаття, Чернівців, Харківської та Миколаївської областей, Київщини, Житомирщини, пропонують свою продукцію, а саме: меди, чаї, соки, сири й інші молочні продукти, пастилу, крупи, олію, джеми, м’ясні вироби та інші смаколики.
Продукцію Львівщини представляють 27 виробників: 22 виробники локальних продуктів (хліб, мед, солодощі, м’ясопродукція, чаї, пастила, полуниця, варення), 1- органічної продукції (ФГ Костіва Р.П), 4 - молочної (сироварня «Гарбузовий рай», Львівська сироварня «Джерсей», сироварня Lemberg Cheese, ТОВ «Чесний сир»).
«Нам дуже приємно вже вдруге вітати всіх учасників ярмарку на Львівщині: як наших місцевих виробників, котрі роблять високоякісну крафтову продукцію, так і гостей з інших областей.
Наша важлива місія – підтримати вас і дати поштовх для розвитку. Адже ви - малі чи вже середні виробники робите справді круті, смачні, унікальні речі, так давайте разом зробимо так, щоб вашу продукцію спробувала максимальна кількість споживачів і хотіли смакувати цим щодня.
Дякую Міністерству агрополітики та нашим партнерам зі Швейцарії за підтримку України, допомогу у експорті нашої продукції», - зазначив заступник начальника Львівської ОВА Олександр Кулепін.
Окрім розмаїття продуктів львів’яни та гості міста мають можливість дізнатися більше про сертифіковані органічні продукти, скуштувати сири-переможці міжнародних та національних конкурсів, познайомитися із локальними виробниками Львівщини, а також взяти участь у відкритих майстер-класах, дегустаціях та вікторинах.
«Дякую тим, хто працює у сфері органічного продовольства, виробляє сир та сирні продукти. Адже ваша робота є надзвичайно цінна та важлива.
Не так легко продати товари високої якості, адже вона вимагає вищої ціни. Часто люди хочуть зекономити і придбати більше за менші кошти. Але з часом роблять вибір споживання продуктів вищої якості. Всі товари, які мають високу якість роблять люди, які вкладають туди свою любов, пристрасть, і так вони стають популярні.
Ми тут не на один день чи місяць, ми зацікавлені у довготерміновій співпраці, яка триватиме роки і навіть десятиліття і створення можливостей для людей, які є тут. Також, коли ми повернемось додому ми вже звідси привеземо багато інновацій, які відбуваються у харчовій промисловості. Ви – інноваційні і за вами майбутнє»,- наголосив директор Програми співробітництва Посольства Швейцарії в Україні Андреас Хубер.
Вхід на захід вільний. Ярмарок триватиме з 11:00 до 19:00 год.
Більше за посиланням: https://www.facebook.com/lvivtastefair
Довідково
ProCheese — спільнота поціновувачів сиру, створена Ardis Group (Ardis Group — українська група компаній, що має 24 річний досвід імпорту та виробництва сирів під власним монобрендом Lel’. Місія Ardis Group — принести українцям світову культуру споживання сирів та пізнати Україну через сир. Імпортують сири від кращих європейських виробників).
Спільнота ProCheese об’єднує людей та бізнеси, які живуть і цікавляться сиром та підтримують ідею розвитку культури споживання сиру в Україні.
Створили ProCheese Академію — першу в Україні сирну Академію, що готує сирних професіоналів. ProCheese є офіційним представником - дистриб’ютором обладнання для роботи з сиром, мають власний інтернет-магазин, де продаються сири кращих європейських виробників сиру та учасників спільноти. З 2023 року ProCheese та Ardis Group є співорганізаторами Львівського ярмарку смаку у співпраці з Львівською обласною державною адміністрацією, Львівською міською громадською організацією «Екотерра» під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України та за підтримки QFTP.
Швейцарсько-Українська програма «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України». (Quality FOOD Trade Program (QFTP)
Виконавець програми: Дослідний інститут органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія). Загальна мета – сприяння сталій торгівлі, збільшенню та покращенню робочих місць шляхом посилення конкурентоспроможності та розвитку потенціалу малих і середніх підприємств в органічному та молочному секторах через досягнення двох кінцевих результатів:
- Вдосконалення та приведення у відповідність до законодавства ЄС нормативно-правової бази, покращення бізнес-середовища.
- Підвищення торговельного потенціалу на внутрішньому та зовнішньому ринках продукції з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах