Успішний старт кар'єри: брендинг та корпоративна культура
У Львівській ОВА відбулась зустріч, на якій студенти мали змогу дізнатись про всі тонкощі побудови бренду державної організації.
У Львівській обласній військовій адміністрації відбулася онлайн-лекція з кар'єрного консультування для студентів, яку провела т.в.о. начальника відділу розвитку і промоцій апарату облдержадміністрації Оксана Цісінська. Захід відбувся в межах проекту «#МолодьТуТ» програми «Мріємо та діємо», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID Ukraine.
На події студенти мали змогу дізнатись про всі тонкощі побудови бренду державної організації. Від визначення місії та цінностей до розробки візуальної ідентичності та ефективної комунікації обласної військової адміністрації: лекція охопила всі нюанси, необхідні для створення сильного та впізнаваного бренду.
«Ми часто чуємо те, що для побудови бренду та промоції потрібно затратити значні кошти. Проте, з власного досвіду бачимо, що бренд організації можна будувати без грошей, але з людьми, які живуть своєю роботою, які мають такі ж цінності, які презентує організація, але із затратою великої кількості часу та особистої енергії», – зазначила Оксана Цісінська.
Також однією з ключових тем, яку розглянули на лекції – корпоративна культура Львівської ОВА. Керівниця відділу розвитку та промоцій розповіла про те, як впроваджують соціальні проєкти та залучають до їх реалізації співробітників. Також Оксана Цісінська поговорила зі студентами про затверджений Кодекс етичної поведінки працівників, представила перелік різноманітних акцій та подій, які відбуваються в межах організації та зазначила про високу соціальну відповідальність працівників.
Студенти не лише отримали теоретичні знання, але й мали можливість проаналізувати приклади успішних брендів державних організацій, що допомогло їм закріпити отримані знання та набути практичного досвіду.
Читайте також: Львівська ОВА поділилась досвідом підготовки Антикорупційної програми адміністрації на 2023 -2025 роки