Додаток 2 до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 07.03.2024 № 195/0/5-23ВА
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження начальника
обласної військової адміністрації
______________ №_____________
План заходів/дій щодо реалізації Концепції на 2024 рік
|
№ п/п |
Назва заходу/дії |
Відповідальні виконавці |
Термін реалізації |
Учасники |
Відсоток виконання |
|
1. |
Завершення актуалізації нормативних документів у всіх ЦНАПах області |
керівники ЦНАПів області |
01.07.2024 |
керівники ЦНАПів області, працівники відділу РНАП |
100 % |
|
2. |
Отримання доступів до реєстрів та інформаційних систем працівниками ЦНАПів, ТП, ВРМ |
керівники ЦНАПів області |
01.07.2024 |
СНАП, ДП, керівники ЦНАПів області, працівники відділу РНАП |
95 % |
|
3. |
Забезпечення актуальності переліків адміністративних послуг ЦНАПів, ТП, ВРМ, які включають послуги згідно з розпорядження КМУ №523, та всі адміністративні послуги місцевої ради |
керівництво громад, керівники ЦНАПів області |
01.07.2024 |
керівники ЦНАПів області, працівники відділу РНАП |
95 % |
|
4. |
Забезпечення надання основних груп послуг: а) у ЦНАПах: реєстрація місця проживання, актів цивільного стану, послуги соціального характеру, ДЗК, ДІАМ, місцевої ради, б) у ТП і ВРМ: реєстрація місця проживання, актів цивільного стану, послуги соціального характеру і місцевої ради, вчинення нотаріальних дій |
керівництво громад, керівники ЦНАПів |
31.12.2024 |
керівники ЦНАПів області, працівники відділу РНАП |
95 % |
|
5. |
Надання консультацій та методичної підтримки щодо підготовки та затвердження переліків послуг місцевих рад та ІК і ТК цих послуг |
працівники відділу РНАП, керівництво і депутати громад, керівники ЦНАПів області |
01.07.2024 |
працівники відділу РНАП, керівництво і депутати громад, керівники ЦНАПів області |
100 % |
|
6. |
Проведення щоквартального навчання із суб’єктами надання адміністративних послуг для підвищення компетентності працівників ЦНАПів, ТП, ВРМ |
працівники відділу РНАП, ПФУ, УСЗН, ДМС, ДРАЦС, Держгеокадастр, ДІАМ |
31.12.2024 |
СНАП, працівники ЦНАПів області |
100 % |
|
7. |
Передача СНАП у ЦНАПи актуальних типових ІК і ТК послуг або розміщення їх на сайтах чи інтегрованому веб-ресурсі |
СНАП (згідно з розпорядженням КМУ №523) |
01.07.2024 |
керівники ЦНАПів області, працівники відділу РНАП |
80 % |
|
8. |
Формування трьох комплексних послуг за життєвими обставинами чи бізнес-ситуаціями для надання через ЦНАПи |
працівники відділу РНАП, керівники ЦНАПів області |
31.12.2024 |
працівники відділу РНАП, керівники ЦНАПів області |
100 % |
|
9. |
Забезпечення належних приміщень ЦНАПів та сервісу для отримання послуг |
керівництво і депутати громад, керівники ЦНАПів |
31.12.2024 |
керівництво громад, керівники ЦНАПів області |
80 % |
|
10. |
Забезпечення безбар’єрного доступу до приміщень ЦНАПів для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення |
керівництво і депутати громад, керівники ЦНАПів |
31.12.2024 |
керівництво громад, керівники ЦНАПів області |
70 % |
|
11. |
Закупівля “мобільних валіз” і організація роботи пересувних віддалених місць адміністраторів (“мобільний адміністратор”) |
керівництво і депутати громад, керівники ЦНАПів |
31.12.2024 |
керівництво громад, керівники ЦНАПів області |
20 % |
|
12. |
Розміщення інформації у ЦНАПах (рецепція, табло, стенди, розділ/сайт ЦНАП, інформаційний термінал), облаштування робочого (-их) місця (-ь) для надання адміністративних послуг Захисникам і Захисницям та членам їх сімей, затвердження переліку послуг місцевої ради для них |
керівництво громад, керівники ЦНАПів |
01.07.2024 |
керівництво громад, керівники ЦНАПів області, працівники відділу РНАП |
100 % |
|
13. |
Створення належної системи інформування про адміністративні послуги та роботу ЦНАПів (телефон, електронна пошта, смс-повідомлення, розділ/сайт ЦНАПу, сторінка ЦНАПу у соціальних мережах, чат-бот тощо) |
керівники ЦНАПів області |
01.07.2024 |
керівники ЦНАПів області, працівники відділу РНАП |
100 % |
|
14. |
Встановлення електронної системи керування чергою (при потребі) та інформаційного терміналу (при можливості) з відображенням на ньому веб-ресурсу ЦНАПів та його адаптація для осіб з інвалідністю |
керівництво і депутати громад, керівники ЦНАПів області |
31.12.2024 |
керівники ЦНАПів області |
30% для громад від 20 тис. осіб |
|
15. |
Визначення та фіксування переліку способів/механізмів моніторингу діяльності ЦНАПів |
працівники відділу РНАП |
01.07.2024 |
працівники відділу РНАП, керівники ЦНАПів області |
100 % |
|
16 |
Формування основних критеріїв моніторингу та показників для проведення оцінювання і самооцінювання діяльності ЦНАПів |
працівники відділу РНАП |
01.07.2024 |
працівники відділу РНАП, керівники ЦНАПів області |
100 % |
|
17. |
Проведення комплексних моніторингів діяльності ЦНАПів (щопівроку), підготовка аналітичних звітів та проведення нарад з головами / профільними заступниками голів територіальних громад і керівниками ЦНАПів щодо результатів моніторингу |
працівники відділу РНАП |
31.12.2024 |
працівники відділу РНАП, керівники ЦНАПів області |
100 % |
|
18. |
Проведення (1 раз в рік) оцінювання діяльності ЦНАПів області відповідно до визначених показників та підготовка і оприлюднення аналітичного звіту |
працівники відділу РНАП |
31.12.2024 |
працівники відділу РНАП, керівники ЦНАПів області |
100 % |
|
19. |
Проведення моніторингів (щоквартально) актуальності переліків послуг, доступів до реєстрів та інформаційних систем, фактичної чисельності працівників ЦНАПів, фактичного надання груп послуг у ЦНАПах, ТП, ВРМ, навчань працівників ЦНАПів та формування інформаційних довідок |
працівники відділу РНАП |
31.12.2024 |
працівники відділу РНАП, керівники ЦНАПів області |
100 % |
|
20. |
Проведення аналізування розділу/ сайту ЦНАПів щодо змісту та актуальності інформації, формування інформаційної довідки |
працівники відділу РНАП |
01.07.2024 |
працівники відділу РНАП, керівники ЦНАПів області |
100 % |
|
21. |
Проведення періодичного моніторингу результатів оцінки рівня задоволеності якістю надання адмінпослуг у ЦНАПах суб'єктами звернень через Voicer |
працівники відділу РНАП |
31.12.2024 |
працівники відділу РНАП, керівники ЦНАПів області |
100 % |
|
22. |
Призначення у ЦНАПи області достатньої кількості працівників згідно з Примірним положенням |
керівництво і депутати громад, керівники ЦНАПів області |
31.12.2024 |
керівництво і депутати громад, керівники ЦНАПів області працівники відділу РНАП |
80 % |
|
23. |
Забезпечення участі працівників ЦНАПів у щоквартальних навчаннях СНАП щодо практичних аспектів надання адміністративних послуг |
керівники ЦНАПів області |
31.12.2024 |
ПФУ, УСЗН, ДМС, ДРАЦС, Держгеокадастр, ДІАМ, працівники ЦНАПів області |
90 % |
|
24. |
Проведення інформаційної кампанії для популяризації діяльності ЦНАПів області та використання електронних сервісів |
керівництво громад, керівники ЦНАПів області |
31.12.2024 |
керівники ЦНАПів області |
80 % |
|
25. |
Проведення семінарів/тренінгів для працівників ЦНАПів щодо психологічних аспектів взаємодії з суб’єктами звернень та особливостей обслуговування ветеранів війни та членів їх сімей, осіб з інвалідністю |
працівники ЦНАП області, керівництво громад, керівники ЦНАПів області |
31.12.2024 |
працівники ЦНАПів області |
100 % |
|
26. |
Впровадження інформаційних систем у всіх ЦНАПах області для надання адміністративних послуг |
керівництво громад, керівники ЦНАПів області |
31.12.2024 |
керівники ЦНАПів області, ДП Мінцифри |
90 % |
|
27. |
Підключення усіх ЦНАПів до системи онлайн моніторингу Порталу Дія |
керівники ЦНАПів області |
31.12.2024 |
керівники ЦНАПів області, ДП Мінцифри |
100 % |
|
28. |
Створення розділу/сайту ЦНАПів і наповнення їх актуальною інформацією про ЦНАП та адміністративні послуги |
керівництво громад, керівники ЦНАПів області |
01.06.2024 |
керівники ЦНАПів області, працівники відділу РНАП |
95 % |
|
29. |
Впровадження сервісу онлайн запису для візиту у ЦНАПах (веб-ресурс громад або спеціалізовані програми, чат бот) |
керівництво громад, керівники ЦНАПів області |
31.12.2024 |
керівники ЦНАПів області, працівники відділу РНАП |
30 % |
|
30. |
Впровадження сервісу онлайн оплати під час візиту у ЦНАПах з використанням інформаційних технологій |
керівництво громад, керівники ЦНАПів області |
31.12.2024 |
керівники ЦНАПів області, працівники відділу РНАП |
80 % |
|
31. |
Впровадження сценарію інтеграції Порталу Дія через шеринг або Дія.QR для отримання копій цифрових документів громадян із застосунку Дія |
керівництво громад, керівники ЦНАПів області |
31.12.2024 |
керівники ЦНАПів області, працівники відділу РНАП |
100 % |
Начальник управління з питань цифрового
розвитку обласної державної адміністрації Максим СТОЛЯРЧУК