To the page beginning
Перейти до основного вмісту
CC logo

Львівська обласна військова адміністрація

Ukrainian trident Diia
Головна
Усі документи

Додаток 1 до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 07.03.2024 № 195/0/5-23ВА

Дата оприлюднення документа: 13.03.2024
Download icon Завантажити (docx, 38,2 кБ)
Connected icon Пов'язані документи
Print icon Надрукувати
Поділитись
Facebook icon Telegram icon

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження начальника

обласної військової адміністрації

____________ №_____________

 

 

 

 

 

 

 

Концепція

вдосконалення діяльності ЦНАПів територіальних громад

Львівської області на 2024-2026 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст

 

  1. Загальні положення.
  2. Поточний стан діяльності ЦНАПів області.
  3. 3. Мета та основні завдання Концепції.
  4. 4. Основні принципи та засади діяльності ЦНАПів.
  5. 5. Основні заходи для вдосконалення діяльності ЦНАПів.
  6. 6. Організація управління та моніторингу реалізації Концепції.
  7. 7. Очікувані результати та стандарти.
  8. 8. Фінансове та ресурсне забезпечення.
  9. 9. Термін реалізації.

 

 

 

  1. Загальні положення

 

Концепція вдосконалення діяльності ЦНАПів територіальних громад Львівської області на 2024-2026 роки (далі – Концепція) визначає основні напрямки розвитку системи надання адміністративних послуг області на середньострокову перспективу.

Концепція сприятиме об’єднанню зусиль органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, проєктів міжнародної технічної допомоги, представників громадськості для реформування системи надання адміністративних послуг у громадах області.

Концепція розроблена і буде реалізована з урахуванням законодавчих і нормативних вимог, в яких відображена державна політика, зокрема:

  1. Закону України «Про адміністративні послуги»;
  2. Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»;
  3. Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
  4. Закону України «Про співробітництво територіальних громад»;
  5. Постанови Кабінету Міністрів України “Питання організації моніторингу якості надання адміністративних послуг”;
  6. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» (зі змінами);
  7. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» (зі змінами);
  8. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами) (далі - Розпорядження КМУ №523);
  9. На виконання доручення начальника обласної військової адміністрації від 02.08.2022 № 38/0/6-22ВА та розпорядження начальника Львівської обласної військової адміністрації від 29.07.2022 № 217/0/5-22 ВА «Про організацію надання адміністративних послуг».

Основним місцем реалізації Концепції будуть центри надання адміністративних послуг області (далі – ЦНАП).

Розробка Концепції ґрунтується на таких принципах:

  • Громадянська орієнтованість: ЦНАП повинні бути зручними та доступними для всіх громадян.
  • Прозорість: діяльність ЦНАПів повинна бути прозорою та підзвітною громадськості.
  • Ефективність: ЦНАПи повинні надавати послуги у визначені законом терміни, з мінімальним часом очікування і обслуговування, за простими та зрозумілими процедурами.
  • Інноваційність: ЦНАПи повинні використовувати сучасні технології для покращення якості своїх послуг.

ЦНАПи повинні стати дійсно інтегрованими офісами, в яких у зручних і доступних умовах відкритого простору надаються всі найбільш запитувані послуги органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Важливими складовими ЦНАПів будуть територіальні підрозділи та віддалені робочі місця адміністратора (далі - ТП і ВРМ), які наближають адміністративні послуги до мешканців населених пунктів громад.

Визначення основних термінів:

Адміністративна послуга – результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до закону.

Суб’єкт звернення – фізична особа, юридична особа, яка звертається за отриманням адміністративних послуг.

Суб’єкт надання адміністративної послуги (далі – СНАП) – орган виконавчої влади, інший державний орган, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, державний реєстратор, суб’єкт державної реєстрації, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги.

Адміністратор – це посадова особа органу, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг, яка надає адміністративні послуги або організовує їх надання шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Одержувачі адміністративних послуг – юридичні особи, в тому числі іноземні, фізичні особи – підприємці, громадяни, особи без громадянства, іноземні громадяни, які звертаються особисто або через довірених представників за отриманням адміністративної послуги та/або отриманням інформаційно-консультативної підтримки щодо надання адміністративних послуг.

  Інформаційна картка (ІК) – документ, в якому відображена визначена законом інформація для одержувачів адміністративної послуги щодо порядку її отримання.

  Технологічна картка (ТК) – документ, в якому відображено алгоритм дій та взаємодії представників ЦНАПів і СНАП, при наданні адміністративної послуги.

  Результат послуги – документ або комплект документів, оформлений і сформований відповідно до чинного законодавства, що видається одержувачу після надання адміністративної послуги.

  Строк надання адміністративної послуги – період від отримання ЦНАПом вхідного пакету документів від суб’єкта звернення до передачі СНАП вихідного пакету документів (результату послуги) в ЦНАПах.

  Електронна база даних – електронна система обліку і контролю, що акумулює всю інформацію про порядок здійснення дій, пов’язаних із наданням адміністративних послуг і рух всіх документів в рамках роботи ЦНАПів та клієнтських частин, що є робочими місцями працівників ЦНАПів і об’єднанні в єдину внутрішньо-організаційну мережу з певними правами доступу для різних користувачів.

  Цільовими групами Концепції є:

- мешканці територіальних громад області;

- суб’єкти звернень, які є безпосередніми замовниками послуг;

- працівники ЦНАПів, ТП, ВРМ області;

- суб’єкти надання адміністративних послуг, які є власниками або надавачами послуг;

- керівництво громад області, які організовують управління, моніторинг та контроль діяльності своїх ЦНАПів;

- працівники відділу розвитку надання адміністративних послуг (далі – відділ РНАП) управління з питань цифрового розвитку Львівської обласної державної адміністрації.

 

  1. Поточний стан діяльності ЦНАПів області

 

Децентралізація і формування нового адміністративно-територіального устрою в Україні сприяли тому, що протягом 2021-2023 років відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги» у кожній громаді області розпочався процес активного створення ЦНАПів.

Станом на 01.01.2024 у громадах Львівської області створено 72 ЦНАПи при наявних 73 територіальних громадах, 16 ТП та 494 ВРМ, з яких 1 пересувний (мобільний ЦНАП). Всього створено 582 місця надання адміністративних послуг, що найбільше серед усіх областей України. Майже у всіх старостинських округах або місцях роботи старост у громадах створені ВРМ, тобто, сформована вже достатня велика мережа місць надання адміністративних послуг області.

Загальна кількість працівників ЦНАП, ТП і ВРМ області станом на 01.01.2024 – 1196, середня кількість адміністративних послуг у переліку ЦНАП - 293, ТП - 433 і ВРМ - 130. Кількість наданих послуг за 2023 рік становить 1 064 719.

На цей час забезпечення функціональності всіх створених місць надання адміністративних послуг шляхом вдосконалення діяльності ЦНАПів є основною метою Львівської обласної державної адміністрації та територіальних громад області.

 

2.1. Позитивні тенденції діяльності ЦНАПів в області

Протягом 2021-2023 років були реалізовані основні завдання, які сприяли створенню та позитивним тенденціям розвитку ЦНАПів в області, серед яких:

2.1.1. Створено майже 55 ЦНАПів, з яких 17 ЦНАПів РДА трансформовано у 17 ЦНАПів територіальних громад;

2.1.2. Реалізовано субвенцію з державного бюджету у 2021 році на суму 23.4 млн грн (11 % від загальної суми) для 13 територіальних громад Львівщини;

2.1.3. Реалізовано субвенцію з обласного бюджету у 2022- 2023 роках на суму   94,2 млн грн для 34 територіальних громад;

2.1.4. Затверджено перелік адміністративних послуг, які надають структурні підрозділи Львівської обласної державної адміністрації, і передано їх ЦНАПам області згідно з вимогами Розпорядження КМУ №523;

2.1.5. Розроблено проєкти рішень щодо нормативних документів ЦНАПів, які потребували актуалізації, надано/надіслано їх керівникам для використання;

2.1.6. Розпочато процес інтеграції 5 найбільш затребуваних груп адміністративних послуг мешканцям громад Львівщини, які мали б надаватись у всіх створених місцях надання: зокрема, державної реєстрації актів цивільного стану, реєстрації місця проживання, послуги соціального характеру, «місцеві», «нотаріальні дії»;

2.1.7. Визначено основні сфери та показники діяльності ЦНАПів та тричі проведено моніторинг їх щодо відповідності законодавчим і нормативним вимогам;

2.1.8. Проведено аналізування діяльності ЦНАПів області та підготовлено аналітичні звіти, які представлено на офлайн нарадах у лютому, червні, жовтні 2023 року за участі голів, заступників голів громад та керівників ЦНАПів про виявлені законодавчі і нормативні невідповідності, надано пропозиції/рекомендації щодо їх усунення у визначений термін;

2.1.9. Здійснено візити у територіальні громади області для ознайомлення з приміщеннями та інфраструктурою 35 ЦНАПів, зафіксовано основні сфери для поліпшення (за потреби) та надано пропозиції щодо поліпшення;

2.1.10. Проведено навчання за участі суб’єктів надання послуг: територіальні підрозділи ЦОВВ, структурні підрозділи Львівської обласної державної адміністрації інших державних органів та сформовано відео проведених заходів - 95;

2.1.11. Проведено аналіз інформації щодо видатків і доходів (за надані платні послуги) діяльності ЦНАПів у 2022 році, сформовано аналітичний звіт і надіслано його громадам; організовано надсилання листів підтримки комітету Верховної ради  з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування від громад області щодо прийняття Закону України “Про адміністративний збір”, який сприяв би компенсації видатків громад на діяльність ЦНАПів;

2.1.12. Надіслані пропозиції  Міністерству цифрової трансформації України та Міністерству фінансів України щодо внесення змін до Постанови КМУ від 09.06.2021 № 590 “Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану” в частині  віднесення видатків на розвиток ЦНАПів до 2 черги.

2.1.13. Виготовлено та розповсюджено промоційний ролик про створення належних ЦНАПів, відео щодо практичних навиків роботи у реєстрах територіальної громади та актів цивільного стану;

2.1.14. Запроваджено шеринг документів, оцінку якості обслуговування мешканців, підключення керівників ЦНАПів та адміністраторів до навчальних семінарів через «Портал Дія»;

2.1.15. В межах співпраці з проєктом ПРООН «Посилення стійкості громад в регіонах України» за кошти уряду Великої Британії протягом 2022-2023 року було отримано та розподілено ЦНАПам територіальних громад:

а) мобільний ЦНАП,  комп’ютери, планшети, електронні черги, установки для видачі паспортних документів та водійських посвідчень, зчитувачі QR-кодів;

б) проведено 7 семінарів для керівників ЦНАПів Львівщини у 2022-2023 році.

 

2.2. Проблемні сфери діяльності ЦНАПів області.

За результатами аналізування сучасного стану діяльності ЦНАПів області і фактичного надання адміністративних послуг можна визначити основні  проблемні питання та сфери на вирішення яких направлена Концепція:

2.2.1.     Недостатній рівень затверджених актуальних нормативних документів ЦНАПів;

2.2.2.     Неналежне дотримання принципу безбар’єрності і доступності для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення у ЦНАПах області;

2.2.3. Недостатній рівень інтеграції базових адміністративних груп послуг (зокрема, реєстрація місця проживання, ДРАЦС, послуги соціального характеру) до ЦНАПів, ТП, ВРМ області, у тому числі через відсутність конструктивної співпраці з окремими суб’єктами надання послуг та бачення керівників деяких громад щодо їх надання через ЦНАПи;

2.2.4. Недостатня кількість ЦНАПів з наданням популярних адміністративних послуг: оформлення та видачі біометричних паспортних документів, реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів і видачі (обміну) посвідчень водія;

2.2.5. Низький рівень запровадження у ЦНАПах комплексних послуг та послуг „одним пакетом” за життєвими обставинами й бізнес-ситуаціями: надається комплексна послуга єМалятко;

2.2.6. Фінансова неспроможність деяких громад забезпечити законодавчі або нормативні вимоги щодо створення у ЦНАПах належних умов обслуговування суб’єктів звернень;

2.2.7. Недостатня кількість державних реєстраторів у ЦНАП громад області;

2.2.8. Відсутність актуальних інформаційних (ІК) і технологічних (ТК) карток послуг деяких суб'єктів надання на їх сайтах або інтегрованому веб-ресурсі;

2.2.9. Відсутність розуміння ролі та бачення розвитку ЦНАПів у деяких керівників громад області;

2.2.10. Відсутність підключення інформаційних систем деяких ЦНАПів області до системи онлайн моніторингу та оцінки якості послуг Порталу «Дія»;

2.2.11. Недостатній рівень застосування сучасних електронних сервісів для зміцнення інституційної спроможності мережі ЦНАПів області;

2.2.12. Низька залученість ЦНАПів області до надання електронних послуг, у тому числі комплексних, суб’єктам звернення за допомогою інформаційно-телекомунікаційних засобів інформаційних та інших систем;

2.2.13. Відсутність спеціальних знань та навичок персоналу ЦНАПів області щодо обслуговування осіб з інвалідністю, зокрема з порушеннями зору, слуху та функцій опорно-рухового апарату;

2.2.14. Недостатня поінформованість мешканців громад щодо наявних  електронних сервісів для отримання адміністративних послуг.

 

  1. Мета та основні завдання Концепції

 

  Метою Концепції є реалізація державної та формування і реалізація регіональної політики розвитку системи надання адміністративних послуг у ЦНАПах територіальних громад Львівської області.

  Основними завданнями реалізації Концепції є:

- формування дієвої і функціональної мережі ЦНАП, ТП, ВРМ для  забезпечення надання повноти переліку адміністративних послуг; 

- забезпечення зручних, доступних та безбар’єрних умов при отриманні адміністративних послуг мешканцями територіальних громад області; 

- запровадження ефективної системи моніторингу і оцінювання якості надання адміністративних послуг та діяльності ЦНАП області;

- посилення інституційної спроможності громад та налагодження зворотного зв’язку з суб’єктами звернень для забезпечення належного функціонування ЦНАП;

- впровадження сучасних інформаційних і цифрових технологій для отримання та надання адміністративних послуг.

 

  1. Основні принципи та засади діяльності ЦНАП

 

ЦНАПи на сьогодні є однією з найкращих організаційних форм надання адміністративних послуг суб’єктам звернень та взаємодії місцевої влади і громади.

Завдяки ЦНАПам, які працюють за принципами відкритого простору, доступності та поінформованості, можна зручно та швидко обслуговувати мешканців громад та надавати якісні адміністративні послуги.

Основні принципи діяльності ЦНАПів:

- принцип орієнтації на одержувачів адміністративних послуг – формування ефективної системи взаємодії адміністраторів ЦНАПів із СНАП та одержувачами послуг;

- принцип поінформованості одержувачів адміністративних послуг – забезпечення функціонування постійно діючої системи інформаційного забезпечення одержувачів послуг, яка включає різні способи надання інформації (працівниками ЦНАПів, функціонування веб-сайту, наявність інформаційних терміналів і стендів, надсилання смс-повідомлень, забезпечення єдиного номера телефону для звернень тощо);

- принцип найменшої дії – надання швидких послуг за один візит, максимальне спрощення технології надання адміністративних послуг (забезпечення мінімально можливих втрат трудових, матеріальних, часових ресурсів);

- принцип територіальної доступності – надання адміністративних послуг в  основному офісі ЦНАПу та у ТП і ВРМ в старостинських округах;

- принцип зручності отримання послуги – формування належної безбар’єрної інфраструктури приміщень, способів надання послуг та способів оплати за них;

- принцип налагодження взаємодії - встановлення зворотного зв'язку із одержувачами адміністративних послуг для отримання інформації і врахування її для постійного поліпшення якості послуг.

 Основні засади діяльності ЦНАП:

- організація надання адміністративних послуг через працівників ЦНАПів;

- надання швидких послуг безпосередньо працівниками ЦНАПів;

- консультування/інформування одержувачів адміністративних послуг щодо прийому вхідних пакетів документів та отримання результату послуги;

- залучення представників суб’єктів надання послуг місцевої влади та виконавчих органів для надання консультацій для вирішення складних питань, що виникають в процесі надання адміністративних послуг;

- організація прийому громадян та врахування психологічних аспектів у спілкуванні з ними;

- консультування одержувачів адміністративних послуг щодо отримання електронних послуг.

 

  1. Основні заходи для вдосконалення діяльності ЦНАПів

 

Досягнення мети та виконання основних завдань Концепції буде визначатись проведенням конкретних заходів/дій:

5.1. Для формування дієвої і функціональної мережі ЦНАПів, ТП, ВРМ для забезпечення надання повноти переліку адміністративних послуг:

5.1.1. Завершення процесів актуалізації нормативних документів у всіх ЦНАПах області та забезпечення методичного супроводу діяльності ЦНАП шляхом надання консультацій та зразків нормативних документів ЦНАП;

5.1.2. Отримання доступів до реєстрів і інформаційних систем працівниками ЦНАПів, ТП, ВРМ;

5.1.3. Забезпечення актуальності переліків адміністративних послуг ЦНАПів, ТП, ВРМ, які включають послуги визначені Розпорядженням КМУ №523, та всі адміністративні послуги місцевої ради;

5.1.4. Забезпечення надання основних груп послуг (реєстрація місця проживання, актів цивільного стану, бізнесу, нерухомості, послуги соціального характеру і паспортні, ДЗК, місцевої ради) у ЦНАПах та у ТП і ВРМ (реєстрація місця проживання, актів цивільного стану, послуги соціального характеру і місцевої ради, вчинення нотаріальних дій);

5.1.5. Надання консультацій та методичної підтримки щодо підготовки переліків послуг місцевих рад та інформаційних і технологічних карток цих послуг;

5.1.6. Проведення навчань суб’єктами надання адміністративних послуг для підвищення компетентності працівників ЦНАПів, ТП, ВРМ;

5.1.7. Надання ЦНАПами актуальних інформаційних (ІК) і технологічних (ТК) карток послуг суб'єктами надання (власниками послуг) або розміщення їх на своїх сайтах чи інтегрованому веб-ресурсі;

5.1.8. Запровадження у ЦНАПах комплексних послуг за однією заявою “одним пакетом” за життєвими обставинами і бізнес-ситуаціями, зокрема і в електронній формі;

5.2. Для забезпечення зручних, доступних та безбар’єрних умов при отриманні адміністративних послуг мешканцями територіальних громад області:

5.2.1. Забезпечення належних приміщень ЦНАПів та сервісу, зокрема: “відкритий” простір; комфортна зона обслуговування та очікування, місце самообслуговування, інформаційний та платіжний термінали, ігровий простір для дітей, місце для дитячих колясок, сповивальний столик для відвідувачів з дітьми, вільний WI-FI;

5.2.2. Забезпечення безбар’єрного доступу до приміщення ЦНАПів для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення, зокрема:  пандус з поручнями  (в разі потреби), сходи з поручнями  (в разі потреби),  маркування сходового маршу (якщо є сходи), кнопка виклику, дублювання інформаційних таблиць/вивісок у тактильному вигляді та шрифтом Брайля, тактильна плитка до публічних приміщень у ЦНАПах, облаштований санвузол, технічні рішення для обслуговування осіб з порушенням слуху та зору, облаштована стоянка автотранспорту, тощо;

5.2.3. Організація роботи пересувних віддалених місць адміністраторів (“мобільний адміністратор”) для обслуговування ветеранів війни, осіб з інвалідністю, інших маломобільних груп населення, мешканців віддалених населених пунктів;

5.2.4. Облаштування робочих місць та інформаційного простору у ЦНАПах для надання адміністративних послуг Захисникам і Захисницям та членам їх сімей, затвердження переліку послуг місцевої ради для них;

5.2.5. Створення належної системи інформування про адміністративні послуги та роботу ЦНАПів, в тому числі телефоном, електронною поштою, смс-повідомлення, через розділ ЦНАПів на сайті громади або сайт ЦНАПів, сторінку ЦНАПів у соціальних мережах тощо;

5.2.6. Встановлення електронної системи керування чергою (при потребі) та електронного інформаційного терміналу (при можливості) з відображенням на ньому веб-ресурсу ЦНАПів з широким функціоналом та можливості адаптації такого терміналу для осіб з інвалідністю;

5.3. Для запровадження ефективної системи моніторингу та оцінювання якості надання адміністративних послуг і діяльності ЦНАПів області:

5.3.1. Впровадження дієвих механізмів моніторингу діяльності ЦНАПів;

5.3.2. Формування основних критеріїв моніторингу та показників оцінювання / самооцінювання діяльності ЦНАПів;

5.3.3. Проведення комплексного моніторингу (2 рази на рік), у тому числі шляхом виїзду у громади області, відповідно до визначених критеріїв діяльності ЦНАПів області та якості обслуговування суб’єктів звернень та підготовка і оприлюднення аналітичних звітів;

5.3.4. Проведення періодичного (1 раз на рік) оцінювання діяльності ЦНАП області працівниками облдержадміністрації відповідно до визначених показників та підготовка і оприлюднення аналітичного звіту;

5.3.5. Проведення періодичного (1 раз на рік) самооцінювання діяльності ЦНАП області керівництвом  громад і керівниками ЦНАПів відповідно до визначених показників та підготовка і оприлюднення аналітичного звіту;

5.3.6. Проведення моніторингів (щоквартально) актуальності переліків послуг, отриманих доступів до реєстрів та інформаційних систем, фактичної чисельності працівників ЦНАПів, фактичного надання груп послуг у ЦНАПах, ТП, ВРМ згідно з законодавчими та нормативними вимогами, навчань працівників ЦНАПів та підготовка інформаційної довідки;

5.3.7. Проведення аналізування розділів/сайтів ЦНАПів щодо змісту та актуальності інформації;

5.3.8. Проведення періодичного моніторингу результатів оцінки рівня задоволеності суб’єктів звернення якістю надання адміністративних послуг у ЦНАПах;

5.4. Для посилення інституційної спроможності громад та налагодження зворотного зв’язку з суб’єктами звернень для забезпечення належного функціонування ЦНАП:

5.4.1. Забезпечення ЦНАПів достатньою кількістю працівників згідно з Примірним положенням, яке затверджене постановою КМУ від 20.02.2013 № 118, та проведення періодичних (щомісяця) внутрішніх навчань для підвищення його кваліфікації;

5.4.2. Участь працівників ЦНАПів у навчаннях щодо практичних аспектів надання адміністративних послуг, які будуть проводити суб’єкти надання адміністративних послуг;

5.4.3. Посилення рівня ресурсного забезпечення ЦНАПів області шляхом залучення коштів цільових субвенцій державного, обласного, місцевих бюджетів та активної співпраці з міжнародними донорськими програмами і проєктами;

5.4.4. Проведення онлайн / офлайн опитувань мешканців громад щодо рівня задоволеності діяльністю ЦНАПів та якістю отриманих послуг;

5.4.5. Створення дієвої системи зворотного зв’язку з суб’єктами звернень, розгляду і врахування їх пропозицій та зауважень щодо організації надання адміністративних послуг у кожній громаді;

5.4.6. Проведення інформаційних кампаній для популяризації діяльності ЦНАПів області (за участі засобів масової інформації) та використання електронних сервісів;

5.4.7. Участь працівників ЦНАПів у спеціалізованих навчальних семінарах/тренінгах щодо: психологічних аспектів взаємодії з суб’єктами звернень, ефективної мотивації персоналу ЦНАПів, формування корпоративної культури в організації та управління змінами, організації командної роботи, публічних комунікацій, створення позитивного іміджу ЦНАПів тощо.

5.4.8. Проведення навчань для працівників ЦНАПів області щодо належного обслуговування ветеранів війни та членів їх сімей,  осіб з інвалідністю, зокрема шляхом формування навичок із: психологічних та поведінкових навиків спілкування, використання основ жестової мови, дотримання правил фізичного супроводу осіб з порушеннями зору та опорно-рухового апарату;

5.5. Впровадження сучасних інформаційних і цифрових технологій для отримання та надання адміністративних послуг:

5.5.1. Впровадження інформаційних систем для надання адміністративних послуг у ЦНАПах;

5.5.2. Підключення ЦНАПів до системи онлайн моніторингу Порталу «Дія»;

5.5.3. Впровадження систем електронного документообігу для обміну документами між різними органами влади та ЦНАПах в електронному форматі;

5.5.4. Створення розділу / сайту ЦНАПів та мобільних додатків, де громадяни можуть знайти інформацію про послуги та замовити їх, завантажити необхідні бланки та форми, подати заявки онлайн;

5.5.5. Впровадження сервісу онлайн запису для візиту у ЦНАПах шляхом реалізації функціоналу на веб-ресурсі громад або спеціалізованими програмними засобами;

5.5.6. Впровадження сервісу онлайн оплати під час візиту у ЦНАП з використанням сучасних інформаційних технологій;

5.5.7. Впровадження сценаріїв інтеграції Порталу Дія: Шеринг або Дія.QR для отримання копій цифрових документів громадян зі застосунку Дія

5.5.8. Впровадження у ЦНАПах онлайн послуг місцевої ради.

Для виконання завдань Концепції щорічно затверджується План заходів/дій.

 

  1. Організація управління та моніторингу реалізації Концепції.

 

Управління та моніторинг реалізації Концепції - досягнення мети, виконання завдань, організація та проведення заходів - здійснює управління з питань цифрового розвитку облдержадміністрації.

Учасники та виконавці заходів:

  • територіальні громади області, які утворили ЦНАПи;
  • структурні підрозділи облдержадміністрації – суб’єкти надання адміністративних послуг, послуги яких делеговані для надання через ЦНАПи області;
  • структурні підрозділи районних державних адміністрацій області, які відповідальні за моніторинг діяльності ЦНАПів району;
  • територіальні органи центральних органів виконавчої влади в області – суб’єкти надання адміністративних послуг
  • відділ розвитку надання адміністративних послуг управління з питань цифрового розвитку Львівської обласної державної адміністрації.

Щоквартально не пізніше 15 числа місяця, що настає за звітним періодом, виконавці заходів/дій надають відповідну інформацію щодо їх проведення згідно з річним планом до відділу розвитку надання адміністративних послуг управління з питань цифрового розвитку Львівської обласної державної адміністрації для узагальнення.

Управління з питань цифрового розвитку облдержадміністрації щопівроку готує інформаційну довідку про результати проведених  заходів/дій річного плану профільному заступнику голови Львівської обласної державної адміністрації до 30 числа місяця, що настає за звітним періодом.

Оцінку стану ефективності реалізації Концепції в цілому здійснює управління з питань цифрового розвитку облдержадміністрації протягом усього строку її виконання шляхом аналізування проведених заходів/дій, виконання завдань та досягнення мети.

 

 

 

  1. Очікувані результати та стандарти

 

Основними результатами у короткостроковій перспективі будуть:

- забезпечено отримання більшості необхідних адміністративних послуг в одному місці шляхом формування дієвої мережі ЦНАПів, ТП і ВРМ;

- забезпечено прозорість, відкритість та зрозумілість дій для отримання адміністративних послуг шляхом використання актуальних ІК і ТК;

- зменшено фактичний час надання послуг шляхом підвищення компетентності працівників ЦНАПів;

- створено належні умови роботи та проводяться періодичні заходи з підвищення кваліфікації працівників ЦНАПів;

- визначено критерії моніторингу та проводиться періодичний моніторинг та контроль за діяльністю ЦНАПів;

- підвищено рівень довіри до обласної та місцевої влади;

- налагоджено партнерські стосунки між місцевою владою і мешканцями громади.

Основними результатами у середньостроковій перспективі будуть:

  • сформована мережа ЦНАПів, ТП і ВРМ області, в яких будуть надаватися всі адміністративні послуги згідно з переліком відповідно до Розпорядження КМУ №523 та переліку послуг місцевої ради;
  • забезпечені (принаймні, для основних приміщень ЦНАПів) стандарти безбар’єрності та доступності для осіб з інвалідністю і маломобільних груп населення;
  • проводиться систематичний моніторинг і контроль якості надання адміністративних послуг та діяльності мережі ЦНАПів області;
  • підвищено інституційну спроможність громад області щодо формування належних ЦНАПів;
  • налагоджено взаємодію з одержувачами адміністративних послуг та враховані їх рекомендації для надання якісних адміністративних послуг;
  • посилено роль ЦНАПів у системі надання електронних послуг та залучено одержувачів адміністративних послуг до використання сучасних електронних сервісів;
  • сформовано вищий рівень довіри мешканців, громадських об’єднань і міжнародних донорських організацій до діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області щодо надання адміністративних послуг.

 

 

  1. Фінансове та ресурсне забезпечення

 

Фінансове забезпечення реалізації Концепції здійснюється за рахунок залучення коштів державного, обласного, місцевого бюджетів та коштів з інших джерел не заборонених законом.

Обсяги фінансування з вказаних вище бюджетів визначаються щороку під час їх формування або у процесі внесення змін до них.

Ресурсне забезпечення реалізації Концепції:

- відділ розвитку надання адміністративних послуг управління з питань цифрового розвитку облдержадміністрації;

- керівництво територіальних громад та керівники ЦНАПів області;

- суб’єкти надання адміністративних послуг (Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області, Державна інспекція архітектури та містобудування у Львівській області, Головне управління Держгеокадастру у Львівській області, Головне управління Державної міграційної служби у Львівській області, Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції України, управління соціального захисту населення районних державних адміністрацій);

- державні підприємства та служби - власники реєстрів та інформаційних систем: ДП “Національні інформаційні системи” Міністерства юстиції України, ДП “Інформаційно-обчислюваний центр Міністерства соціальної політики України”, ДП “Дія”, ДП “Документ”, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру.

 

  1. Термін реалізації

 

Термін реалізації Концепції: 2024 -2026 роки.

 

Начальник управління з питань цифрового

розвитку обласної державної адміністрації                      Максим СТОЛЯРЧУК

 

 

Пов'язані документи:

Розпорядження голови від 07.03.2024 №195/0/5-24ВА Про затвердження Концепції вдосконалення діяльності ЦНАПів територіальних громад Львівської області на 2024-2026 роки
  • Додаток 2 до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 07.03.2024 № 195/0/5-23ВА
Footer logo

Львівська обласна військова адміністрація

Офіційний вебсайт

Адреса:
79000, Львів,
вулиця Володимира Винниченка, 18

Адреса:
79000, Львів,
вулиця Володимира Винниченка, 18

Слідкуй за нами:
Youtube Facebook Telegram

299-91-44

Телефон
Слідкуй за нами:
Youtube Facebook Telegram

16-84

Гаряча лінія

zvern@loda.gov.ua

Електронна пошта

Мапа сайту

Слідкуй за нами:
Youtube Facebook Telegram

Мапа сайту

CC logo

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту
thedigital@loda.gov.ua
Розроблено в SoftServe created
За підтримки Sombra supported