Звернення громадян
Вітаємо Вас на консультативній веб-сторінці сектору роботи із зверненнями громадян адміністративного управління апарату Львівської обласної державної адміністрації.
Адреса для листування: Львівська обласна державна адміністрація, вул. Винниченка, 18, м. Львів, 79008
|
Графік роботи Понеділок-п’ятниця з 9.00 до 18.00 Обідня перерва з 13.00 до 14.00 Вихідні дні: субота, неділя |
Адреса електронної пошти Львівської обласної державної адміністрації , визначена для звернень юридичних осіб:
Адреса електронної пошти Львівської обласної державної адміністрації , визначена для звернень громадян:
Телефони для довідок:
☎️+380 (032) 2999-100 — довідка про реєстрацію вхідної кореспонденції, що надійшла від юридичних осіб (органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій тощо), народних депутатів України, депутатів місцевих рад.
☎️+380 (032) 2999-144 — довідка про реєстрацію, опрацювання звернень громадян
Інформація за вказаними телефонами надається з понеділка по п’ятницю у визначені години роботи.
Подати усне звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку – телефон гарячої лінії області – 📞1684 або (032) 259 60 31. Також подати звернення можна у чат-бот 📲Viber або 📲Telegram
Подати електронне звернення 📧zvern@loda.gov.ua або 📩 рубрика Е-звернення громадян
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.
Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції” з 28 жовтня 2015 року “письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Нормативно-правова база
- ЗАКОН УКРАЇНИ № 393/96-ВР «Про звернення громадян»
- УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
- ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»
- ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян»
- ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень»
Зразок звернення до Львівської обласної державної адміністрації
Інформація щодо стану опрацювання звернень громадян
Графік проведення особистого прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації