Пільгові кредити для аграріїв-ветеранів війни
Коротко про програму
Пільгові кредити надаються на платній та зворотній основі під 3% річних в розмірі, що не перевищує 700,0 тис. грн, терміном до 5 років з можливістю відтермінування погашення основної суми зобов’язання до 1 року (відтермінування сплати кредиту входить в загальний термін дії кредитної угоди).
Для кого
Право на фінансову підтримку мають мікро, малі та середні суб’єкти підприємництва – юридичні особи або фізичні особи – підприємці, основною діяльністю яких є виробництво сільськогосподарської продукції та засновником (одним із засновників) яких є учасник бойових дій.
Критерії участі
Фінансова підтримка надається на покриття виробничих витрат пов’язаних з виробництвом сільськогосподарської продукції, придбання основних засобів, біологічних активів (саджанці плодово-ягідних культур, поголів’я сільськогосподарських тварин) відповідно до сформованого суб’єктом підприємництва бізнес-плану.
Переваги
Перевага в одержанні кредиту надається суб’єктам підприємництва, які мають досвід у веденні аграрного бізнесу, володіють власними активами для ведення бізнесу, мають більшу частку власних ресурсів для закупівлі товаро-матеріальних цінностей, менший період окупності бізне-плану, планують створювати більше робочих місць та планують позитивну динаміку по сплаті податків і зборів.
Часові рамки
Прийом документів розпочався з 02 лютого 2024 року, а закінчується 1 грудня поточного року, або до завершення воєнного стану.
Виконавець
Головним розпорядником коштів обласного бюджету та відповідальним виконавцем заходів Комплексної програми є департамент агропромислового розвитку Львівської облдержадміністрації.
тел. (032) 255-50-62 – Департамент агропромислового розвитку
Виконавцем Комплексної програми в частині фінансової підтримки на зворотній основі у вигляді пільгових кредитів суб’єктам підприємництва серед засновників яких є учасник/учасники бойових дій є державне підприємство, спеціалізована фінансово-кредитна установа – Львівський обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі (далі – Фонд підтримки).
тел. 067 674 20 07, 097 617 43 86 - Фонд підтримки
Пакет документів для участі
Претенденти на одержання фінансової підтримки подають в паперовому вигляді до Фонду підтримки ( м. Львів, Козельницька, 15) такі документи:
- заявку та бізнес-план за встановленими Департаментом формами (у електронній та паперовій формах);
- належним чином завірені копії фінансової звітності за два останні роки або декларацію відповідно до обраної системи оподаткування, а новоствореним - за період їх діяльносі;
- належним чином завірені копії звіту (звітів) з виробництва, які подавались до органів статистики у поточному та минулому році відповідно до господарської діяльності;
- копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- належним чином завірені копії документів, що засвідчують право власності на предмет застави, або заяву поручителів для укладення договору про забезпечення кредиту.
Суб’єк підприємництва, засновником (одним із засновників) яких є учасник бойових дій, крім зазначених вище документів, додатково подає копію посвідчення учасника бойових дій.
Нормативна база