Податківці закликають громадян активніше користуватися ефективними форматами комунікації податкової з платниками

Шляхи Комунікації
Для оперативного зворотного зв’язку з платниками працює Комунікаційна податкова платформа Головного управління ДПС у Львівській області.
Якщо у Вас є запитання стосовно податкового та іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладений на органи ДПС, або пропозиції щодо необхідності проведення певних заходів за визначеною тематикою – можна звертатись на Комунікаційну податкову платформу. Звернення від представників бізнесу та громадськості приймають на електронну скриньку lv.ikc@tax.gov.ua .
Також у Львівській області працюють 24 Центри обслуговування платників податків та 2 структурні підрозділи Акредитованого центру сертифікації ключів. ЦОПи Львівщини в умовах воєнного стану надають послуги платникам податків в штатному режимі незалежно від їхнього місця обліку. Графік роботи: понеділок – четвер – від 8.00 до 17.00, п’ятниця – 8.00 – 15.45. Обідня перерва – 12.00 – 12.45. Вихідні: субота, неділя.
Окрім того, в Головному управлінні ДПС області працюють телефонні «гарячі лінії» Головного управління ДПС області, де платники отримують первинні консультації з питань сплати платежів, повернення/перекидки надміру або помилково сплачених коштів, реєстрації та обліку програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО), декларування доходів та інших питань, що стосуються сплати податків фізичними та юридичними особами (https://lv.tax.gov.ua/kontakti// ).
З консультаціями з питань оподаткування платники податків можуть ознайомитися на сторінках ДПС у Львівській області у соцмережах.
Читайте також: При здійсненні інтернет-торгівлі слід дотримуватися вимог законодавства: нагадує податкова