Залізнична інфраструктура на дільниці держкордон–Нижанковичі –Хирів–держкордон (Смільниця) готова до експлуатації
До кінця року планується запуск залізничного сполучення на ділянці Хирів - Старжава – Санок з подальшим виходом на місто Краків.
Про це повідомив заступник начальника Львівської ОВА Юрій Бучко за підсумками виїзної наради у Хирові.
«Продовжуємо розвивати міжнародне сполучення між Україною та Республікою Польща.
Залізнична інфраструктура (колії, станції) в межах України на дільниці держкордон – Нижанковичі – Хирів – держкордон (Смільниця) готова до експлуатації рухомим складом по колії 1435 мм та може експлуатуватися польськими перевізниками.
На першому етапі плануємо запустити залізничне сполучення на ділянці Хирів – Старжава – Санок з подальшим виходом на місто Краків. Цей проєкт плануємо реалізувати до кінця року. Таке рішення і майбутні дії обговорили у Хирові з представниками митниці, Укрзалізниці та Західного регіонального управління Держприкордонслужби», – зазначив Юрій Бучко.
Попередньо, поїзд курсуватиме щоденно, а митне оформлення та паспортний контроль буде проводитись на пункті пропуску «Смільниця – Кросьценко».
На другому етапі планується запуск залізничного сполучення на ділянці Хирів-Нижанковичі-Перемишиль. Третій етап це будівництво колії 1435 мм до міста Самбір.
«Залізничне сполучення завжди відігравало важливе значення, а війна його подвоїла.
Ми постійно працюємо над розширенням міжнародних залізничних пасажирських маршрутів. Україна є частиною Європи, пасажири повинні відчувати себе європейцями та з комфортом подорожувати. Нагадую, що з 15 жовтня щоденно курсує поїзд Львів-Варшава, який користується великим попитом! Разом ми зможемо більше!», – наголосив Юрій Бучко.
Читайте також: Укрзалізниця запустила потяг Львів – Варшава