Для представників бізнесу у Viber та Telegram запрацював новий чат-бот від Львівобленерго
Завдяки йому непобутові споживачі можуть оперативно отримувати сповіщення про аварійні відключення електроенергії, планові ремонти електромереж, графіки відключень (у випадку їх впровадження) тощо.
Сьогодні, 8 серпня, в офіційному медіацентрі при Львівській ОВА презентували новий чат-бот у Viber та Telegram для юридичних клієнтів «Львівобленерго Бізнес».
«Ми всі пам’ятаємо події недавнього минулого, коли проходили осінньо-зимовий період та опалювальний сезон під ракетними ударами по об’єктах енергетики і як наслідок запроваджувались як погодинні, так і аварійні відключення. Тоді ми зіткнулись з низкою проблем, зокрема щодо своєчасного інформування споживачів різних категорій, побутових і непобутових, щодо запланованих або екстрених відімкнень. Нам було важливо, щоб ці інформування були дещо завчасними, аби споживачі могли оперативно прийняти те чи інше рішення: чи вимкнути побутові електричні прилади, чи, що глобальніше, - зупинити певний технологічний або виробничий процес, як результат, зберегти продукцію чи вберегти обладнання від аварійної поломки», — розповів перший заступник начальника Львівської ОВА Андрій Годик.
Про планові та аварійні відключення тоді інформували на інформресурсах операторів системи розподілу, Львівської ОВА, у кабінеті споживача Львівобленерго тощо.
«Від моменту отримання команди від диспетчера ринку до впровадження її в дію, в тому числі застосування тих чи інших заходів обмеження чи припинення електропостачання, проходять лічені хвилини і потрібно максимально швидко отримати цю інформацію. Обленерго напрацювало і відтестувало чат-бот, де за декілька кліків можна приєднати всі свої точки обліку і отримувати оперативну інформацію. Ще раз наголошую: ми не говоримо зараз про заплановані відключення, а про додатковий інструмент готовності до всіх можливих викликів, в тому числі під час опалювального сезону», — додав Андрій Годик.
За допомогою нового чат-бота непобутові споживачі мають можливість:
- Отримувати сповіщення:
про аварійні відключення електроенергії з орієнтовним часом відновлення електропостачання;
попередження про планові ремонти електромереж;
про графіки відключень (у випадку їхнього впровадження).
- Повідомити диспетчера про відсутність електроенергії.
- Дізнатись групу відключень під час впровадження графіків.
«Коли ми проходили минулий опалювальний сезон, то бачили, що в основному юридичні споживачі страждають від того, що визначений термін введення графіків аварійних вимкнень та інших відключень дуже короткий і споживачі не можуть зупинити свої технологічні процеси. Ми постаралися цей період мінімізувати і якщо, до прикладу, буде введена команда на застосування якихось графіків, ми цей час мінімізуємо. Щойно диспетчер отримає команду — одразу в цей ж команда піде через чат-бот до зареєстрованих споживачів», — пояснив технічний директор ПрАТ «Львівобленерго» Роман Іванців.
Як приєднатись до чат-бота «Львівобленерго Бізнес» у Telegram або Viber?
- Приєднатись до чат-ботів «Львівобленерго Бізнес» можна за допомогою посилання:
Viber: www.viber.com/loebiznesbot
Telegram: https://t.me/loebiznesbot
Окрім цього, знайти чат-бот можна з допомогою пошуку у Telegram, написавши назву сервісу «Львівобленерго Бізнес».
Зверніть увагу, що у боті для юридичних споживачів на аватарці зображений білий логотип ЛОЕ на зеленому фоні (на відміну від чат-ботів для населення і каналів новин, які мають інші кольори логотипа).
- Далі необхідно пройти реєстрацію – для цього натисніть кнопку «Поділитись номером телефону».
- Тепер необхідно додати ваші об’єкти. Натисніть на кнопку «Мої об’єкти», а згодом – «Додати об’єкт»
- Щоб додати ваш об’єкт до чат-бота, необхідно вказати ЕІС-код (16 цифр та латинських літер) площадки вимірювання або точки обліку та ваш код ЄДРПОУ або ІПН (для ФОП). ЕІС-код можна дізнатися у вашому «Персональному кабінеті» (Загальна інформація про споживача) або у договорі з «Львівобленерго».
Як користуватись чат-ботом?
Після того, як ваш об’єкт додадуть у чат-бот, оберіть свій лічильник, натиснувши на кнопку «Лічильник №…»
Оберіть з меню кнопку послуги, яка вам необхідна:
«Немає світла» — з допомогою цієї кнопкивВи можете дізнатись причину відсутності електроенергії або подати заявку диспетчеру про аварійне вимкнення електроенергії.
«Група відключень» — тут можна дізнатись свою групу відключень під час графіків вимкнень електроенергії.
«Ремонт мереж» — тут ви дізнаєтесь, чи заплановані за вашою адресою планові вимкнення електроенергії, пов’язані з ремонтом електромереж.
«Налаштування» дає можливість перейменувати ваші точки обліку так, щоб вам було зручно та зрозуміло, або ж видалити їх з пам’яті бота.
Окрім цього, у чат-боті ви будете отримувати сповіщення про ремонт мереж і тимчасову відсутність електроенергії.
Також з інформацією про роботу чат-ботів можна ознайомитись у презентації за посиланням.