У Львівській ОВА відбулось засідання робочої групи щодо перспектив проєкту «Розвиток велосипедного руху у Львівській агломерації»
До кінця липня представники ТГ мають визначити напрямки велосипедних шляхів – туристичних і щоденних.
Участь у нараді взяли представники структурних підрозділів Львівської ОВА, органів місцевого самоврядування, асоціацій велосипедистів, консультанти Ради Європи, а також експерти, які долучені до розвитку мережі туристичних шляхів, зокрема і велосипедних.
Учасники зосередили увагу на розумінні важливості спільного проєкту, його потреб та ролі. Консультант Програми «Посилення доброго демократичного врядування і стійкості в Україні» Ігор Могила під час виступу зазначив, що практично весь наявний велосипедний рух в агломерації концентрується на відстані не більше 5 км до межі Львова. Він також додав, що 13,7% від кількості мешканців, які здійснюють поїздки, або 8,5% від загальної чисельності мешканців агломерації готові частіше користуватись велосипедом за наявної велосипедної інфраструктури. Вона, до слова, має бути не формальною, а виконана згідно відповідних норм.
Способів облаштування велосипедного руху є кілька:
- окрема велосипедна інфраструктура вздовж доріг – необхідна вздовж магістральних доріг для швидкого та безпечного переміщення між окремими маркерними точками, а також в місцях, де очікується висока інтенсивність руху велосипедистів. Зокрема йдеться про облаштування інфраструктури під’їздів до міста Львова.
- окрема велосипедна інфраструктура за межами автомобільних доріг – необхідна на окремих ділянках для забезпечення комфортного та безпечного транзитного руху на напрямках, де очікується висока інтенсивність руху велосипедистів.
- рух по дорозі спільно з автомобілями – допускається по окремих місцевих дорогах з мінімальною інтенсивністю транспорту.
- спеціально підготовлені грунтові доріжки – допускаються в природних парках, вздовж рік, озер чи інших природних пам’яток для забезпечення можливості рухом велосипедом в місці призначення.
До кінця липня представники територіальних громад, що входять до Львівської агломерації, мають у своїх межах визначити напрямки велосипедних шляхів як туристичних так і призначених для щоденного користування, на яких доцільно облаштувати велосипедну інфраструктуру.
Як зауважив керівник управління туризму та курортів Львівської ОВА Тарас Лозинський, велосипедна інфраструктура значно підсилить туристичний потенціал громад, а також завдяки їй за попередніми підрахунками на двоколісний транспорт пересяде близько 2% мешканців.