Бориславські педагоги пройшли навчання у межах проєкту «Освіта у надзвичайних ситуаціях»
Однією із цілей проєкту, зокрема, є допомогти вчителям навчитися підтримувати дітей у складних ситуаціях.
Бориславські педагоги, у межах проєкту «Освіта у надзвичайних ситуаціях», взяли участь у спеціальних навчаннях від громадської організації AirLight «Тьюторські компетенції сучасного вчителя» та «Перша психологічна допомога відповідно до вимог МОНУ».
Проєкт передбачає підтримку навчальних закладів, забезпечення кращих умов для здобувачів освіти, а також проведення тренінгів для вчителів, щоб допомогти їм навчитися підтримувати дітей у складних ситуаціях та сприяти їх всебічному розвитку.
Під час навчань педагоги ознайомились з моделями та технологіями тьюторингу, особливостями їх використання у різних країнах світу, механізмами здійснення тьюторського супроводу, способами оцінки ефективності роботи тьютора. Також ознайомились з основами ненасильницького спілкування в контексті взаємодії з учнями, апробували низку практичних кейсів на розвиток особистісних компетентностей учнів та групової динаміки, виконували різні «вправи-криголами».
Учасники мали змогу опанувати методики та прийоми активного слухання, ознайомитись з видами тригерів, які заважають адекватно приймати зворотний зв'язок, мотиваторами позитивної поведінки, способами виявлення цінностей та потреб учнів. Побачили, як за допомогою карти розриву можна визначити «сліпі плями» поведінки учасників освітнього процесу. Виконали в групах низку вправ на застосування комунікативних технік.
Також учасників навчань познайомили із правилами та протоколом надання першої психологічної допомоги, інструментами надання психологічної підтримки, техніки заземлення, темпінгу, нейрографіки й піскотерапії. Виконали низку вправ на розвиток навичок неформальної взаємодії з учнями та «квадратне дихання». А найголовніше, – вчились знаходити ресурси для стійкості та підтримки учнів.
Педагоги високо оцінили тренінги і сформували запит на продовження таких зустрічей для навчання.