Від початку повномасштабного вторгнення на «гарячу лінію» Львівської області надійшло майже 127 тисяч звернень
Жителі Львівщини продовжують телефонувати на номер «гарячої лінії» 112.
Упродовж І кварталу цього року до кол-центру «гарячої лінії» Львівської області надійшло 29 975 звернень.
Найбільше люди звертались з питань у таких галузях:
- комунальне господарство – 42% дзвінків;
- соціального захисту та допомоги ВПО – 22%;
- питання транспорту – 4 %;
- інші питання – 32%.
Також багато звернень стосуються питань, пов’язаних із воєнним станом, перетином кордону тощо.
В розрізі районів, частіше зверталися жителі:
- Львівський – 44%;
- Дрогобицький – 8%;
- Самбірський – 8%;
- Стрийський – 5%.
- Інші райони та області України – 35%.
Загалом із 24 лютого 2022 року на «гарячу лінію» обласного кол-центру надійшло 126973 дзвінки.
Гаряча лінія області працює за номером телефону 112. За номером 032-259-60-31 можна додзвонитися на Гарячу лінію, якщо ви за межами Львівської області. Якщо ви на Львівщині - також. Це альтернативний до 112.
Чат-боти у:
- Telegram – https://t.me/lodahotline_bot
- Viber – https://chats.viber.com/lodahotline_bot