Академія туризму: підбірка курсів для охочих вдосконалити свій рівень у галузі гостинності

Академія туризму
Всесвітня туристична організація (UNWTO) за підтримки партнерів створила Онлайн-академію туризму і запрошує охочих на навчання.
Завдяки навчальним програмам учасники отримають управлінські навички у сфері цифрового маркетингу, фінансів, стратегії, операцій, інновацій та цифрової трансформації у туристичній галузі.
Управління туризму та курортів Львівської ОВА підготувала короткий огляд курсів.
- Основи туризму – управління менеджментом
Ця онлайн-сертифікована програма призначена для професіоналів, менеджерів та всіх, хто прагне поглибити або оновити свої знання в галузі управління туристичним сектором. Курс включає короткі відеоролики з професорами, читання, вправи, інтерактивні навчальні матеріали та завдання в п’яти модулях (цифровий маркетинг, фінанси, стратегія, операції та інновації та цифрова трансформація).
- Штучний інтелект у сфері гостинності: виклики та можливості для бізнесу
На цьому курсі ви дізнаєтесь, який потенціал має штучний інтелект, щоб змінити індустрію гостинності; зрозумієте, як скористатися можливостями, які він відкриває, зокрема зниженням витрат, підвищенням рівня задоволеності клієнтів та інноваціями у фронт-офісі та веденні господарства. Ви також отримаєте вичерпний огляд юридичних та етичних міркувань штучного інтелекту та розглянете очікування клієнтів щодо того, як цифровізація може змінити готельні комплекси у майбутньому.
- Сталий менеджмент дестинацій
Відкритий онлайн-курс підходить для орієнтованих на майбутнє, молодих, але також досвідчених фахівців, які хотіли б ознайомитися з ключовими темами сучасного туризму – управління напрямками та сталий розвиток. Учасники зрозуміють обидві теми, включаючи зв'язок між ними, щоб визнати необхідність єдиного застосування двох вимірів управління.
- Брендинг + Інновації: «Brandinnovation»
Найважливіший актив і, мабуть, єдиний актив компанії, який з часом збільшує свою вартість: бренд. Іншими словами, найціннішим активом підприємства є його добре ім'я, його бренд і його репутація. Бренд із сильною метою, який не лише сприяє загальному благу суспільства, але й допомагає працівникам і клієнтам знати, що вони представляють і що створюють. Курс розширить ваші знання про створення цінності бренду в туристичному секторі.
- Як стати ресторатором
Цей онлайн-курс підходить для професіоналів і окремих осіб, які хочуть навчитися розкривати свою концепцію продуктів харчування та напоїв і створювати унікальні точки продажу, які відрізнятимуть ваш бізнес від конкурентів. Навчаючись у провідних світових експертів з гостинності, ви зможете створювати прибуткові меню, структурувати та організовувати кухню та створювати блискучу концепцію бренду.
- Маркетинг музеїв та атракцій
Підходить для осіб, які прагнуть вивчити вступні концепції та розширити свої знання про маркетинг для музеїв і туристичних атракцій. Цей онлайн-курс із самостійним навчанням включає мультимедійний контент, короткі відеоролики з викладачами та літературу у кожному модулі.
- Управління інноваціями та технологіями в сфері туризму та гостинності
Під час навчання ви отримаєте глибоке розуміння стратегічного застосування інновацій інформаційно-комунікаційних технологій у індустрії гостинності та туризму. Учасники дізнаються про роль інфраструктури та інструментів інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні бізнес-середовища, бізнес-моделей, маркетингових практик, стратегій отримання прибутку та обслуговування клієнтів.
- Управління доходами готелю: стратегія і тактика ціноутворення в готельних номерах
Цей курс призначений для менеджерів середньої ланки, менеджерів готелів і менеджерів фронт-офісів, які працюють у готелях із понад 50 номерами та мають обмежений досвід управління доходами готелю.
- Максимізація рентабельності СПА
Охочі відкриють для себе способи забезпечити фінансовий успіх оздоровчого центру. За допомогою цього курсу, який викладають експерти у цій індустрії, зрозумієте методи та інструменти, які можна використовувати, щоб збільшити продажі, зменшити витрати та максимізувати прибуток у СПА та оздоровчих комплексах.
- Як провести аналіз і оцінку ринку готелю
Ви навчитесь створювати комплексне дослідження готельного ринку, дізнаєтесь про оцінку вартості різних типів готелів за допомогою програмного забезпечення для оцінки готелів і зрозумієте основи створення фінансових прогнозів.
Більшість навчальних програм ведуться англійською мовою. Ви можете вивчати вміст курсів безкоштовно або платити незначну суму, якщо бажаєте пройти тест в кінці кожного модуля та отримати сертифікат про проходження, набравши 60% або вище за відповіді.
Більше інформації про навчання за посиланням https://bit.ly/42RW1tX