Особливості закупівлі робіт: для уповноважених осіб замовників Львівщини провели навчальний тренінг
Завдяки змішаному формату (онлайн та офлайн), захід змогли відвідати більш як сто представників замовників територіальних громад Львівщини.
Як інформують у департаменті економічної політики Львівської ОВА в межах навчання обговорили порядок дій замовника щодо планування закупівель та особливостей визначення предмета закупівель, методу закупівлі, очікуваної вартості робіт.
Нагадали про основні аспекти при визначенні предмета закупівлі капітального та поточного ремонтів. Акцентували на втраті чинності окремих НПА у будівельній галузі (ДСТУ-Настанови). Розглянули особливості складання тендерної документації, застосування кваліфікаційних критеріїв та складання проекту договору, його істотних умов та змін таких умов договору.
«До процесу закупівель постійно вносять зміни, які змушують нас завжди бути на сторожі закупівельного порядку. А в період воєнного стану цьому питанню приділяють особливу увагу. Ми допомагаємо замовникам області, які в таких умовах купують товари, роботи та послуги, не пропустити важливе. Зокрема, за минулий рік, провели подібні безкоштовні навчання для майже 1300 уповноважених осіб замовників Львівщини», - зазначила начальниця управління фінансового аналізу та публічних закупівель департаменту економічної політики ЛОВА Леся Бордун.
Серед найпоширеніших питань, які цікавили учасників заходу:
Який порядок дій замовника при плануванні закупівель?
- Визначити (ідентифікувати) що ми купуємо: товари, роботи чи послуги;
- Визначити очікувану вартість закупівлі;
- Визначити предмет закупівлі відповідно до НПА та відповідно до єдиного закупівельного словника CPV;
- Визначити метод закупівлі.
Як визначити очікувану вартість робіт?
- При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторису (кошторисного розрахунку на весь об’єкт будівництва)
Які кваліфікаційні критерії варто встановлювати в ТД?
- Замовник може встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При закупівлі робіт можна, а в деяких ситуаціях навіть потрібно, встановлювати всі чотири критерії.
Що є об’єктом при закупівлі робіт?
- Об’єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Щодо питань, або пропозицій для тем, які б замовники хотіли розглянути, можна звертатись у департамент економічної політики ЛОВА (контактний тел. 261-22-00).