«Львівобленерго» оштрафували за «несвоєчасне оновлення інформації» на офіційному сайті
Сьогодні, 30 січня, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) на основі перевірки оштрафувала ПрАТ «Львівобленерго» на 85 тисяч гривень, як й інші обленерго.
Причина назвали нібито «несвоєчасне оновлення інформації на сайті компанії у розділі «Чому немає світла», а саме актуалізації інформації що 30 хв.». Інших порушень у роботі «Львівобленерго» не знайшли.
Комісія зазначила про порушення постанови НКРЕКП від 26 березня 2022 року № 349 «Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури».
Тут йдеться про підпункт 6 пункту 1 в частині розміщення оператором системи розподілу на власному офіційному вебсайті в мережі Інтернет інформації про час початку та закінчення перерви електропостачання споживачам із зазначенням назв населених пунктів, вулиць, будинків, корпусів тощо та назв перерв (планова, аварійна, застосування графіків обмеження споживачів) та актуалізації зазначеної інформації кожні 30 хвилин.
На засіданні НКРЕКП виступив народний депутат Олексій Кучеренко, колишній міністр з питань житлово-комунального господарства України. Вінпорушив питання — яким чином і чи справдливо розподіляють ліміти між областями України, зокрема і Львівської.
«Сторінка вебсайту «Львівобленерго» стосовно відключення споживачів «Чому немає світла» функціонує від серпня 2016 року. Вже тоді споживачі мали можливість в онлайн режимі дізнаватись про причини відсутності електроенергії та час відновлення електропостачання. Інформація про відключення автоматично відображається на сайті з технічних програм». – зазначили у «Львівобленерго».
Торік силами ІТ-спеціалістів «Львівобленерго» на базі чинної сторінки вдосконалили сервіс, зокрема пошук вимкнень (додали ОТГ), додали інтерактивну карту з вимкненнями, а також можливість надіслати повідомлення про відсутність електроенергії одразу в диспетчерські програми.
За допомогою сервісу пошуку діючих відключень користувач отримує інформацію про час початку і закінчення перерви в електропостачанні із зазначення назв населених пунктів, вулиць, будинків та назв перерв. Інформація у розділі оновлюється постійно та автоматично з технічних програм.
«Враховуючи впровадження графіків відключень, у розділі «Чому немає світла» опубліковані відповідні графіки, поділені за групами. Кожен споживач може знайти свою групу за допомогою сервісу пошуку. Пошук здійснюється за критеріями: населений пункт, вулиця, номер будинку, а за потреби деталізації – особовий рахунок для побутових споживачів або номер договору для непобутових споживачів», - інформує «Львівобленерго».