Куди роботодавцям подавати повідомлення про виплату коштів за лікарняними – роз’яснення ФССУ
Щоб зменшити ризик затримок при виплаті працівникам допомог за лікарняними, ще в 2018 році Фонд соціального страхування України впровадив систему оперативного інформування про здійснення виплат.
Відтоді про перерахування працівнику отриманих від ФССУ коштів роботодавець звітує у місячний термін після виплати допомоги. Це дозволило не лише краще контролювати використання коштів Фонду і дотримання прав застрахованих осіб, але й реалізувати ризик-орієнтовані підходи в перевірках страхувальників.
Від початку 2023 року Фонд передав свої функції до Пенсійного фонду.
Куди з 1 січня роботодавцям повідомлення про виплату коштів за лікарняними і чи потрібно це робити?
- Повідомлення про виплату працівникам коштів, отриманих від фондів (як ФССУ, так і ПФУ), необхідно продовжувати подавати.
- Форма такого повідомлення та строки його подання наразі не змінились – вони затверджені постановою правління ФССУ від 19.07.2018 № 12, яка продовжить діяти до прийняття Пенсійним фондом відповідного власного порядку.
- Подавати повідомлення про виплату необхідно до того фонду, від якого надійшли кошти.
Як подати повідомлення до ФССУ?
- У зв’язку з технічними причинами, пов’язаними із припиненням ФССУ, подати повідомлення наразі можливо лише у паперовому вигляді. Роботодавці можуть звернутись безпосередньо до відділення або надіслати документ рекомендованим листом.
- Актуальний перелік і контакти відділень ФССУ можна знайти за посиланням.