У Жовкві відкрили сучасний ЦНАП: надаватимуть майже 200 адміністративних послуг
Сьогодні, 1-го липня, у Жовківській територіальній громаді відкрили сучасний центр надання адміністративних послуг, який розмістили приміщенні Жовківської міської ради. Тут мешканці зможуть отримати 192 адміністративні послуги - швидко, якісно та без черг.
У цьому ЦНАПі мешканці громади та усі охочі зможуть зареєструвати місце проживання, речові права на нерухоме майно та бізнес, послуги у сфері земельних відносин та архітектурно-будівельної діяльності, а також соціальні та інші послуги.
«Цього центру надання адміністративних послуг довго очікувала уся Жовківська громада, адже саме тут можна тримати майже 200 адміністративних послуг. Ми дуже раді, що в такий непростий час ми знаходимо можливості для розвитку області. І ми продовжуємо працювати разом з МінЦифрою та МінФіном, щоб мати можливість ще в десятку громад відкрити такі центри, адже кількість мешканців області зросла, і всі вони потребують швидкого та зручного способу взаємодії з органами місцевої влади», - зазначив на відкритті заступник начальника Львівської ОВА Олександр Кулепін.
Як повідомила директор директорату системного розвитку надання адміністративних послуг Міністерства цифрової трансформації України Олеся Цибулька, населення Жовківської територіальної громади налічує майже 35 тисяч осіб, тому цей ЦНАП був необхідним для отримання адміністративних послуг у межах однієї громади.
«Сьогодні ми відкрили ЦНАП, який наповнений зручними та швидкими послугами. У нас є все ще багато роботи: безбар'єрність, збільшення кількості послуг та швидкості обслуговування громадян. Багато хто з наших співвітчизників, які поїхали за кордон, кажуть, що у нас послуги є зручнішими та швидшими, а наші ЦНАПи - сучасними та відкритими для усіх. Відкриття цього центру є хорошим прикладом для наслідування, щоб кожна громада Львівщини відкрила у себе подібний», - сказала Олеся Цибулька.
Зазначимо, громада здійснила капітальний ремонт приміщення під ЦНАП за кошти з місцевого бюджету, виділивши 1,2 млн гривень.