Три сотні підприємств подали заявки для презентації власних виробництв в експортному каталозі Львівщини
«Експортний потенціал Львівщини» – каталог, в якому підприємцям області пропонують представити свою продукцію. Його формуванням займається сектор з питань підтримки експорту.
Кожна сторінка видання презентує окреме підприємство. Є ілюстрація виробництва або ж продукції, контактні дані тощо.
Уперше промоційне видання представили у 2020 році. Відтоді каталог у друкованому та онлайн форматі поширювали через дипломатичні представництва та інституції іноземних держав, а також презентували на міжнародних економічних форумах, ярмарках та виставках.
«Каталог – двомовний, українською та англійською. До цього на сторінках видання розміщували понад 200 підприємств Львівщини різних галузей промисловості. Це будівельна, деревообробна, легка, машинобудівна, меблева, металообробна, поліграфічна, харчова, хімічна промисловість», – розповів директор департаменту економічної політики Львівської ОВА Степан Куйбіда.
Щороку каталог оновлювали.
Цьогоріч видання представлять лише в онлайн форматі. Для презентації своїх виробничих потужностей заявки подали вже три сотні компаній.
«Окрім підприємств-виробників товарів, цьогоріч в каталозі є ще один розділ – експортери послуг. З оновленим каталогом можна буде ознайомитись вже на початку червня цього року», – додав Степан Куйбіда.
Сектор з питань підтримки експорту і надалі приймає від експортних компаній заявки на участь у каталозі. Доповнюватимуть його після офіційної презентації каталогу.
Анкета-заявка доступна за посиланням.
Її, а також 4-6 фотографій товарів, які виготовляє компанія, фото самого підприємства та лого необхідно подати у сектор з питань підтримки експорту Управління промисловості, підприємництва та інвестиційної політики Департаменту економічної політики на пошту: exportservice.loda@gmail.com. Контактний телефон: +380 (68) 143 04 42.
«Поширення каталогу покращує можливість доступу підприємств Львівщини на зовнішні ринки. Відтак, ми запрошуємо підприємства, орієнтовані на експорт, презентувати свою діяльність, і в такий спосіб розширити можливості для подальшого розвитку», – додали у департаменті економічної політики.