У листопаді «Гаряча лінія області» отримала більш ніж 4,7 тисяч дзвінків громадян
Гаряча Лінія Області
Найчастіше жителі Львівщини звертались з питань соціальних виплат, електропостачання, транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.
У листопаді «Гаряча лінія області» за коротким номером 1684 отримала 4 762 дзвінків громадян. Жителі області найчастіше звертались з питань соціальних виплат, електропостачання, транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.
Із прийнятих дзвінків 4 401 заявникам надали відповіді, ще 361 звернення перебуває на розгляді.
Набравши короткий номер 1684, громадяни можуть отримати довідкову інформацію та звернутись зі своїми проблемами до органів виконавчої влади. Усі звернення, що стосуються роботи органів виконавчої влади, оператори контактного центру реєструють і спеціальною базою даних направляють до виконання у міста, райони та структурні підрозділи обласної державної адміністрації.
Нагадаємо, що «Гаряча лінія області» працює цілодобово.
У час пікових навантажень, щоб не очікувати на лінії, коли звільниться оператор, на «Гарячу лінію області» можна звернутися через чат-боти у Telegram і Viber.