У жовтні «Гаряча лінія області» отримала понад 3,7 тисяч дзвінків громадян
Гаряча Лінія
Найчастіше жителі області звертались з питань соціальних виплат, електропостачання, транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.
У жовтні «Гаряча лінія області» за коротким номером 1684 отримала 3 775 дзвінків громадян. Жителі області найчастіше звертались з питань соціальних виплат, електропостачання, транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.
Із прийнятих дзвінків 3 429 заявникам надали відповіді, ще 346 звернень перебуває на розгляді.
Набравши короткий номер 1684, громадянин може отримати довідкову інформацію та звернутись зі своїми проблемами до органів виконавчої влади. Усі звернення, що стосуються роботи органів виконавчої влади, оператори контактного центру реєструють і спеціальною базою даних направляють до виконання у міста, райони та структурні підрозділи обласної державної адміністрації.
Нагадаємо, що «Гаряча лінія області» працює цілодобово.
У час пікових навантажень, щоб не очікувати на лінії, коли звільниться оператор, на «Гарячу лінію області» можна звернутися через чат-боти у Telegram і Viber