У вересні «Гаряча лінія області» отримала понад 3 тисячі дзвінків громадян

Гаряча Лінія (1)
Жителі області найчастіше звертались з питань транспорту, електропостачання, дорожнього покриття, комунального господарства.
У вересні «Гаряча лінія області» за коротким номером 1684 отримала 3 288 дзвінків громадян. Жителі області найчастіше звертались з питань транспорту, електропостачання, дорожнього покриття, комунального господарства.
Із прийнятих дзвінків 2964 заявникам надали відповіді, ще 324 звернення перебуває на розгляді.
Набравши короткий номер 1684, громадянин може отримати довідкову інформацію та звернутись зі своїми проблемами до органів виконавчої влади. Усі звернення, що стосуються роботи органів виконавчої влади, оператори контактного центру реєструють і спеціальною базою даних направляють до виконання у міста, райони та структурні підрозділи обласної державної адміністрації.
Нагадаємо, що «Гаряча лінія області» працює цілодобово.
У час пікових навантажень, щоб не очікувати на лінії, коли звільниться оператор, на «Гарячу лінію області» можна звернутися через чат-боти у Telegram і Viber