У серпні 10 координаційних центрів отримали 707 звернень та надали 785 послуг

У Серпні 10 Координаційних Центрів Отримали 707 Звернень Та Надали 785 Послуг (1)
Найбільший попит був на житло та психологічну підтримку для ВПО, особливо для людей літнього віку та тих, хто пересувається на кріслах колісних.
У серпні 10 координаційних центрів отримали 707 звернень та надали 785 послуг.
«Запит на допомогу через систему кейс-менеджменту й далі залишається головним. Люди, які приїжджають, найчастіше шукають житло в приватному секторі. Особливо важливим є розміщення людей старшого віку, зокрема тих, хто пересувається на кріслах колісних. Наша команда постійно надає психосоціальну підтримку у місцях тимчасового проживання для ВПО. І найперше, про що просять люди – щоб до них заїжджали, приділяли увагу та спілкувалися з ними», – наголосила голова Координаційного центру Галина Бордун.
У гуманітарному напрямку об’єднали зусилля з багатьма партнерами. Серед них: ГО «Фундація розвитку та стратегічних змін», БФ «ЯМаріуполь», БФ «Право на захист» – підтримка від УВКБ ООН для новоприбулих людей зі статусом ВПО, «HelpAge International в Україні», Самбірська РО «Товариства Червоного Хреста України», БФ «Карітас» Стрийської Єпархії.
Юридичну та психоедукаційну підтримку надавали: БФ «Право на захист», а також у Шептицькому районі працював фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб.
Психологічна допомога – одна з найнеобхідніших. Її забезпечували менеджери офісів координаційних центрів, психологи ГО «Птаха України», БФ «Мальтійська служба допомоги», БФ «Рокада» (робота з військовими та їхніми родинами), а також зустрічі з людьми літнього віку за підтримки HelpAge International в Україні.
У всіх МТП області постійно працювали кейс-менеджери та психологи ГО «Птаха України»: проводили тренінги зі стресостійкості, здійснювали моніторингові візити, допомагали визначати потреби та знаходити рішення для ВПО.
«Від початку року до координаційних центрів надійшло 6107 звернень від внутрішньо переміщених осіб, з них 1166 – мають довідку та статус ВПО. Ми надали 663 юридичні роз’яснення, отримали 3797 звернень щодо гуманітарної та фінансової підтримки, а також забезпечення ліками, і ще 882 звернення стосувалися психологічної підтримки та скерування до фахівців-психологів», – зазначив заступник голови Координаційного центру при Львівській ОВА Володимир Горак.
У Шептицькому, Львівському та Стрийському районах за підтримки Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими, Офісу Омбудсмена та Міжнародного комітету Червоного Хреста відбулися важливі зустрічі з родичами полонених та зниклих безвісти.