У серпні «Гаряча лінія області» отримала понад 3 тисячі дзвінків громадян

Гаряча Лінія Області
Жителі області найчастіше звертались з питань транспорту, соціального захисту, електропостачання, дорожнього покриття, комунального господарства.
У серпні «Гаряча лінія області» за коротким номером 1684 отримала 3 104 дзвінків громадян. Жителі області найчастіше звертались з питань транспорту, соціального захисту, електропостачання, дорожнього покриття, комунального господарства.
Із прийнятих дзвінків 2 799 заявникам надали відповіді, ще 305 звернень перебуває на розгляді.
Набравши короткий номер 1684, громадянин може отримати довідкову інформацію та звернутись зі своїми проблемами до органів виконавчої влади. Усі звернення, що стосуються роботи органів виконавчої влади, оператори контактного центру реєструють і спеціальною базою даних направляють до виконання у міста, райони та структурні підрозділи обласної державної адміністрації.
Нагадаємо, що «Гаряча лінія області» працює цілодобово.
У час пікових навантажень, щоб не очікувати на лінії, коли звільниться оператор, на «Гарячу лінію області» можна звернутися через чат-боти у Telegram і Viber