Промотур: французькі журналісти досліджують туристичний потенціал Львівщини

Промотур Французькі Журналісти Досліджують Туристичний Потенціал Львівщини (11)
Програма промотуру охопила оглядову екскурсію Львовом французькою мовою від гідеси Світлани Хацко, відвідини Національного музею народної архітектури та побуту імені Климентія Шептицького.
Впродовж 15–19 липня Львівщина приймала представників французьких медіа в межах промотуру, спрямованого на популяризацію регіону як туристичного напряму у Франції та країнах Бенілюксу.
«Львівщина має значний туристичний потенціал, який ми із задоволенням презентували французьким медіа. Переконані, що подібні ініціативи відкривають нові можливості для співпраці з туристичним ринком Франції та сприяють промоції нашого регіону на міжнародній туристичній мапі», — зазначив директор департаменту спорту, молоді та туризму Львівської ОДА Роман Хім’як.
Серед учасників промотуру: Паскаль Фальконе — керівник агентства Meta com і головний редактор туристичного журналу Ice Cream Magazine; Розелін Шарпантьє — експертка зі сталого туризму, викладачка Університету Пуатьє, терапевтка, активна мандрівниця й гуманітарна волонтерка з 18-річним досвідом участі в міжнародних місіях. Її діяльність стане основою нової рубрики журналу, присвяченої солідарному туризму як інструменту відновлення; Ольга Сансон — керівниця туристичної компанії VacantureUkraine. Жінка родом зі Львова, але вже 30 років мешкає у Франції.
«За підсумками нашого перебування в регіоні готуємо публікацію на 12 сторінок. Хочу показати, що попри війну, Львівщина готова до прийому туристів. Восени плануємо презентувати ваш край на туристичній конференції у Франції. Також маю намір повернутися із публічною особою та представниками французьких туроператорів, щоб ще більше посилити інтерес до туристичного потенціалу Львівщини», — поділився Паскаль Фальконе. Журнал Ice Cream Magazine, який він очолює, має понад 17 000 читачів у туристичній сфері та активно популяризує цінності відповідального і сталого туризму.
Програма промотуру охопила оглядову екскурсію Львовом французькою мовою від гідеси Світлани Хацко, відвідини Національного музею народної архітектури та побуту імені Климентія Шептицького, екскурсії до церкви Святого Юра та солеварні у Дрогобичі, а також історико-культурного заповідника «Тустань» та мандрівку Карпатами. Гості також відвідали Поле почесних поховань і реабілітаційний центр Next Step Ukraine у Львові.
Організатором промотуру виступив департамент спорту, молоді та туризму Львівської ОДА. Висловлюємо вдячність партнерам, які підтримали ініціативу: Grand Hotel Lviv, Astoria, Mirotel Resort & SPA, Edem Resort Medical & SPA, розважально-оздоровчому комплексу Золота Форель, BANKHOTEL, ресторану BER NAR DYN.
«Є можливість запросити на Львівщину мішленівських шеф-кухарів, які могли б поділитися досвідом з українськими колегами. Також плануємо з ними організувати благодійну вечерю, кошти з якої буде передано на потреби ЗСУ. Окрім того, можемо ініціювати підписання угоди про студентський обмін між французьким кулінарним ліцеєм та українським профільним закладом, який готує фахівців ресторанного сервісу», — поділилася планами Ольга Сансон.