Українські харчові компанії отримають шанс вийти на ринок Німеччини: Ukrainian Food Manufacturers Alliance оголошує конкурс

Українські Харчові Компанії Отримають Шанс Вийти На Ринок Німеччини Ukrainian Food Manufacturers Alliance Оголошує Конкурс
Подати заявку на участь можна до 12 травня.
Альянс українських виробників продуктів харчування (UFMA) спільно з Офісом розвитку підприємництва та експорту, Дія.Бізнес та платформою Nazovni.online розпочинають попередній відбір українських виробників харчових продуктів для участі у Програмі виходу на ринок Федеративної Республіки Німеччина (ФРН).
Програма має на меті забезпечити системну підготовку компаній до виходу на ринок Німеччини, адаптацію продукції відповідно до вимог європейського споживача, а також налагодження прямих контактів із рітейлерами та дистриб'юторами ФРН.
Тривалість програми: червень 2025 – листопад 2025 року.
Компанії, які пройдуть конкурсний відбір, отримають:
- індивідуальні консультації експертів щодо готовності до виходу на ринок; - підготовку до торговельної місії;
- участь у зустрічах із потенційними партнерами у Німеччині.
Критерії відбору учасників:
- приналежність до сектору виробництва харчових продуктів; офіційна реєстрація в Україні (ФОП або юридична особа);
- наявність міжнародних сертифікатів безпечності та якості (GFSI: FSSC 22000, IFS/BRC);
- власні виробничі потужності та можливість масштабування; українське походження компанії (мінімум 51% акцій належить громадянам України); відсутність зв'язків із країною-агресором;
- наявність англомовної версії сайту;
- вільне володіння англійською мовою представників компанії, які братимуть участь у Програмі.
Планують, що шляхом конкурсного відбору оберуть 10 компаній.
Детальніше тут (для додаткової інформації звертайтесь за електронною адресою: contact@ufma.org.ua).
Подати заявку на участь можна за посиланням (кінцевий термін подачі заявок — 12 травня 2025 року).
«Участь у Програмі відкриває для виробників унікальну можливість закріпитися на одному з найпотужніших ринків Європи. Навіть невеликі виробники можуть стати глобальними гравцями, якщо отримають правильну підтримку та можливість встановити прямі контакти з європейськими партнерами», - зазначила директорка департаменту агропромислового розвитку Львівської облдержадміністрації Людмила Гончаренко.