У Львівській ОДА обговорили неналежне експлуатаційне утримання залізничних переїздів в області

У Львівській ОДА Обговорили Неналежне Експлуатаційне Утримання Залізничних Переїздів В Області (15)
На Львівщині нараховують 417 залізничних переїздів, значна частина яких перебуває у незадовільному експлуатаційному стані.
Серед основних проблем — ямковість асфальтобетонного покриття, пошкодження настилу та підходів до переїздів. Упродовж 2023 року відремонтували 10 залізничних переїздів, у 2024 році — 7. На 2025 рік залізницею запланували виконання ремонтних робіт ще на 12 переїздах.
Відтак відбулась нарада щодо стану залізничних переїздів Львівщини. Долучилися представники департаменту дорожнього господарства Львівської ОДА, Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області, регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця», а також виробничого підрозділу «Львівська дистанція колії».
Під час зустрічі обговорили низку актуальних проблем, серед яких незадовільний технічний стан настилу та підходів на окремих залізничних переїздах, необхідність термінового усунення ямковості. За підсумками наради вирішили сформувати перелік залізничних переїздів, які потребують першочергового ремонту, та узгодити спільний план їх огляду на 2025 рік.
Також обговорили механізм взаємодії із залізницею щодо оперативного реагування на виявлені пошкодження та спільну участь в усуненні недоліків на основі обстежень.
«Стан залізничних переїздів безпосередньо впливає на безпеку та комфорт водіїв. Ми повинні діяти спільно з залізничними службами, адже лише системний підхід та чітке планування дозволять нам усунути недоліки, що накопичувалися роками. Вже зараз формуємо оновлену карту проблемних переїздів і визначаємо першочергові ділянки для ремонту. Безпечний рух — це наш пріоритет», - зазначив директор департаменту дорожнього господарства Орест Шуліковський.
Окрему увагу під час наради приділили питанням підвищення безпеки дорожнього руху в проблемних локаціях. Зокрема обговорили необхідність вжиття додаткових заходів спрямованих на підвищення безпеки руху транспортних засобів на автомобільній дорозі в районі с. Повітно (Р-84 Бібрка – Кам’янка-Бузька – Жовква – Городок – Миколаїв – Жидачів – Калуш – Бурштин), де над автомобільною дорогою проходить залізнична колія з обмеженими габаритними можливостями пропуску транспорту — до 3,1 м.
Також порушили питання аварійної ділянки у м. Ходорові на вул. Стрийській на ділянці дороги біля пішохідного мосту через колії. Зазначена ділянка є частиною автомобільної дороги міжнародного значення М-30 (Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка). У цьому місці неодноразово фіксувалися аварійні ситуації, зокрема випадки в’їзду автомобілів в огорожу території залізничної станції. Протягом останнього місяця зафіксували 4 дорожньо-транспортні пригоди, що становлять загрозу для життя та здоров’я людей, призводять до пошкодження об’єктів залізничної інфраструктури, порушень у перевізному процесі та завдають АТ «Укрзалізниця» матеріальних збитків, пов’язаних із відновленням огорожі та об’єктів інфраструктури, які знаходяться за нею.