To the page beginning
Перейти до основного вмісту
CC logo

Львівська обласна військова адміністрація

Ukrainian trident Diia
Головна
Новини

На Львівщині зустріли перший потяг із французькими рейками для модернізації залізничної інфраструктури України

Департамент дорожнього господарства Пресслужба ОДА
15 січня 2025, 14:57
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (12)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (12)

До Яворівського району прибув потяг із партією рейок виробництва французької компанії Saarstahl Rail SAS. Це перша партія вагою 1 083 тонн, яку Уряд Франції надав Україні для модернізації залізничної інфраструктури.

Через російську військову агресію завод «Азовсталь» у Маріуполі зупинив роботу, а відтак виник дефіцит рейок вітчизняного виробництва для «Укрзалізниці». Уряди України та Франції домовилися про співпрацю в цьому питанні та підписали Рамковий договір. За ним, до вересня 2025 року в Україну доставлять майже 19 тисяч тонн рейок, що суттєво покращить логістичні можливості країни.

«Передача перших залізничних рейок є важливим моментом, який знаменує реалізацію значного французького проєкту допомоги Україні, як було зазначено, у відповідь на конкретні потреби в галузі вантажних і пасажирських перевезень, які є важливими для економіки України. Ці рейки, які вже сьогодні починає отримувати «Укрзалізниця», і упродовж року будуть надходити з Франції, дозволять відремонтувати близько 150 кілометрів залізничної колії. Ми горді, що цей проєкт буде внеском у розвиток залізничної мережі України і радіємо, що він реалізується з використанням сучасних технологій виробництва, які в умовах сталого розвитку та енергоефективності дозволяють зменшити викиди CO2 в процесі виробництва до 60% порівняно з класичною технологією», – розповів спеціальний уповноважений Президента Франції з питань допомоги та відновлення України П’єр Ельброн.

Перша партія сьогодні прибула на станцію Мостиська-ІІ, де створили окремий пункт прикордонно-митного огляду поїздів. Це рішення дозволило оптимізувати логістичні процеси, підвищити пропускну здатність та забезпечити швидший рух поїздів через державний кордон.

До сьогодні прикордонний огляд вантажів, які перевозять залізницею, здійснювали на держкордоні Україна-Польща. В середньому така процедура тривала годину, під час огляду рух вантажних поїздів був призупинений. Це суттєво зменшувало пропускну здатність прикордонного переходу Мостиська-ІІ-Медика та не дозволяло збільшувати обсяги роботи з передачі вантажів залізницям країн Євросоюзу та приймання вантажів в Україну. В той самий час, вантажопотік з країн Європи через вказаний перехід суттєво зріс, але затримувався на кордоні для проведення операцій з прикордонного нагляду.

Саме тому, торік «Укрзалізниця» розпочала проєкт з реконструкції пункту пропуску через державний кордон на станції Мостиська-II. Реалізували його за кошти фонду Європейського Союзу для інвестицій у транспорті (Connecting Europe Fаcility) та Європейського інвестиційного банку. Загальна вартість проєкту – 121 мільйон 732 тис. грн.

«Сьогодні Львівщина знову була під ударом російських ракет і як наслідок – знову маємо пошкоджену інфраструктуру, ворог продовжує намагатись зламати нас фізично та морально, і підтримка партнерів тут вкрай важлива. Дякую Франції за ту допомогу, яку ви надаєте на всіх рівнях: і практично і на дипломатичних майданчиках. Реалізовані проєкти – це для нас можливість збільшити вантажопотік майже в два рази, в перспективі навіть у три. Дякую за проєкт із модернізації залізничної інфраструктури. Я сподіваюсь, це стане добрим початком наступного великого проєкту, який ми дуже хочемо реалізувати на Львівщині: будівництво євроколії Мостиська-Скнилів», – зазначив начальник Львівської обласної військової адміністрації Максим Козицький.

Отож, на станції Мостиська-II збудували оглядові вежі, з яких прикордонники будуть наглядати за рухомим залізничним складом, проклали до них щебеневі доріжки, встановили трикілометрову огорожу вздовж колій та між оглядовими вежами, забезпечили територію системою відеоспостереження.

«Розбудова євроколії є одним з пріоритетів департаменту дорожнього господарства. Зокрема, працюємо над відновленням міжнародного залізничного сполучення на ділянці Санок-Старжава-Хирів, а також необхідно реконструювати 72,9 км колії 1520 мм на колію шириною 1435 мм на дільниці від Мостиськ до Скнилова», – повідомляє директор департаменту дорожнього господарства Львівської ОДА Орест Шуліковський.

Реалізація проєкту дозволить суттєво збільшити прийом-здачу вантажних поїздів через міжнародний пункт пропуску. Якщо раніше йшлося про 15 поїздів, то зараз кількість становитиме 30. Розташування пункту ближче до залізничних маршрутів дозволить оптимізувати процедури контролю, зменшити час очікування та прискорити перевезення. Серед інших переваг – можливість обслуговувати більше потягів і пасажирів одночасно, що знизить навантаження на інші пункти пропуску.

Французька компанія Saarstahl Rail SAS спеціалізується на виробництві залізничних рейок. Щорічно завод виробляє понад 300 тисяч тонн продукції. Компанія продемонструвала високі стандарти якості та професіоналізму, ставши надійним партнером України у відновленні критично важливої інфраструктури в умовах війни.

Ілона Орнат

Поділитись

Facebook Telegram

Новина за темою

07/05/2025
Українські харчові компанії отримають шанс вийти на ринок Німеччини: Ukrainian Food Manufacturers Alliance оголошує конкурс
01/05/2025
Львівщина — серед регіонів впровадження другого етапу EPSR
03/04/2025
Львівська ОВА та уряд Чехії обговорили співпрацю у сфері охорони здоров’я
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (5)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (5)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (2)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (2)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (4)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (4)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (26)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (26)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (6)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (6)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (10)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (10)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (3)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (3)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (25)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (25)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (8)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (8)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (9)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (9)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (7)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (7)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (11)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (11)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (13)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (13)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (32)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (32)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (14)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (14)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (28)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (28)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (15)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (15)

Залізнична станція «Мостиська-2»

Залізнична станція «Мостиська-2»

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (18)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (18)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (19)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (19)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (20)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (20)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (21)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (21)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (22)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (22)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (23)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (23)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (24)

На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (24)

Arrow slider next
Arrow slider prev
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (5)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (2)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (4)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (26)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (6)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (10)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (3)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (25)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (8)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (9)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (7)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (11)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (13)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (32)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (14)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (28)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (15)
Залізнична станція «Мостиська-2»
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (18)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (19)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (20)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (21)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (22)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (23)
На Львівщині Зустріли Перший Потяг Із Французькими Рейками Для Модернізації Залізничної Інфраструктури України (24)
Arrow slider next
Arrow slider prev

Поділитись

Facebook Telegram
Теги
міжнародна співпраця
модернізація України
залізнична інфраструктура
Франція

Останні новини

Усі новиниArrow Image
Турецький хірург Хакан Агір провів понад 70 консультацій та 26 оперативних втручань у Центрі дитячої медицини
09/05/2025
Турецький хірург Хакан Агір провів понад 70 консультацій та 26 оперативних втручань у Центрі дитячої медицини
09/05/2025
Львівщина має оновлений інвестиційний паспорт: що це означає для області
09/05/2025
Сьогодні Львівщина прощається із двома захисниками
09/05/2025
Саме припинення вогню, тривале й надійне, буде реальним показником руху до миру; Америка може із цим допомогти – звернення Президента
08/05/2025
В Україні оновлюють мапу безбар’єрності: як долучитися?
08/05/2025
Вісім нагород здобули борчині та борці зі Львівщини на Чемпіонаті України
08/05/2025
Львівщина продовжує розбудову прозорої екосистеми регіону: громади переходять до наступного етапу інформаційного аудиту

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

Footer logo

Львівська обласна військова адміністрація

Офіційний вебсайт

Адреса:
79000, Львів,
вулиця Володимира Винниченка, 18

Адреса:
79000, Львів,
вулиця Володимира Винниченка, 18

Слідкуй за нами:
Youtube Facebook Telegram

299-91-44

Телефон
Слідкуй за нами:
Youtube Facebook Telegram

16-84

Гаряча лінія

zvern@loda.gov.ua

Електронна пошта

Мапа сайту

Слідкуй за нами:
Youtube Facebook Telegram

Мапа сайту

CC logo

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту
thedigital@loda.gov.ua
Розроблено в SoftServe created
За підтримки Sombra supported