На Львівщині триває акція лояльності у приміських та міжміських автобусних маршрутах

На Львівщині Триває Акція Лояльності У Приміських Та Міжміських Автобусних Маршрутах
Пасажири, які у лютому постійно користувалися безконтактною формою оплати, отримали на свої картки грошові винагороди.
Нагадаємо, що щомісяця пасажир, який здійснить 30 і більше безготівкових оплат в обласному громадському транспорті, автоматично отримує можливість виграти 500 грн. Якщо оплачує карткою Visa, — то 700 грн. Акція стартувала у лютому.
Для цього достатньо щодня оплачувати проїзд банківською карткою (або іншим ґаджетом із підтримкою безконтактної оплати). Система автоматично відбере пасажирів, які здійснили 30 і більше таких оплат за місяць. Серед них визначать 50 переможців, які отримають грошову винагороду. При оплаті карткою Visa пасажир отримує 200 грн додатково.
Разом з тим, у департаменті дорожнього господарства Львівської ОДА нагадують пасажирам обов’язково брати у водія посадковий талон та у випадку перешкоджання перевізниками роботі Е-квитка інформувати про порушення.
«Закликаємо жителів області вимагати у водія посадковий талон на початку поїздки, а у разі виявлення фактів перешкоджання перевізниками в роботі Е-квитка або порушення розкладу чи схеми руху звернутися до департаменту для прийняття управлінських рішень та унеможливлення надалі таких порушень. Зареєструвати звернення можна за коротким номером «Гарячої лінії області» – 1684, або номером «Урядової гарячої лінії» – 1545», – зазначив директор департаменту Орест Шуліковський.
Якщо ж у пасажирів є запитання чи зауваження щодо роботи системи, звертайтеся на Гарячу лінію: 0 800 300 844.
Нагадаємо, що запровадження е-квитка на Львівщині реалізовують в межах співпраці Львівської ОВА з інвестором із впровадження АСООП «Smart Ticket Technology» та за підтримки міжнародної компанії платіжних технологій Visa.