Понад 9 тисяч платників податків Львівщини обрали електронний спосіб листування з податковими органами
Одним із інструментів, який значно спростив взаємодію з державними органами для мешканців, є Електронний кабінет платника податків, який пропонує зручне та ефективне рішення для листування з податковими органами.
Поінформували у Головному управлінні ДПС у Львівській області.
За словами начальника управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області Тетяни Ризванюк, основними перевагами цього сервісу є економія часу та ресурсів, доступність та зручність, прозорість та контроль, зменшення паперової бюрократії, підвищення ефективності взаємодії між платниками податків та податковими органами, інтеграція з іншими сервісами. У результаті - це дозволить зосередитися на веденні бізнесу та інших важливих справах. На сьогодні понад 9 тисяч платників податків Львівщини обрали електронний спосіб листування з податковими органами.
Управління податкових сервісів рекомендує платникам податків переходити на електронне листування з податковою, тобто дистанційно комунікувати з органами податкової служби, використовуючи електронні сервіси для отримання інформації та сплати податків.
Для цього необхідно надати Згоду на таку комунікацію через Електронний кабінет за формою F або J 1391602. У заяві важливо вказати і свою актуальну електронну пошту, оскільки крім надсилання документа через Електронний кабінет, одночасно здійснюється надсилання платнику на його електронну адресу інформації про вид документа, дату та час його надсилання в Електронний кабінет.