До уваги переробних сільгосппідприємств: стартував набір на програму із залученням фінансування
Учасники зможуть пройти 3-місячну навчальну програму, щоб збільшити інвестиційну привабливість бізнесу.
За підтримки програми USAID з аграрного розвитку (Агро) стартував проєкт для мікро-, малих та середніх переробних сільськогосподарських підприємств. До участі в безкоштовній програмі відберуть 20 підприємств, які пройдуть 3-місячну навчальну програму із залучення фінансування та збільшення інвестиційної привабливості бізнесу.
У результаті учасники отримають 6-місячний технічний супровід: індивідуальні консультації та менторський супровід. Навчальна програма триватиме з 6 серпня по 6 листопада (по 3-4 години кожні 2 тижні). Вона передбачатиме лекції та роботу над розробкою матеріалів і презентацій про компанії учасників для подальшого залучення фінансування).
Вимоги до участі:
- реєстрація ММСП від 1 року на час подачі заявки;
- наявність продукту або послуги, що продається на українському ринку або експортується;
- власниками або керівниками ММСП є жінки, ветерани війни або члени їх сімей, люди з інвалідністю, ВПО, молодь до 29 років або люди старше 60 років.
«Участь у бізнес-акселераційній програмі від Soul Partners та USAID АГРО є надзвичайно важливою для мікро, малих і середніх переробних сільськогосподарських підприємств. Програма допомагає підвищити інвестиційну привабливість бізнесу та залучити фінансування, а також забезпечує технічну підтримку. Участь у програмі безкоштовна, що особливо важливо для дрібних підприємств з обмеженими ресурсами. Це унікальна можливість для підприємців отримати знання та підтримку для розвитку свого бізнесу в складних умовах сучасного ринку», - підкреслила директор департаменту агропромислового розвитку Львівської облдержадміністрації Тетяна Гетьман.
Детальніше про програму та подати заявку можна за посиланням: http://surl.li/ujoih. Реєстрація на програму триватиме до 26 липня (до 19:00)
Читайте також: З візитом на підприємство: як «Органічний сад» проводить діяльність за підтримки з обласного бюджету