У Львівському історичному музеї презентували виставку дитячого живопису та кераміки
Виставка представила творчість учнів школи, які черпають натхнення у творах Марії Примаченко, Катерини Білокур та інших джерел народного мистецтва.
До Дня захисту дітей у Львівському історичному музеї відкрили виставковий проєкт «Дивосвято. Світ краси і мрій».
На виставці представили понад 50-ть творів живопису та кераміки. Їх створили учні Дитячої школи народних мистецтв (м. Львів).
Одним з перших оглянув виставку заступник начальника Львівської ОВА Іван Собко.
«Разом з колегами, оглянувши виставку, можу з впевненістю сказати, що тут точно є роботи майбутніх великих митців. Моя менша донечка дуже любить малювати. І це чудово, адже саме через художнє мистецтво дитина висловлює емоцію, реалізовує свої задатки, що своєю чергою сприяє її всебічному розвитку. Допомагати дитині навчатись – це велика праця, тому велика вдячність всім, хто докладає зусиль, щоб дитина отримала фахові знання і стала якісним майстром.
Потрібно плекати в дітей їх любов до творчості і сприяти розвитку талантів, так би мовити давати фарби та полотна, щоб вони могли себе проявити. Дякуємо воїнам, завдяки яким ми сьогодні тут можемо бути, а дітки – демонструвати свій талант. І нехай вільна, європейська країна, без росіян буде їхнім майбутнім», - зазначив Іван Собко.
Виставка презентує творчість учнів школи, які черпають натхнення у творах Марії Примаченко, Катерини Білокур та інших джерел народного мистецтва.
«Ми сьогодні демонструємо методику роботи нашої школи, те як ми вчимо і виховуємо наших маленьких українців: вчимо народного мистецтва, народних традицій, яке в нас коріння і звідки ми черпаємо силу, чому ми українці», - розповіла директорка Дитячої школи народних мистецтв Галина Вихованська.
Ця тема присутня і в кераміці, і в батику, і в графіці та живописі.
«Діти спершу вивчають творчість художника, потім вони повинні створити власні твори за мотивами цього митця, пізніше - зреалізувати в матеріалі», - додала керівниця школи.
На виставці представили як індивідуальні роботи, так і колективні.