Додаток 3 до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 21.03.2024 № 236/0/5-23ВА
Додаток 3
до розпорядження начальника
обласної військової адміністрації
від ____________№ ____
(Додаток 3 до Програми)
Перелік завдань, заходів та показників до обласної (бюджетної) Програми розвитку туризму та курортів у Львівській області на 2021 – 2025 роки на 2024 рік
№ |
Назва завдання |
Перелік заходів завдання |
Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу показника |
Фінансування |
Очікуваний результат |
||
джерела |
зміни, тис. грн |
усього з урахуванням змін, тис. грн |
||||||
2024 рік |
||||||||
1 |
Завдання 1. Формування позитивного іміджу Львівщини як туристичної та курортної дестинації |
Захід 1. Розробка та впровадження комплексних інформаційних і промоційних кампаній
|
Затрат Обсяг фінансового ресурсу, тис. грн Продукту Кількість розроблених та впроваджених кампаній, од. Ефективності Середні витрати на розробку та впровадження однієї кампанії, тис. грн/од. Якості Підвищення рівня популяризації Львівщини на міжнародному та вітчизняному ринку, % |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
+750,000 |
750,000 |
Розроблення комплексних промоційних заходів і продуктів для цільової аудиторії із просування Львівщини як туристичної дестинації в Україні та за кордоном |
Захід 2. Розробка та впровадження комплексних діджитал-маркетингових заходів з просування Львівщини та її туристичних продуктів на міжнародному і вітчизняному ринках |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу, тис. грн Продукту Кількість розроблених та впроваджених комплексних заходів, од. Ефективності Середні витрати на розробку та впровадження одного заходу, Якості Підвищення рівня популяризації Львівщини на міжнародному та вітчизняному ринку, % |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
|
0,00 |
Популяризація Львівщини як туристичної дестинації шляхом застосування сучасних цифрових технологій, таргетованої реклами у відповідності до підібраної цільової аудиторії; підвищення позитивного іміджу області (таргетингу); супровід сучасного, адаптивного, інформаційно-туристичного веб-сайту про наявні туристичні продукти, події та магніти Львівщини |
||
|
Захід 3. Організація ділових та туристично привабливих заходів сталого розвитку туризму курортів і рекреації в області |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для організації ділових та туристично-привабливих заходів, тис. грн Продукту Кількість ділових та туристично привабливих заходів, од. Ефективності Середні витрати на організацію одного ділового та туристично привабливого заходу, тис. грн/од. Якості Підвищення рівня популяризації Львівщини,% |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
|
0,00 |
Формування іміджу Львівщини як території комфортної для подієвого, наукового, ділового, пізнавального, культурного, природного та інших видів туризму. Збільшення туристичних потоків до області, розширення географії подорожей. Популяризація локальних звичаїв традицій, ремесел, кухні тощо через організацію туристично привабливих подій на історико-архітектурних та природних об’єктах. |
|
Захід 4. Організація навчальних тренінгів для представників індустрії гостинності, представників туристично-рекреаційного комплексу, сільського й зеленого туризму, екскурсоводів, гідів-перекладачів, гірських провідників, знакувальників тощо |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для організації навчальних тренінгів, тис. грн Продукту Кількість навчальних тренінгів, од. Ефективності Середні витрати організацію одного навчального тренінгу, тис. грн/од. Якості Підвищення якості туристичних послуг та іміджу, % |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
|
0,00 |
Підвищення професійних навичок, суб’єктів господарювання в галузі туризму, якість надання туристичних послуг, підвищення обізнаності щодо використання та поводження на природоохоронних територіях, створення безпечних умов для подорожей, заохочення громадян України до розвитку підприємництва в галузі туризму |
||
2 |
Завдання 2. Розвиток та модернізація туристичних магнітів та інфраструктури |
Захід 1. Створення і вдосконалення інформаційної, навігаційної, туристичної та рекреаційної інфраструктур (туристично-інформаційні центри, інформаційні стенди, щити, навігація до туристично привабливих об'єктів у місті, селищі, селі, на природних та заповідних територіях |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для створення та вдосконалення інформаційної та навігаційної інфраструктури, тис. грн Продукту Кількість створених і вдосконалених об'єктів інформаційної та навігаційної інфраструктури, од. Ефективності Середні витрати для створення і вдосконалення одного інформаційного/навігаційного інфраструктури, тис. грн/од. Якості Підвищення рівня забезпеченості інформаційною та навігаційною інфраструктурою,% |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
+1500,000 |
1500,000 |
Створення центрів туристичної інформації, підвищення рівня поінформованості туристів про історико-культурні та природно-рекреаційні пропозиції області. Покращення орієнтування в туристично привабливих дестинаціях регіону. Підвищення рівня ознакованості туристичних шляхів, екопізнавальних стежок і маршрутів, туристичних та історико-культурних об’єктів. Покращено інформаційну доступність та підвищено безпеку туристів, збільшено туристичні потоки |
Захід 2. Розбудова інфраструктури на туристично-рекреаційних локаціях (санітарні зони, кемпінги, велоінфраструктура тощо) |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для розбудови інфраструктури на туристично-рекреаційних локаціях, тис. грн Продукту Кількість створених і вдосконалених об'єктів інфраструктури на туристично-рекреаційних локаціях, од. Ефективності Середні витрати для створення та вдосконалення одного об’єкту інфраструктури на туристично-рекреаційних локаціях, тис. грн/од. Якості Підвищення рівня забезпеченості інфраструктурою на туристично-рекреаційних локаціях, % |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
+460,000 |
460,000 |
Покращення туристичної інфраструктури, створення та облаштування локацій для комфортного культурного, релігійного, активного та інших видів відпочинку. Формування позитивного іміджу області як дестинації, привабливої для подорожей. Створення мережі сервісних зон для відпочинку та короткотермінових зупинок туристів |
||
Захід 3. Комплексні аналітичні дослідження туризму в області |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для проведення досліджень, тис. грн Продукту Кількість аналітичних документів та досліджень, од. Ефективності Середні витрати на проведення одного дослідження, Якості Підвищення рівня доступу до туристичних статистичних даних, % |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
|
0,00 |
Формування комплексного портрету туриста області, створення статистики осіб, які подорожують областю, з метою чіткого розуміння потреб туриста. За результатами проведеного аналізу збалансовувати навантаження на туристичні об’єкти шляхом маркетингових заходів та таргетованої реклами |
||
Захід 4. Облік природно-лікувальних ресурсів Львівщини |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для обліку природно-лікувальних ресурсів, тис. грн Продукту Кількість заходів з обліку природно-лікувальних ресурсів, од. Ефективності Середні витрати для проведення одного заходу, Якості Підвищення рівня інвестиційної привабливості на %, збільшення кількості джерел мінеральних вод, що володіють лікувальними властивостями, на % |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
|
0,00 |
Проведення досліджень природно-лікувальних ресурсів, внесення їх у геоінформаційну систему, створення інвестиційно- рекреаційного портфеля області |
||
Захід 5. Розробка інтерактивних туристичних пропозицій
|
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для розробки інтерактивних туристичних пропозицій, тис. грн Продукту Кількість створених інтерактивних туристичних пропозицій, од. Ефективності Середні витрати для створення однієї інтерактивної туристичної пропозиції, тис.грн/од. Якості Підвищення рівня популярності області як туристичної дестинації, % |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
|
0,00 |
Створення інноваційних магнітів для туристичних продуктів |
||
3 |
Завдання 3. Здійснення комплексу заходів з розвитку туристичного та рекреаційного потенціалу територіальних громад області |
Захід 1. Розробка стратегічних документів і дорожніх карт з розвитку туристичного, курортного та рекреаційного потенціалу територіальних громад області із залученням експертів |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для розробки стратегічних документів та дорожніх карт, тис. грн Продукту Кількість розроблених стратегічних документів та дорожніх карт, од. Ефективності Середні витрати на розробку одного стратегічного документа і дорожньої карти, тис. грн/од. Якості Підвищення рівня туристичної та інвестиційної привабливості громад, % |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
|
0,00 |
Розроблення стратегічних документів та дорожніх карт з розвитку туристичного, курортного та рекреаційного потенціалу територіальних громад області, визначення вектора і сильних сторін громад у розбудові видів туристичної інфраструктури сервісів та послуг |
Захід 2. Реалізація розвиткових туристично-рекреаційних проєктів, визначених стратегічними документами для територіальних громад |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для реалізації проєктів, тис. грн Продукту Кількість реалізованих проєктів, од. Ефективності Середні витрати на реалізацію одного проєкту, Якості Підвищення рівня туристичної та інвестиційної привабливості громад, якості надання туристичних послуг, туристичних сервісів на % |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
|
0,00 |
Розширення географії подорожей Львівщиною, створення комплексних туристичних пропозицій; збільшення зайнятості населення; збільшення інвестиційної привабливості; збільшення надходжень до бюджету |
||
4 |
Завдання 4. Підтримка реалізації проєктів, спрямованих на підвищення туристичної привабливості та покращення іміджу Львівщини в Україні і за кордоном (із залученням МТД, державного та місцевих бюджетів) |
Захід 1. Розробка, подання, співфінансування та впровадження проєктів міжнародної технічної допомоги, грантових проєктів, проєктів, що фінансуються з державного бюджету у сфері туризму, курортів та рекреації |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу, необхідного для розробки, подання, співфінансування, та впровадження проєктів розвитку тис. грн. Продукту Кількість проєктів, заходів співфінансованих од. Ефективності Середні витрати на співфінансування одного проєкту, Якості Підвищення туристичної привабливості, на % |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
|
0,00 |
Розвиток туризму та курортів в області з допомогою залучення грантів та проєктного менеджменту, підвищення якості сервісів та послуг, промоції області як привабливої території для подорожей |
Усього за Програмою (з урахуванням змін) |
+2710,000 |
2710,000 |
|
__________________________________________________________________________________________________