Додаток 3 до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 08.03.2024 № 200/0/5-23ВА
Додаток 3
до розпорядження начальника
обласної військової адміністрації
від _____________ № _______
(Додаток 2.3 до Програми)
Перелік завдань, заходів та показників на 2024 рік
Регіональної програми сприяння розвитку інформаційного
простору та громадянського суспільства у Львівській області на 2021-2025 роки
№ з/п |
Назва завдання |
Перелік заходів завдання |
Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу, показника |
|
Фінансування |
Очікуваний результат |
|
джерела |
зміни тис. грн |
усього з урахуванням змін, тис. грн |
||||||
1. |
Завдання 1. Сприяння розвитку інформаційного простору Львівської області |
Захід 1. Фінансова підтримка комунального підприємства Львівської обласної ради ТРК «ПЕРШИЙ ЗАХІДНИЙ» |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток ТРК, грн; -чисельність штатних одиниць, од.; - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на придбання ліцензії, грн; - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого придбання обладнання, грн продукту - кількість годин мовлення (телебачення), од.; - кількість годин мовлення (радіо), од. ефективності - показники, що відображають затрати на годину мовлення, грн якості - показники, що відображають розширення мережі мовлення, %; - показники, що відображають збільшення кількості програм власного виробництва, % |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
|
37 000,00
|
Функціонування комунального підприємства Львівської обласної ради ТРК «ПЕРШИЙ ЗАХІДНИЙ» |
Захід 2. Підтримка регіонального кінематографу |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток кінематографу, грн продукту - кількість створених фільмів, од. ефективності - показники, що відображають середню вартість на виробництво одного фільму, % якості - динаміка росту витрат на створення одного фільм відповідно до попереднього періоду, % |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
|
в межах бюджетних призначень |
Отримання місцевого кінематографічного продукту, документально-історичного й патріотичного характеру |
||
Захід 3. Проведення обласного конкурсу спрямованого на підтримку некомерційних періодичних видань |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток періодичних видань, грн. продукту - кількість підтриманих україномовних друкованих видань, од. ефективності - показники, що відображають середню вартість на підтримку одного видання, % якості - показники, що відображають динаміку росту кількості підтриманих періодичних видань, % |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
|
в межах бюджетних призначень |
Об’єктивне висвітлення громадсько-політичного, соціально-економічного та культурного життя області і держави |
||
2. |
Завдання 2. Сприяння розвитку книговидавничої галузі області шляхом підтримки місцевих видавців |
Захід 1. Сприяння розвитку місцевих книговидавців |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток вітчизняного книговидання, грн продукту -кількість видань, відібраних за конкурсом, од.; - кількість закуплених україномовних книг, од.; - кількість проведених заходів спрямованих на промоцію україномовної книги, од. ефективності - показники, що відображають середню вартість одного видання, грн; показники, що відображають середню вартість однієї книги, грн; - показники, що відображають середню вартість одного заходу в рамках промоції української книги,. грн. якості - показники, що відображають динаміку росту підтриманих видань порівняно з попереднім роком, %; -показники, що відображають динаміку росту закуплених книг порівняно з попереднім роком, %; - показники, що відображають динаміку росту кількості проведених заходів порівняно з попереднім роком %. |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
|
в межах бюджетних призначень |
Підтримка вітчизняного україномовного книговидання шляхом закупівлі у місцевих видавців частин тиражів |
Захід 2. Популяризація книгочитання шляхом організації виїзних виставок та проведення презентацій книг місцевих видавництв |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
|
в межах бюджетних призначень |
Організація в обласних центрах та містечках області презентації книг місцевих видавців, створення належних умов для організації підвищення суспільного запиту на книжкову продукцію; стимулювання розвитку видавничої справи |
|||
Захід 3. Проведення книжкового конкурсу спрямованого на підтримку українських авторів, зокрема на військову тематику |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток вітчизняного книговидання, грн продукту -кількість проєктів, відібраних за конкурсом, од.; ефективності - показники, що відображають середню вартість однієї номінації, грн; якості - показники, що відображають динаміку росту кількості переможців порівняно з попереднім роком, %;
|
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
|
в межах бюджетних призначень |
Популяризація кращих здобутків вітчизняного книговидання, а також більш повного забезпечення населення області українською книгою, надрукованою державною мовою, для збереження інформаційного, освітнього та культурного рівня мешканців, формування позитивного іміджу області і держави |
||
3. |
Завдання 3. Підвищення повноти й оперативності інформування громадян області про діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування з актуальних питань життя регіону |
Захід 1. Проведення обласного конкурсу журналістських робіт імені Героя України Тараса Матвіїва |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на поінформованість населення, грн; - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток і виплату премій, грн; - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого проведення одного заходу, грн; продукту - кількість оприлюднених розпоряджень голови облдержадміністрації, од.; - кількість телерадіопрограм та інформаційних матеріалів, створених на замовлення облдержадміністрації, од.; -кількість розроблених моделей інформаційного продукту графічного характеру, од; - кількість проведених інформаційних кампаній, од; - кількість проведених заходів, од. ефективності - середні витрати на висвітлення одного інформаційного матеріалу, %; - середня вартість розроблених моделей інформаційного продукту графічного характеру, грн; - середня вартість проведених інформаційних кампаній, грн; - середня вартість проведених заходів, грн. якості - динаміка росту кількості висвітлених інформаційних матеріалів, %; - показники, що відображають кількість проведених заходів порівняно з попереднім роком.%. |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
+300,00 |
300,0 |
Вшанування пам’яті Героя України Тараса Матвіїва, а також створення більшої кількості високоякісних матеріалів на військову тематику, розвиток жанру військової журналістики у всіх видах медіа; правдиве інформування суспільства про воєнні події; підтримка бойового духу та вшанування подвигів різних військових підрозділів та військ, які дислокуються на Львівщині |
Захід 2. Проведення професійних конкурсів для редакцій місцевих медіа |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
|
в межах бюджетних призначень |
Розвиток потенціалу районних ЗМІ, підвищення професійного рівню журналістики та сприяння збереженню незалежності ЗМІ через опанування нових навичок та компетенцій |
|||
Захід 3. Висвітлення діяльності Сил оборони України, заходів спрямованих на підтримку бойового духу Захисників та Захисниць, громадсько-політичного, соціально-економічного і культурного життя області та держави у медіа |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації
Львівська обласна рада |
Обласний бюджет |
+400,00 |
400,00
в межах бюджетних призначень |
Підвищення поінформованості населення області про діяльність Сил оборони України, підтримка бойового духу та вшанування подвигів різних військових підрозділів та військ |
|||
Захід 4. Створення інформаційно-промоційних роликів спрямованих на висвітлення бойового духу Захисників та Захисниць України |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
|
в межах бюджетних призначень |
Створення високоякісних матеріалів на військову тематику, що стають зброєю в інформаційній війні; підтримка бойового духу та вшанування подвигів різних військових підрозділів та військ, які дислокуються на Львівщині, а також патріотичне виховання майбутніх поколінь на прикладі подвигів українських захисників |
|||
Захід 5. Проведення інформаційних кампаній, спрямованих на промоцію діяльності, рекрутингових заходів Сил оборони України та інше |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації
Львівська обласна рада |
Обласний бюджет |
+300,00
|
300,00
в межах бюджетних призначень |
Виготовлення інформаційних матеріалів на військову тематику, що стають зброєю в інформаційній війні; підтримка бойового духу та вшанування подвигів Сил оборони України , а також патріотичне виховання майбутніх поколінь на прикладі подвигів українських військових |
|||
Захід 6. Забезпечення роботи та обслуговування вебсайту Львівської обласної ради |
|
Львівська обласна рада |
Обласний бюджет |
|
100,00 |
Забезпечення висвітлення громадсько-політичного, соціально-економічного та культурного життя Львівської області |
||
4. |
Завдання 4. Створення сприятливих умов для розвитку організацій громадянського суспільства |
Захід 1. Конкурс проектів ІГС спрямованих на підтримку Захисників та Захисниць України, сприяння підготовки громадян до національного спротиву |
Затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на підтримку проєктів і заходів організацій громадянського супільства, грн; Продукту - кількість підтриманих проєктів і заходів організацій громадянського супільства, од.; Ефективності - середня вартість на підтримку одного проєкту чи заходу, грн; якості відсоток виконаних (реалізованих) проєктів і заходів, %. |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
|
в межах бюджетних призначень |
Вирішення пріоритетних завдань державної і регіональної політики із залученням ресурсів громадських організацій, утвердження принципу відкритості влади |
Захід 2. Форум ветеранських організацій |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
|
в межах бюджетних призначень |
Створення умов для комунікації, підвищення рівня взаємодовіри та обміну досвідом між організаціями громадянського суспільства, органами державної влади |
|||
5 |
Завдання 5. Інформування для Захисників та Захисниць щодо отримання можливостей з обласних програм та розвиток професійних компетентностей надавачів таких послуг |
Захід 1. Створення серії інформаційно-роз'яснювальних матеріалів щодо можливлостей використання обласних програм для підтримки Захисників і Захисниць України, ВПО, інших незахищених категорій населення в умовах воєнного стану. |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на поінформованість населення, грн. продукту - кількість розроблених моделей інформаційного продукту графічного характеру, од. ефективності - середня вартість розроблених моделей інформаційного продукту графічного характеру, грн. якості - динаміка росту кількості висвітлених інформаційних матеріалів, % |
Апарат Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
|
в межах бюджетних призначень |
Підвищення поінформованості населення області щодо можливостей використання обласних програм для підтримки Захисників і Захисниць України, ВПО, інших незахищених категорій населення в умовах воєнного стану |
Захід 2. Підвищення рівня професійного розвитку та кваліфікації працівників органів державної влади та місцевого самоврядування, які надають послуги окремим категоріям населення під час воєнного стану |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, грн. продукту - кількість проведених заходів, од. ефективності - середні затрати на проведення одного заходу, грн. якості динаміка росту кількості проведених заходів у порівнянні з попереднім роком, % |
Апарат Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
|
в межах бюджетних призначень |
Професійний розвиток та набуття досвіду працівників органів державної влади та місцевого самоврядування щодо якісного надання послуг населенню під час воєнного стану |
||
Захід 3. Формування та покращення міжгалузевої взаємодії представників соціальних служб, волонтерів, громадських організацій, органів державної влади та місцевого самоврядування з метою вирішення актуальних проблем життєдіяльності регіону в умовах воєнного стану |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, грн. продукту - кількість проведених заходів, од. ефективності - середня вартість проведених заходів, грн. якості - динаміка росту кількості проведених заходів у порівнянні з попереднім роком, % |
Апарат Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
|
в межах бюджетних призначень |
Розвиток механізмів співпраці та створення умов для комунікації, підвищення рівня взаємодовіри та обміну досвідом між представниками соціальних служб, волонтерами, громадськими організаціями, органами державної влади та місцевого самоврядування у вирішенні актуальних проблем життєдіяльності регіону в умовах воєнного стану |
||
УСЬОГО |
|
|
+1 000,00 |
38 100,00 |
|
|||
___________________________________________________________________________________________________________________________________
|