Додаток 2 до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 08.06.2023 № 420/0/5-23ВА
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження начальника
обласної військової адміністрації
_____________ № ____________
ПОРЯДОК
використання брендбуку Львівщини
- Загальні положення
1.1. Порядок використання брендбуку Львівщини (далі – Порядок) визначає єдині організаційні вимоги та фінансові умови його використання на офіційній і промоційній продукції Львівського регіону, стилістику продукції, яка виготовляється на замовлення або за підтримки Львівської обласної державної адміністрації.
1.2. Порядок розроблений відповідно до Конституції України, Цивільного кодексу України, законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про інформацію», «Про рекламу», «Про туризм», «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», Стратегії розвитку Львівської області на період 2021-2027 років, затвердженої рішенням сесії Львівської обласної ради від 24 грудня 2019 року № 948.
1.3. Брендбук розроблено відповідно до Регіональної програми з міжнародного і транскордонного співробітництва, європейської інтеграції на 2015-2018 роки, завдання 5 «Промоція та формування позитивного іміджу Львівщини», затвердженої рішенням Львівської обласної ради від 31 січня 2017 року № 337 «Про внесення змін до обласних програм та показників обласного бюджету на 2017 рік» (далі - Брендбук).
1.4. Порядок поширює свою дію на структурні підрозділи Львівської обласної державної адміністрації, районні державні адміністрації, комунальні підприємства, установи, організації, фізичних та юридичних осіб всіх форм власності (далі – суб’єкти брендування).
1.5. В Порядку поняття вживаються у такому значенні:
стратегія бренду Львівщини – це люди дії. Люди завжди є важливіші за те, чого вони досягнули;
брендбук Львівщини – це детальна інструкція з використання всіх розроблених елементів брендбуку (логотип, фірмовий шрифт, фірмовий колір тощо), що при правильному використанні значно підвищує імідж регіону;
офіційна та промоційна продукція області – продукція, яка виготовляється суб'єктами брендування.
- Мета і завдання Порядку
2.1. Метою Порядку є формування позитивного сприйняття брендбуку Львівщини серед жителів області, громадян України та іноземних громадян завдяки уніфікації візуалізованих офіційних та промоційних матеріалів. Вироблення єдиного іміджу області та поширення інформації про Львівську область як комфортного регіону для життя, ведення бізнесу та інвестування, приваблювання туристів до історико-культурних пам’яток області та їх представлення в Україні і за кордоном.
- Опис Бренду
3.1. В основу ідеї брендбуку Львівщини покладено тезу «Люди дії», що означає бачити важливішими самих людей аніж їхні досягнення.
3.2. Логотип:
- візуальний образ логотипу через своє зображення відкриває зовсім нову та цікаву Львівщину, включаючи в себе історико-географічну символіку, орнаменти та символи, етнічну культуру;
- фірмові кольори: темно-сіра версія для жовтого або білого фону, жовта – тільки для білого;
- основний шрифт – LvivRegion – для заголовків та декоративних написів, Innesrspace – текстовий шрифт для підзаголовків, підписів та текстових блоків.
3.3. Графічні стандарти та правила використання брендбуку детально описані для кожного елементу (логотипу, слогану, фірмових кольорів, шрифтів, фірмової графіки).
3.4. Вербальні атрибути:
3.4.1. Назва використовується українською мовою «Львівщина люди дії» та англійською мовою «Lviv region people of action» та є складовою частиною логотипу.
3.4.2. Рекламний слоган Львівської області – «люди дії». Він складається із двох слів, які тісно переплітаються разом у співзвучності та означають прагнення діяти, просуватися дальше, прагнути більшого досягнення, стрімко рости, всебічно розвиватись як в економічному, інвестиційному, культурному, архітектурному та туристичному розвитку регіону.
- Умови та порядок використання брендбуку
4.1. Технічний та консультаційний супровід застосування брендбуку здійснюється Львівською обласною державною адміністрацією (далі – ЛОДА).
4.2. Суб’єкти брендування мають право здійснювати брендування на безоплатній основі за умови погодження макетів з ЛОДА:
4.3. Рекомендується використовувати елементи брендбуку під час проведення зустрічей, презентацій, інших заходів, зокрема:
- як елемент святкового оформлення області під час державних свят, урочистих церемоній (фестивалі, конкурси, виставки тощо);
- на Почесних відзнаках, грамотах, вітальних листах тощо;
- на сувенірній продукції;
- на поліграфічній продукції, презентаційних матеріалах;
- в елементах навігації, вивісках;
- у рекламних цілях: на афішах, соціальній рекламі тощо;
- в дизайні вебсторінок та мобільних додатків.
4.4. Отримати графічні матеріали брендбуку можна на офіційному сайті ЛОДА.
4.5. Вимоги до графічного використання брендбуку є обов’язковими до виконання. Брендбук містить допустимі та недопустимі варіанти використання логотипу, фірмові кольори, фірмову гарнітуру тощо.
4.6. Брендбук не може використовуватися в незаконних, образливих цілях, таких, що дискредитують його та не відповідають принципам гуманності та моралі, або в будь-яких інших цілях, які можуть негативно впливати на імідж Львівського регіону.
Директор департаменту міжнародної
технічної допомоги та міжнародного
співробітництва обласної
державної адміністрації Роман ШЕПЕЛЯК