Додаток 2 до розпорядження начальника обласної державної адміністрації від 21.11.2023 № 1117/0/5-23ВА
Додаток 3
до розпорядження начальника
обласної військової адміністрації
від _______________№__________
(Додаток 3
до Програми)
Перелік завдань, заходів і результативних показників на 2023 рік
Програми розвитку освіти Львівської області на 2021 – 2025 роки
10 |
Назва цілі |
Заходи цілей |
Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавці завдання |
Фінансування |
Індикатори |
|
||||||||||||||||
Джере ла* |
Обсяги, тис. грн |
|
|||||||||||||||||||||
2021 рік |
2022 рік |
2023 рік |
Зміни до 2023 року |
Усього з урахуванням змін |
2024 рік |
2025 рік |
|
||||||||||||||||
2023 рік** |
|||||||||||||||||||||||
Дошкільна освіта |
|||||||||||||||||||||||
1. |
Підтримувати розроблення та апробацію освітніх програм і навчальних курсів, що дозволяють ефективно реалізувати вимоги Базового компонента дошкільної освіти та програми розвитку дитини, відповідають інтересам батьків і місцевих громад |
Впровадження в ЗДО області інноваційних освітніх програм: а) міжнародної парціальної програми соціально-фінансової освіти дітей дошкільного віку «Афлатот» (Нідерланди);
б) авторської комплексної оздоровчої програми «Нехворійко»;
в) парціальної програми з духовно-морального виховання «Зерно любові».
Створення програмно-методичного забезпечення для цих програм. |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/ наданих послуг (тис. грн) Продукту Кількість ЗДО, що працюють за програмою Кількість дошкільнят, які навчаються за програмою Ефективності Середня вартість витрат на дошкільника Якості Забезпечення потреби |
ДОН ЛОДА |
ОБ
|
95 |
0 |
0 |
0 |
0 |
170 |
170 |
Виконані роботи та надані послуги Охоплені програмами 32 ЗДО, 480 дошкільнят (орієнтовно)
Витрати на одну дитину 197,9 грн (орієнтовно)
Випущено 3 методичні посібники (до 2,5 др. арк.)
Дошкільнятам забезпечено якісний виховний простір |
|
|||||||||
|
Підтримувати ініціативи, спрямовані на саморозвиток спільнот ЗДО, самооцінювання якості та ефективності освітнього процесу |
Забезпечення наступності в упровадженні особистісно-орієнтованої моделі змісту освіти, передбаченої Базовим компонентом дошкільної освіти та Державним стандартом початкової освіти, через: а) щосеместрові спільні конференції (онлайн-конференції) вихователів ЗДО та вчителів початкової школи (класних керівників) для обміну досвідом і взаємонавчання; б) створення програмно-методичного забезпечення наступності між дошкільною і початковою освітою та ін.
|
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт, наданих послуг (тис. грн) Продукту Кількість онлайн-конференцій вихователів ЗДО та вчителів початкової школи. Загальний обсяг програмно-методичних розробок (др.арк.) Ефективності Середня вартість витрат на надані послуги на одного користувача Якості Забезпечення потреби |
КЗ ЛОР «ЛОІППО» |
ОБ |
100 |
0 |
100 |
0 |
100 |
100 |
100 |
Проведено 4 вебінари та 1 науково-практичну конференцію вихователів ЗДО та вчителів початкової школи (орієнтовно 210 осіб). Підготовлено до друку навч.-метод. посібн. заг. обс. 4 др. арк. Середня вартість витрат на надані послуги на одного педагога становить 476 гривень. Забезпечено наступність в упровадженні особистісно-орієнтованої моделі змісту освіти у 30 ЗДО |
|
|||||||||
3 |
Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості з методики ECERS-3 (у межах всеукраїнського проєкту з освоєння методики ECERS-3, моніторингу та підвищення якості освітнього середовища у пілотних ЗДО) |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт (тис. грн) Продукту К-ть ЗДО, охоплених ECERS-3 Ефективності Середня вартість витрат на один ЗДО Якості Продуктивність запропонованих змін |
КЗ ЛОР «ЛОІППО» |
ОБ |
75 |
0 |
100 |
0 |
100 |
230 |
230 |
Надано послуг (вебінари/семінари з методики ECERS-3, обстеження ЗДО) Середня вартість витрат на один ЗДО – 15 тис. гривень. 5 ЗДО напрацювали індивідуальну стратегію розвитку відповідно до результатів дослідження ECERS-3. В ЗДО, що обрали програму, створено якісне освітнє середовище |
|
||||||||||
|
Загалом коштів |
ОБ |
270 |
0 |
200 |
0 |
200 |
500 |
500 |
|
|
||||||||||||
|
|
|
Загальна середня освіта |
||||||||||||||||||||
1. |
Підтримувати розроблення та апробацію освітніх програм і навчальних курсів, що дозволяють ефективно реалізувати стандарти початкової та базової загальної освіти, відповідають запитам і потребам учнів і місцевих громад
|
Проєкт «Інноваційні програми і дидактичне забезпечення для осучаснення освітнього процесу». Обласний конкурс авторських загальноосвітніх навчальних програм і матеріалів. Апробація програм та дидактичних матеріалів переможців конкурсу в ЗЗСО Львівщини |
Витрат Сумарна вартість премій, виконаних робіт та наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть авторських програм. Обсяг дидактичних матеріалів (др.арк.) Ефективності Результати апробації програм і матеріалів Якості Грифування програм і матеріалів |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
220
|
0
|
500 |
0 |
500 |
300 |
300 |
Відібрано до 5 програм компетентнісно орієнтованих навчальних предметів (інтегрованих курсів). Розроблено до 25 проєктів навчальної та навчально-методичної літератури до програм-переможниць конкурсу (посібників для вчителя, зошитів для учнів тощо). Премійовано авторів, авторські колективи, які перемогли на конкурсі (преміальна сума 25 тис. гривень). Проведено промоцію проєктів, що перемогли |
|
|||||||||
2. |
б) Проєкт «“TeenSTAR”: статеве виховання в контексті дорослої відповідальності». Впровадження у ЗЗСО програми статевого виховання молоді “TeenSTAR” (Sexuality Teaching in the context of Adult Responsibility - “Навчання статевої поведінки у контексті дорослої відповідальності”). Тренінги для педагогів та пілотні курси для школярів Львівщини |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту Обсяг навчальних занять для вчителів та учнів (год.) Ефективності К-ть педагогів та учнів, охоплених програмою (%) Якості Відповідність запропонованого змісту навчання програмі та вимогам до якості наданих послуг |
КЗ ЛОР «ЛОІППО» Комісія освіти і виховання УГКЦ; NGO TeenSTAR Österreich УКУ Український католицький університет
|
ОБ |
50
|
0
|
0 |
0 |
0 |
500 |
500 |
Програму «TeenSTAR» адаптовано.
Перекладено матеріали програми українською мовою загальним обсягом до 3 др. арк.
Прочитано ознайомчий спецкурс (8 год.). Підвищено професійний рівень педагогів Львівщини з питань статевого виховання молоді |
|
||||||||||
3. |
Організовувати різного виду змагання між учасниками освітнього процесу з метою виявлення їхніх обдарувань, розвитку креативності та вольових якостей
|
Проєкт «Книгокрай». Формування навичок читацької культури, підвищення рівня читацької грамотності й мотивації школярів до читання книжок за допомогою інформаційно-ігрової електронної платформи для вдумливих читачів дитячого віку. Наповнення е-платформи контентом. Нагородження кращих читачів |
Витрат Загальна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту Інформаційно-ігрова електронна платформа Ефективності Відповідність продукту розробленому технічному завданню Якості К-ть учнів, які розвивають навички читача як користувачі платформи |
ДОН ЛОДА КЗ ЛОР «ЛОНПБ»
|
ОБ |
0 |
0 |
200 |
0 |
200 |
70 |
70 |
Створено та запущено електронну платформу для вдумливого читання. Сформовано контент для е-платформи загальним обсягом 5 др. арк. (орієнтовно).
Зареєстровано 10% ЗЗСО, 5% класів, 3% учнів.
Підвищено рівень читацької грамотності і мотивації учнів до читання книг |
|
|||||||||
4. |
Підвищити ефективність освітнього процесу через впровадження сучасних технологій та засобів навчання, зокрема дистанційне та змішане навчання
|
Проєкт «Дидактичне забезпечення змішаного та дистанційного навчання». Обласний конкурс навчальних матеріалів до змістових модулів чинних загальноосвітніх навчальних програм |
Витрат Загальна вартість наданих послуг (тис. грн) Продукту Сумарний обсяг навчальних матеріалів (др. арк.) Ефективності Середня вартість витрат на продукт Якості Відповідність матеріалів вимогам (%) |
ДОН ЛОДА
|
ОБ |
300 |
2105 |
0 |
0 |
0 |
300 |
300 |
Виділено на преміальні та надано послуг Розроблено в електронному форматі якісних навчальних матеріалів до 120 (орієнтовно) окремих змістових модулів чинних програм навчальних предметів (інтегрованих курсів). Розробників-переможців нагороджено преміями 21 тис. гривень. Апробацією цих матеріалів охоплено мінімум 2500 учнів та 100 вчителів |
|
|||||||||
5. |
|
Проєкт «Ательє візуальних проєктів». Створення сучасної знімальної студії. Забезпечення візуального контенту освітнього процесу та візуального супроводу освітніх заходів |
Витрат Сумарна вартість закупленого обладнання / виконаних робіт / наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть виробленого візуального продукту (байти) Ефективності Середня вартість витрат на продукт Якості Забезпечення потреби (%) |
КЗ ЛОР «ЛОІППО» |
ОБ |
160 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Створено аудіовізуальні матеріали для змістових модулів програм навч. предметів загальним обсягом до 1,5 мегабайт. Змонтовано відеоролики для популяризації Стратегії розвитку освіти Львівщини та інших освітніх проєктів. Забезпечено візуальний супровід освітніх заходів, передбачених Програмою розвитку освіти Львівщини. Аудіовізуальний контент розміщено на освітніх вебсайтах та каналах Youtube, Facebook. |
|
|||||||||
6. |
Оберігати здоров’я учасників освітнього процесу |
Проєкт «Школа сприяння здоров’ю». Залучення педколективів ЗЗСО до розбудови здорового середовища із застосуванням апробованого інструменту самооцінки і вдосконалення ЗЗСО «Індекс здоров’я школи». Розроблення методичних матеріалів |
Витрат Загальна вартість наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть педколективів, що застосовують інструмент самооцінювання Ефективності Відповідність середовища критеріям Якості Забезпечення потреби (%) |
КЗ ЛОР «ЛОІППО» УКУ- |
ОБ |
50 |
0 |
0 |
0 |
0 |
80 |
80 |
Залучено в 21 ТГ по одній школі до процесу самооцінки і вдосконалення ЗЗСО із застосуванням «Індексу здоров’я школи». Підготовлено метод. рекомендації, закладено базу даних проєкту. Розроблено програму спецкурсу і підготовлено координаторів (1 представник від школи) шкільних команд з визначення ІЗШ (очно-дистанційна форма, 8 год.) |
|
|||||||||
7. |
Підтримувати ініціативи, спрямовані на саморозвиток спільнот ЗЗСО, самооцінювання якості та ефективності освітнього процесу |
Проєкт «Оцінювання якості освітнього середовища: е-інструментарій виміру показників». Розроблення та впровадження технології оцінювання (самооцінювання) якості освітнього середовища ЗЗСО як виховного простору з використанням електронного інструментарію вимірювання показників (анкет та датабази результатів досліджень) |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту Е-анкети та е-рограми для накопичування даних. К-ть ЗЗСО, які використовують інструментарій Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Оволодіння технологією (%) |
ДОН ЛОДА
|
ОБ |
80 |
130 |
100 |
0 |
100 |
50 |
50 |
Виконано робіт/надано послуг на суму 100 тис. гривень. Розроблено 3 електронні анкети та базу даних якості виховного простору ЗЗСО. Підготовано до друку навчально-методичний посібник з описом технології дослідження якості виховного простору і організації професійного розвитку педагогічних працівників щодо вимірювання та аналізу результатів досліджень. Проведено 2 тренінги для пед. персоналу 10 ЗЗСО, де апробовуватиметься інструментарій |
|
|||||||||
8. |
Проєкт «Ефективність освітніх мереж територіальних громад Львівщини». Моніторинг функціонування ЗЗСО у територіальних громадах та якості надаваних цими закладами послуг з метою оцінки ефективності та сприяння оптимізації мережі |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть громад та ЗО, які скористалися послугами Ефективності % громад, яким надано послуги Якості Відповідність наданих послуг запитам (%) |
ДОН ЛОДА КЗ ЛОР «ЛОІППО»
|
ОБ
МБ |
50 |
0 |
0 |
0 |
0 |
450 |
450 |
Проведено промоцію проєкту
Створено матрицю бази даних про стан освітньої мережі ТГ |
|
||||||||||
9. |
Стимулювати професійне зростання педагогічних працівників. Запровадити систему науково-педагогічної підтримки педагогічних кадрів ЗЗСО
|
Проєкт «Освітній Еверест». Створення при опорних ЗЗСО постійно діючих тренінгових центрів професійного зростання педагогічних працівників для взаємонавчання, розроблення інструментарію формувального оцінювання, правильників внутрішньошкільного заохочення та оцінювання, орієнтованих на стимулювання особистісного розвитку дитини. Створення методичних матеріалів для вчителя |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн). Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть педагогів, які користуються послугами Ефективності Середня вартість витрат на одного педагога Якості Оволодіння методикою викладання (%) |
ДОН ЛОДА ЦПР ОУОТГ |
ОБ
МБ |
100 |
0 |
350 |
0 |
350 |
80 |
80 |
Виконано робіт/надано послуг на суму 350 тис грн Створено 7 тренінгових центрів педагогічних працівників. Сформовано тематику тренінгів та засідань методичних об’єднань педпрацівників на 2022-2023 навч. рік. Послугами центрів користуються 10% педагогів. Розроблено метод. мат-ів загальним обсягом до 2 др. арк. Налагоджено ефективну роботу внутрішкільної системи забезпечення якості освіти у ЗЗСО, які користуються послугами центрів. |
|
|||||||||
10. |
Розвиток мережі центрів професійного розвитку педагогічних працівників області |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (у тисячах грн.) Продукту Кількість створених та обладнаних ЦПР Ефективності % педагогів, яким надано послуги Якості Відповідність результатів оцінювання педагогами роботи ЦПР вимогам до якості наданих послуг |
КЗ ЛОР «ЛОІППО» ГО «Центр освітніх ініціатив»
|
ОБ
ІД
МБ |
0
120
100 |
0
0
0 |
0
0
0 |
0
0 0 |
0
0
0 |
200
50
400 |
200
50
400 |
Створено та облаштовано не менше 30 ЦПР.
Надано послуги не менше 90% педагогів.
80% педагогів оцінюють роботу ЦПР як таку, що відповідає їх вимогам до професійного зростання |
|
||||||||||
11. |
Преміювання педагогічних працівників Львівщини, діяльність яких вирізняється творчим підходом та методичними знахідками (конкурс «Вчитель року» та ін.), в тому числі видатних працівників освіти
|
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть премій Ефективності Оптимальність преміальних Якості Визнання справедливості та об’єктивності преміювання |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
500 |
0 |
700 |
0
|
700 |
800 |
800 |
Відзначено преміями приблизно 50 педагогів області Середня вартість однієї премії – оптимальна (14 000 гривень) 90 % опитаних із вибірки отримувачів вигод визнають об’єктивність та справедливість преміювання |
|
||||||||||
12. |
Модернізувати мережу ЗЗСО області
|
Проєкт «НУШ: кроки впровадження». Формування мережі ліцеїв (трансформація санаторних шкіл, моделювання, набуття статусу, формування матеріально-технічної і навчально-методичної бази та ін.). Приведення у відповідність до чинного законодавства установчих документів ЗЗСО та ін. |
Витрат Сумарна вартість придбаних матеріалів та обладнання / виконаних робіт / наданих послуг (тис. грн) Продукту Комплекти установчих документів для академічних ліцеїв (др. арк.). Комплекти обладнання для академічних ліцеїв. К-ть відремонтованих приміщень Ефективності Частота використання примцщень та обладнання Якості Забезпечення потреби (%) |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
0 |
0 |
1000 |
0 |
1000 |
5000 |
5000 |
Складено карту та розроблено комплекти установчих документів для академічних ліцеїв (до 5 др. арк.).
Розраховано потреби ліцеїв у ремонтних роботах та обладнанні
|
|
|||||||||
|
Загалом коштів |
ОБ |
1645,5 |
2235 |
2850 |
0 |
2850 |
7910 |
7910 |
|
|
||||||||||||
|
Спеціальна освіта |
||||||||||||||||||||||
1. |
Зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти обласного підпорядкування |
Оновлення матеріально-технічної бази закладів освіти обласного підпорядкування |
Витрат Сумарна вартість придбаного обладнання/виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які користуються обладнанням Ефективності Частота використання обладнання Якості Зростання ефективності навчання |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
1000 |
7653 |
1430,1 |
0 |
1430,1 |
1000 |
1000 |
Придбано обладнання на суму 1,4 млн. грн.
|
|
|||||||||
2. |
Підтримувати ініціативи з розроблення змісту допрофільної підготовки та профільного навчання, забезпечення інклюзивного професійного навчання у спеціальних ЗЗСО
|
Впровадження профільного навчання за спеціальностями «масажист», «перукар», «кухар», «швачка», «столяр» та ін. для учнів 10-13 класів спеціальних освітніх закладів ЛОР. Профорієнтаційні проєкти: а) «Хочу. Можу. Буду». Підгірцівська спецшкола та Бориславський НРЦ «Гармонія»; б) «Соціальне шкільне підприємництво». НРЦ Св. Миколая та Підкамінська СШ І-ІІІ ст.. (у співпраці з Фондом «Східна Європа» разом із ChildFund Deutschland e.V. за фінансової підтримки Федерального Міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини) |
Витрат Сумарна вартість придбаного обладнання/ виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які користуються послугами Ефективності Частота використання обладнання Якості Забезпечення потреби (%) |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
300 |
0 |
200 |
0
|
200 |
200 |
200 |
Придбано обладнання / виконано робіт / надано послуг на суму 200 тис грн Покращено матеріальну базу кабінетів трудового навчання. Користуються послугами та обладнанням 310 учнів. Обладнання регулярно використовується. Зросла роль допрофесійної підготовки учнів з ООП |
|
|||||||||
Пролонгація науково-педагогічного експерименту освітньо-соціально-культурного центру Святого Миколая. Підтримка й розгортання розробленої в НРЦ системи корекційно-виховного впливу на розвиток особистості та реабілітацію в позаурочний час дітей шкільного віку з порушеннями психофізичного розвитку; розширення та впровадження набутого досвіду в практику інших ЗЗСО |
Витрат Сумарна вартість придбаних товаріа/виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які користуються послугами Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Позитивний вплив на особистісний розвиток (%) |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
5300 |
6300 |
6593,2 |
0 |
6593,2 |
7000 |
7000 |
Придбано товарів / виконано робіт / надано послуг вартістю до 6593,2 тис. гривень. Створено модель корекційно-виховного впливу на розвиток особистості та реабілітацію в позаурочний час дітей шкільного віку з порушеннями психофізичного розвитку. Послугами освітньо-соціально-культурних центрів користуються до 70 учнів з ООП. Проведено науково-практичний семінар та створено рекомендації |
|
|||||||||||
3. |
Посилювати спроможність закладів освіти компенсуючого типу до потреб користувачів освітніх послуг
|
Створення на базі НРЦ «Гармонія» Парку просторового орієнтування для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (тренажери, тенісна зона, міні-футбольне поле, зона відпочинку, зона сенсорного розвитку) |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які користуються послугами Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Позитивний вплив на фізичний стан (%) |
ДОН ЛОДА КЗ ЛОР «Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ступенів «Гармонія» |
ОБ
|
500
|
0 |
0 |
0 |
0 |
500 |
500 |
Придбано частину обладнання та виконано низку робіт зі створення Парку просторового орієнтування для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату у НРЦ «Гармонія» Послугами, що їх можна отримати в парку, користуються до 100 учнів. Забезпечується розвиток індивідуальних можливостей осіб з ОПП |
|
|||||||||
4. |
Забезпечення безперешкодного доступу до закладів освіти (пандусами, ліфтами та іншими елементами архітектурної доступності) |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть закладів з безперешкодним доступом Ефективності Середня вартість витрат на один заклад Якості Забезпечення потреби (%) |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
1700 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1500 |
1500 |
Сформовано перелік відсутніх у закладах освіти елементів архітектурної доступності
Встановлено ліфт |
|
||||||||||
5. |
Стимулювати професійне зростання педагогічних працівників спеціальних ЗЗСО, у тому числі розвивати професійні цифрові компетентності
|
Проведення педагогічних конференцій, семінарів, круглих столів для обміну досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які користуються послугами Ефективності Середня вартість витрат на учасника Якості Набуття досвіду (%) |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
20 |
20 |
Учасниками педагогічних конференцій, семінарів, круглих столів для обміну досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами стали до 70% педпрацівників закладів спеціальної освіти. 80% опитаних визнають, що проведені заходи збагатили їх досвідом роботи з дітьми з ООП |
|
|||||||||
6. |
Забезпечити оздоровлення учнів (вихованців) закладів освіти обласного підпорядкування, внутрішньо переміщених дітей
|
Забезпечення оздоровлення учнів (вихованців) закладів освіти обласного підпорядкування (діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування), внутрішньо переміщених дітей |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які користуються послугами оздоровлення Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Забезпечення потреби (%)
|
ДОН ЛОДА |
ОБ |
2016 |
6000 |
4000 |
0 |
4000 |
4500 |
4500 |
Забезпечено оздоровлення 100% учнів (вихованців) закладів освіти обласного підпорядкування (діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування), внутрішньо переміщених дітей, які перебувають в спеціальних закладах освіти обласного підпорядкування |
|
|||||||||
7. |
Створити належні умови навчання та перебування учнів у закладах освіти обласного підпорядкування |
Зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти обласного підпорядкування |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які користуються послугами Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Відповідність очікуванням (%) |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
150 |
0 |
340 |
0 |
340 |
0 |
0 |
Оновлено та покращено матеріально-технічну базу закладів освіти обласного підпорядкування
|
|
|||||||||
8. |
Створити дітям з особливими освітніми потребами належні умови отримання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг у інклюзивно-ресурсних центрах |
Оновлення матеріально-технічної бази, проведення ремонтів новостворених інклюзивно-ресурсних центрів |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які користуються послугами Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Відповідність очікуванням (%) |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
0 |
0 |
1000 |
0 |
1000 |
0 |
0 |
Оновлено та покращено матеріально-технічну базу, проведено ремонтів інклюзивно-ресурсних центрів області на умовах співфінансування коштів з місцевих бюджетів (50/50) |
|
|||||||||
|
Загалом коштів |
ОБ |
10966 |
19953 |
13563,3 |
0 |
13563,3 |
14720 |
14720 |
|
|
||||||||||||
|
|
|
Позашкільна та спеціалізована освіта |
||||||||||||||||||||
1. |
Посилити спроможність Малої академії наук та створити умови для інноваційної діяльності інших закладів позашкільної освіти
|
Проєкт «Львівська кіношкола». Створення на базі ЛОЦНТТУМ кіношколи, яка матиме навчальні курси: операторський; сценарний; монтажу; кольорокорекції; звукорежисерський; мультиплікації та інші. |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які користуються послугами Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Відповідність очікуванням (%) |
КЗ ЛОР ЛОЦНТТУМ |
ОБ |
450 |
0 |
0 |
0 |
0 |
500 |
500 |
Розроблено концепцію та кошторис проєкту
Закуплено обладнання та матеріалів для кіношколи Розроблено навчальні програми Проведено набір в кіношколу (до 15 осіб на кожний факультет) Виготовлено навчальні відеоролики учнів школи |
|
|||||||||
2. |
Проєкт «Вікно в природу». Проведення заходів з оновлення еколого-освітньої виставки «Планета ЗОО» та забезпечення доступу до неї (пандус та ін.) осіб з ООП, розвитку здібностей та обдарувань цих дітей в процесі відвідування виставки |
Витрат Сумарна вартість закуплених матеріалів/ виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які користуються послугами Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Позитивний вплив на особистісний розвиток (%) |
КЗ ЛОР ЛОЦЕНТУМ |
ОБ |
180 |
0 |
0 |
0 |
0 |
200 |
200 |
Закуплено матеріаліав, виконано робіт/надано послуг Відвідало виставку 1280 учнів. Середня вартість витрат на одного учня становить 140,6 гривень. До 80% опитаних відвідувачів висловили думку, що здобули нові знання та зацікавились життям тварин і птахів
|
|
||||||||||
3. |
Проведення заходів Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») в закладах |
Проведення заходів Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») в закладах професійної (професійно-технічної) освіти |
Витрат Сумарна вартість закуплених матеріалів/ виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які користуються послугами Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Позитивний вплив на особистісний розвиток (%) |
ДОН ЛОДА
|
ОБ |
0 |
0 |
50 |
0 |
50 |
0 |
0 |
Проведено І етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») в закладах професійної (професійно-технічної) освіти |
|
|||||||||
4. |
Підвищити ефективність освітнього процесу через впровадження сучасних технологій та засобів навчання
|
Проєкт «Еко STEM – лабораторія». Розширення доступу здобувачів неформальної освіти природознавчого спрямування будь-якого віку і педагогічних працівників до наукових спостережень, іншої дослідницької діяльності, організації моніторингу стану довкілля на базі укомплектованої в ЛОЦЕНТУМ Еко STEM – лабораторії |
Витрат Сумарна вартість закупленого обладнання/ виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які користуються послугами Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Позитивний вплив на особистісний розвиток (%) |
КЗ ЛОР ЛОЦЕНТУМ |
ОБ |
250 |
0 |
0 |
0 |
0 |
300 |
300 |
Закуплено обладнання/ виконано робіт/надано послуг Скористалися освітніми послугами до 2 тис. учнів. Середня вартість витрат на одного учня – 125 гривень. До 80% опитаних користувачів виявили інтерес до наукових спостережень та організації моніторингу стану довкілля |
|
|||||||||
5. |
Оновлення матеріально-технічної бази, проведення ремонтів закладів, установ освіти обласного підпорядкування та позашкільних закладів області
|
Витрат Сумарна вартість закуплених меблів та обладнання/ виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які користуються оновленою базою Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Забезпечення потреби (%) |
ДОН ЛОДА
|
ОБ |
790 |
1300 |
9404,3 |
0 |
9404,3 |
2000 |
2000 |
Закуплено обладнання/виконано робіт/надано послуг сумарною вартістю до 7404,3 тис. гривень. Надано субвенцію місцевим бюджетам області на суму 2000 тис. грн. на умовах співфінасування коштів з місцевих бюджетів (50/50)
|
|
||||||||||
6. |
Підвищити ефективність освітнього процесу через впровадження сучасних технологій та засобів навчання |
Відвідування музеїв, навчальних лабораторій. Проведення виїзних виставок, книжкових ярмарків |
Витрат Сумарна вартість придбаних матеріалів/ виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які взяли участь у заходах Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Позитивний вплив на особистісний розвиток (%) |
ДОН ЛОДА, заклади позашкільної освіти, відділи освіти ТГ |
ОБ |
0 |
0 |
1000 |
0 |
1000 |
0 |
0 |
Налагоджено співпрацю з Музеєм науки м. Львова. Відвідало Музей науки 3,5 тис. учнів Проведено 10 виїзних виставок книжкових ярмарок |
|
|||||||||
|
Загалом коштів |
|
1820 |
1300 |
10454,3 |
0 |
10454,3 |
3320 |
3320 |
|
|
||||||||||||
|
|
|
Професійна (професійно-технічна) та фахова передвища освіта |
||||||||||||||||||||
1. |
Зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти |
Проведення ремонтів, придбання матеріалів та обладнання в закладах професійно-технічної освіти Оновлення матеріально-технічної бази закладів професійно-технічної освіти Створення навчально-практичних центрів на базі закладів професійно-технічної освіти
|
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть НПЦ Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Забезпечення потреби (%) |
ДОН ЛОДА |
ОБ
|
3200
|
17300 |
28159,5 |
+320,5 |
28480 |
3500 |
3500 |
Придбано матеріалів та обладнання/ виконано робіт сумарно до 28480 тис. грн.
Отримали покращені освітні потреби 20 122 учні
|
|
|||||||||
2. |
Оновлення матеріально-технічної бази закладів освіти обласного підпорядкування |
Покращення матеріально-технічної бази закладів освіти Проведення протипожежних заходів, відеоспостереження, ремонт та облаштування укриттів |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту Комплекти обладнання. К-ть здобувачів, які користуються обладнанням Ефективності Середня вартість витрат на один заклад Якості Забезпечення потреби (%) |
ДОН ЛОДА |
ОБ
ІД |
880
|
800 |
900 |
0 |
900 |
3000 |
3000 |
Придбано матеріалів та обладнання, виконано робіт/надано послуг на суму 900 тис. грн.
|
|
|||||||||
3. |
Застосовувати механізм публічно-приватного партнерства в професійній (професійно-технічній) освіті (спільне фінансування закладів освіти, професійно-практична підготовка)
|
Розвиток професійної освіти регіону. Створення центрів кваліфікації на базі закладів професійно-технічної освіти
|
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть створених наглядових рад К-ть закладів з дуальною формою освіти Ефективності Участь роботодавців у роботі НР. Оновлені освітні програми Якості Ефективні програми співпраці профосвіти з суб’єктами господарювання |
ДОН ЛОДА |
ОБ
Грант |
300
1000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
350 |
350 |
Виконано робіт/надано послуг Створено наглядові ради при усіх ЗП(ПТ)О області. Членами НР в усіх ЗП(ПТ)О області стали підприємці.
Розроблено програми співпраці профосвіти із суб’єктами господарювання, укладено дво- та багатосторонні угоди
|
|
|||||||||
4. |
Залучити потенційних роботодавців до участі у підготовці кваліфікованих робітників шляхом розвитку дуальної форми освіти.
|
Провести профорієнтацію щодо дуальної освіти в ЗПТО. Навчання наставників, що беруть участь у впровадженні дуальної системи навчання |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які скористались послугами Ефективності Участь роботодавців у підготовці робітників Якості Зростання професійної компетентності |
ДОН ЛОДА НМЦПТО
|
ОБ |
0 |
0 |
100 |
0 |
100 |
250 |
250 |
Проведено профорієнтацію щодо дуальної освіти в усіх ЗПТО. Групу відповідальних осіб від ЗПТО підготовлено до впровадження дуальної системи навчання. Підвищено проф-ну компетентність 50 вчителів та майстрів виробничого навчання. Роботодавців залучено формування в учнів проф. навичок |
|
|||||||||
5. |
Популяризувати робітничі професії, сформувати позитивний імідж закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Залучити бізнес до популяризації професійної освіти та робітничих професій.
|
Підготовка і проведення профорієнтаційного Форуму професійної освіти (промоційні відеоролики, учнівські екскурсії, виставки, друк поліграфії, реклама у ЗМІ тощо) |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть залучених до участі К-ть проведених заходів Ефективності Середня вартість витрат на одного учасника Якості Позитивний вплив на вибір професії (%) |
ДОН ЛОДА НМЦПТО
|
ОБ |
0 |
0 |
100 |
0 |
100 |
700 |
700 |
Проведено Форум професійної освіти Взяло участь до 3000 учасників ЗЗСО та ЗПТО. Влаштовано до 30 павільйонів ЗПТО та роботодавців.
Проведено учнівські екскурсії й виставки на базі обласних підприємств та ознайомлено учнів сучасним галузями бізнесу.
Створено промоційні відеоролики, до яких залучено ЗПТО |
|
|||||||||
6. |
Впорядкування та розвиток мережі закладів освіти обласного підпорядкування
|
Виготовлення та приведення у відповідність до чинного законодавства документації закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту Пакети установчих документів Ефективності Середня вартість витрат на один заклад Якості Модернізація норм та умов праці (%) |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
0 |
0 |
1000 |
-320,5 |
679,5 |
2000 |
2000 |
Виготовлено пакет документів в закладах освіти |
|
|||||||||
7. |
Розвивати інклюзивну форму навчання в закладах професійної (професійно-технічної) і фахової передвищої освіти
|
Експеримент всеукраїнського рівня за темою: «Науково-методичні засади формування професійної компетентності осіб з особливими освітніми потребами» (наказ МОН України від 08.04.2019 р. №451). |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн)
Продукту Методика формування профкомпетентності осіб ООП
Ефективності Покращення якості управління інклюзивною освітою
Якості Схвалення розробленої методики |
ДОН ЛОДА
ЛНУ імені Івана Франка
|
ОБ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
100 |
100 |
Проведено тренінги, круглі столи щодо впровадження інклюзії в професійну освіту.
Підвищено професійну компетентність викладачів та майстрів виробничого навчання для роботи з особами з особливими потребами. Долучено до експерименту 6 ЗПТО. Покращено якість управління інклюзивною освітою. Забезпечено надання якісних освітніх послуг для осіб з особливими освітніми потребами. |
|
|||||||||
|
Загалом коштів |
4380 |
18100 |
30259,5 |
0 |
30259,5 |
9950 |
9950 |
|
||||||||||||||
|
|
|
Вища освіта та наука. Педагогічна освіта |
||||||||||||||||||||
1. |
Розширювати мережі креативних та освітніх просторів в університетах, громадах.
|
Створення гуртків інноваторства та винахідництва при закладах фахової передвищої та вищої освіти
|
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту Кількість гуртків. Кількість студентів, залучених до діяльності Ефективності Сумарні витрати на одного студента Якості Отримання належної підготовки та додаткових навичок |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
350 |
350 |
Організовано 5 гуртків інноваторства та винахідництва для студентської молоді.
Здобуті додаткові навички |
|
|||||||||
2. |
Підтримувати винахідництво та науково-дослідницьку діяльність молодих вчених та студентів
|
Преміювання талановитої студентської молоді |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть премій Ефективності Середня вартість витрат на премійованого Якості Визнання учасниками об’єктивності оцінювання та справедливості преміювання |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
1295 |
0 |
1300 |
0 |
1300 |
1600 |
1600 |
Виплачено студентам премій на суму 1,3 млн гривень. Середня вартість однієї премії – 6500 гривень. Відзначено преміями студентів області – переможців конкурсів.
|
|
|||||||||
3. |
Удосконалити механізми стимулювання наукової діяльності молоді шляхом переходу до грантового фінансування, підтримки творчих проєктів
|
Преміювання та надання грантів науковцям, викладачам Львівщини за/для дослідження, корисні регіону та Україні
|
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть премій та грантів Ефективності Середня вартість однієї премії та гранту Якості Отримувачі вигод визнають справедливість та об’єктивність преміювання |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
3000 |
0 |
3000 |
0 |
3000 |
4000 |
4000 |
Виплачено науковцям, викладачам премії Вручено до 56 премій та до 20 грантів на імплементацію результатів досліджень. Середня вартість однієї премії – 25 тис. грн; гранта – 80 тис. гривень. Індекс цитувань праць учених, які отримали премії, високий. Характеристики праці нагороджених відповідають вимогам до претендентів |
|
|||||||||
4. |
Підготовка педагогічних працівників нової генерації шляхом створення умов для залучення до майбутньої професійної діяльності талановитої молоді |
Проведення щорічного обласного дидактико-педагогічного форуму для обміну досвідом та вироблення політики у сфері підготовки педагогічних працівників нової генерації
|
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть учасників – педагогічних та науково-педагогічних працівників Ефективності Представлено освітні інновації та досвід практичної педагогічної діяльності Якості % учасників, які визнають цінність форуму
|
ДОН ЛОДА На базі КЗ ЛОР «ЛОІППО», КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевич» та КЗ ЛОР «Самбірський фаховий педагогічний коледж імені Івана Филипчака» |
ОБ |
90 |
0 |
0 |
0 |
0 |
250 |
250 |
Виконано робіт/надано послуг Залучено до 500 педагогів та науково-педагогічних працівників. Учасники ознайомлені з новітніми педагогічними практиками та досвідом колег. Понад 80% опитаних учасників форуму відзначають актуальність тематики та високий рівень організації
|
|
|||||||||
5. |
Розвиток інноваційних фундаментальних та прикладних досліджень |
Проведення інноваційних фундаментальних та прикладних досліджень |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть учасників – педагогічних та науково-педагогічних працівників Ефективності Представлено освітні інновації та досвід практичної педагогічної діяльності Якості Забезпеченість потреби
|
ДОН ЛОДА |
ОБ |
0 |
0 |
2308,7 |
0 |
2308,7 |
0 |
0 |
Придбано матеріалів та обладнання, виконано робіт/надано послуг на суму 2308,7 тис. грн. Розроблено методологію дослідження впливу молекулярного водню на інтенсивність наводнювання та корозії трубних сталей у модельному для транспортованого газу середовищі з урахуванням їх старіння. Встановлення дійсного технічного стану пошкоджених залізобетонних конструкцій з використанням методу цифрової кореляції зображення.
|
|
|||||||||
6. |
Зміцнення матеріально-технічної бази закладів вищої освіти |
Проведення капітального ремонту із заміною вікон та покрівлі гуртожитку №4 Національного лісотехнічного університету (наслідки ракетного удару) |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту Кількість проведених ремонтів Ефективності Середня вартість витрат на один заклад Якості Забезпечення потреби (%) |
ДОН ЛОДА Національний лісотехнічний університет |
ОБ |
0 |
0 |
941,2 |
0 |
941,2 |
0 |
0 |
Придбано матеріалів та обладнання, виконано робіт/надано послуг на суму 941,2 тис. грн. Надано субвенцію з обласного бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів
|
|
|||||||||
7. |
Проведення поточних ремонтів навчальних корпусів закладів фахової передвищої освіти
|
Проведення поточного ремонту навчального корпусу «А-3» ВСП Технічного фахового коледжу НУ «Львівська політехніка» за адресою м.Львів, вул. М.Пимоненка, 17 (наслідки ракетного удару)
|
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту Кількість проведених ремонтів Ефективності Середня вартість витрат на один заклад Якості Забезпечення потреби (%) |
ДОН ЛОДА ВСП Технічний коледж НУ «Львівська політехніка» |
ОБ |
0 |
0 |
189,9 |
0 |
189,9 |
0 |
0 |
Придбано матеріалів та обладнання, виконано робіт/надано послуг на суму 189,9 тис. грн. Надано субвенцію з обласного бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів |
|
|||||||||
8. |
Проведення поточних ремонтів начально-виробничих майстерень закладів фахової передвищої освіти
|
Проведення поточного ремонту навчально-виробничої майстерні «А-2» ВСП Технічного фахового коледжу НУ «Львівська політехніка» за адресою м. Львів, вул. М.Пимоненка, 17 (наслідки ракетного удару)
|
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту Кількість проведених ремонтів Ефективності Середня вартість витрат на один заклад Якості Забезпечення потреби (%) |
ДОН ЛОДА ВСП технічний коледж НУ «Львівська політехніка» |
Об |
0 |
0 |
195,6 |
0 |
195,6 |
0 |
0 |
Придбано матеріалів та обладнання, виконано робіт/надано послуг на суму 195,6 тис. грн. Надано субвенцію з обласного бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів |
|
|||||||||
|
Загалом коштів |
4385 |
0 |
7935,4 |
0 |
7935,4 |
6270 |
6270 |
|
||||||||||||||
|
|
|
Управління |
||||||||||||||||||||
1. |
Сформувати систему моніторингу сфери освіти з метою прийняття ефективних управлінських рішень
|
Проєкт «Oреn Street Map». Створення на базі спеціальної е-програми самооновлюваної бази даних про стан освіти Львівщини з можливостями для узагальнень та аналітики (так зв. датабаза) Наповнення та інформаційна підтримка електронної карти закладів освіти Львівщини |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту Датабаза «Електронні карти» Ефективності Обсяг витрат на байт продукту Якості Е-продукти, що відповідають тех. завданням та потребі |
ДОН ЛОДА
|
ОБ |
150 |
0 |
0 |
0 |
0 |
120 |
120 |
Виконано робіт/надано послуг Створено самооновлювану е-базу даних про стан загальної освіти Львівщини та самооновлювані е-карти заладів освіти області. Створені е-продукти забезпечують узагальнення статистичної інформації та аналіз стану системи загальної середньої освіти |
|
|||||||||
2. |
Впровадити регіональну систему е-урядування
|
Облаштування системи трекінгу (відстеження) руху шкільних автобусів та інших транспортних засобів, що перебувають в користуванні освітніх закладів та установ, в реальному часі. Придбання автомобільних GPS-трекерів та супутнього програмного забезпечення |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть встановлених GPS-трекерів Ефективності Середня вартість витрат на один автобус Якості Забезпечення потреби |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
2500 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3000 |
3000 |
Розроблено тендерну документацію на GPS-трекери та супутнє обладнання
Придбано і встановлено GPS-трекери (до 400) та супутнє обладнання
|
|
|||||||||
3. |
Підтримувати ініціативи з розроблення освітніх програм та організації навчання, що забезпечують ефективну професійну підготовку керівників закладів освіти та управлінців освітньої сфери в питаннях менеджменту
|
Проведення сесій Освітньої академії Львівщини (вироблення освітньої політики та обмін досвідом управлінської діяльності між управлінським персоналом ЗО регіону, бізнесменами та науковцями, семінар-практикум для уповноважених осіб з питань державних закупівель закладів освіти та органів управління освітою |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які отримали послуги Ефективності Середня вартість витрат на одного учасника Академії Якості Набуття досвіду (%) |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
450 |
0 |
670 |
0 |
670 |
550 |
550 |
Надано послуг на суму 670 тис грн.
Проведено 7 сесій Освітньої академії Львівщини.
Збагатили професійний досвід 580 педагогів, управлінців та уповноважених осіб з питань державних закупівель закладів освіти обласного підпорядкування |
|
|||||||||
5. |
Проведення навчання педагогічних працівників області (дистанційні платформи) |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які отримали послуги Ефективності Середня вартість витрат на одного користувача Якості Оволодіння методикою дистанційного навчання (%) |
ДОН ЛОДА Центр іноваційних освітніх технологій НУ «Львівська політехніка» |
ОБ
МБ |
574
574 |
400
400 |
350
350 |
0
0 |
350
350 |
1300
1300 |
1300
1300 |
Надано освітніх послуг сумарною вартістю до 700 тис. гривень.
Підготовано 2500 педпрацівників області до використання дистанційних платформ у навчальному процесі.
Середня вартість навчання становить 320 грн на одного користувача. Не менше 85% педпрацівників оволоділи методикою дистанційного навчання |
|
||||||||||
|
|
Проведення навчання педагогічних працівників області (підвищення їх кваліфікації) |
Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) Продукту К-ть здобувачів, які отримали послуги Ефективності Середня вартість витрат на одного користувача Якості Покращення роботи |
ДОН ЛОДА Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка |
ОБ
|
0
|
0
|
305
|
0
|
305
|
0
|
0
|
Надано освітніх послуг на суму 305 тис. гривень.
Підвищили кваліфікацію орієнтовно 400 педпрацівників області
Середня вартість навчання становить 745 грн на одного користувача Підвищено професійну кваліфікацію педагогічних працівників |
|
|||||||||
|
Загалом коштів |
|
4174 |
400 |
1325 |
0 |
1325 |
6020 |
6020 |
|
|
||||||||||||
|
Наскрізні проєкти |
||||||||||||||||||||||
1. |
Вибудувати систему виховання, зорієнтовану на формування ідентичності дитини на цінностях української політичної нації – складової європейської цивілізації |
Забезпечення переходу до виховання, зорієнтованого на цінності та ідентичність українця: |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/ наданих послуг (тис. грн) |
ДОН ЛОДА
|
ОБ МБ
|
1647,5
|
3500 3500
|
18533,3 15800
|
0 0 |
18533,3 15800
|
3975
|
3975
|
Придбано обладнання і матеріали / виконано роботи / надано послуги сумарною вартістю до 34333,3 тис. гривень. |
|
|||||||||
1.1. Проєкт «Плекаймо характер!». Впровадження в ЗЗСО області програм формування емоційного інтелекту дитини на традиційних для українців моральних цінностях в процесі урочної, позакласної та позашкільної діяльності з використанням переважно ігрової та проєктної методик. Навчання педагогічних працівників, розроблення методичних матеріалів, проведення обласної педагогічної конференції «Головне – характер!» (2024 р.) |
Продукту К-ть ЗЗСО, в яких укладені програми формування емоційного інтелекту дитини. Загальний обсяг розроблених методичних матеріалів (др.арк.). К-ть педагогів, які розвинули професійні навички Ефективності К-ть ЗЗСО, де впроваджена програма (%) Якості Характеристики виховного простору ЗЗСО, у яких діє програма |
КЗ ЛОР «ЛОІППО» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Програми формування емоційного інтелекту дитини укладені в 42 ЗЗСО.
Підготовано до друку методичні матеріали обсягом до 3 др.арк.
Проведено 9 тренінгів. Професійні навички розвинули до 270 педагогів. У 42 ЗЗСО розпочато формування сучасного освітнього простору, який відповідає критеріям |
|
|||||||||||
1.2. Повне комплектування навчальних кабінетів предмета «Захист України» закладів освіти засобами навчання та обладнанням Придбання електронних лазерних тирів |
Продукту Кількість укомплектованих кабінетів Ефективності Відповідність комплектації вимогам до обладнання Якості Забезпечення потреби |
ДОН ЛОДА |
ОБ МБ |
|
|
18533,3 15800
|
0 0 |
18533,3 15800
|
|
|
Повне оснащення 67 навчальних кабінетів предмета «Захист України» на умовах співфінансування коштів з місцевих бюджетів. Придбано 10 електронних лазерних тирів. Оснащено навчально-методичний комплекс предмета «Захист України» у КЗ ЛОР «Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут». Комплектація відповідає вимогам до обладнання. Забезпечено до 50% від потреби
|
|
|||||||||||
2. |
Стимулювати професійне зростання педагогічних працівників |
|
2.1. Проєкт «Інфомедійна грамотність у закладах освіти Львівщини». Проведення заходів для розвитку медіаграмотності в педагогічних працівників та учнів: здатності аналізувати медіаконтент, розрізняти фейки, дезінформацію і пропаганду, стереотипи і мову ворожнечі, виявляти маніпуляції у медіа та ін. |
Продукту К-ть здобувачів, які отримали послуги Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Позитивний вплив на особистісний розвиток (%) |
КЗ ЛОР «ЛОІППО» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготовано тренерів та проведено тренінги для педагогічних працівників області на базі опорних шкіл із залученням ЗПТО. Проведено конкурс для учнів «Я у медіапросторі» Розроблено програму та матеріали для роботи з батьками «Медіаграмотність для батьків» |
|
||||||||
|
2.2. Проєкт «Профілактика емоційного вигорання вчителів». Формування емоційної стійкості та вмотивованості до навчання впродовж життя. Сприяння психічному процвітанню через навчання творчому мисленню, роботі в команді і т. ін., формуванню компетентності бути щасливим/ою |
Продукту К-ть здобувачів, які отримали послуги Ефективності Середня вартість витрат на одного учасника Якості Оволодіння методикою (%) |
ДОН ЛОДА
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготовано до 10% класних керівників шкіл Львова та Львівської області. Забезпечено: - профілактику емоційного вигорання вчителів; - формування в учнів цілісної системи цінностей; - розвиток у вчителів та учнів емоційної стійкості, гнучкості та вміння адаптуватись до зовнішніх обставин та ін. |
|
||||||||||
3. |
Стимулювати науково-пізнавальну, пошуково-дослідницьку діяльність учасників освітнього процесу для підвищення у них мотивації до навчання, розвитку творчого і критичного мислення
|
Забезпечення розвитку творчих здібностей молоді: |
Витрат Сумарна вартість придбаного обладнання і матеріалів / виконаних робіт / наданих послуг (тис. грн) |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
187 |
0 |
350 |
0 |
350 |
580 |
580 |
Придбано обладнання і матеріали/ виконано роботи/надано послуги на суму 350 тис грн |
|
|||||||||
3.1. Проєкт «Центр винахідництва та креативних індустрій». Створення на базі Львівського державного Будинку техніки гуртків сучасних інноваційних технологій у сфері ІТ, дизайну, фото- та кіношколи. |
Продукту К-ть гуртків та здобувачів, які отримали послуги Ефективності Середня вартість витрат на одного учня/студента Якості Позитивний вплив на особистісний розвиток (%) |
ДЗ Будинок техніки |
|
|
|
|
|
|
|
|
Створено Центр винахідництва та креативних індустрій на базі Львівського державного Будинку техніки (гуртки інноваційних технологій у сфері ІТ, дизайну, фото- та кіношколи). Отримали освітні послуги до 100 учнів та студентів. До 80% опитаних здобувачів освіти відзначають позитивний вплив гуртка на особистісний розвиток |
|
|||||||||||
3.2. Проєкт «Живи органічно!». Залучення дітей дошкільного і шкільного віку до процесу вирощування овочевих культур на базі теплиць та пришкільних ділянок ЗДО, ЗЗСО, ЗП(ПТ)О, вивчення і дослідження дітьми процесів обробітку землі, вирощування рослин, приготування їжі тощо |
Продукту К-ть здобувачів, які отримали послуги Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Позитивний вплив на особистісний розвиток (%) |
КЗ ЛОР ЛОЦЕНТУМ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
До проєкту залучено 5 ЗЗСО та 5 ЗДО. Учасниками проєкту є орієнтовно 200 учнів та 150 дошкільнят. До 75% опитаних дітей та батьків відзначають позитивний вплив вивчення і дослідження дітьми процесів обробітку землі, вирощування рослин, приготування їжі тощо на особистісний розвиток |
|
|||||||||||
3.3. Проєкт «Сходинки професійного зростання». Забезпечення профільного навчання та допрофесійної підготовки учнів закладів загальної середньої та позашкільної освіти в галузі лісівництва на базі «кабінетів лісу», створених за підтримки управління лісового господарства Львівської ОДА та лісгоспів |
Продукту К-ть здобувачів, які користуються послугами Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Позитивний вплив на особистісний розвиток (%) |
КЗ ЛОР ЛОЦЕНТУМ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Створено та обладнано 5 кабінетів лісу. Виділено робочі місця та навчально-виробничі ділянки на територіях державних лісогосподарських підприємств для проходження здобувачами освіти практичної підготовки випускники ЗПО за лісівничим профілем набули компетентності з лісознавства та лісівництва |
|
|||||||||||
3.4. Проєкт «Мобільна лабораторія Tech LabInno». Створення і функціонування технологічної лабораторії, де учні зможуть розробляти і виготовляти зразки інноваційної продукції |
Продукту К-ть здобувачів, які користуються послугами Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Позитивний вплив на особистісний розвиток (%) |
КЗ ЛОР «ЛОМАН»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Користуються послугами 2 000 учнів шкіл Львівської області. До 60% опитаних відвідувачів лабораторії відзначають, що здобули знання та зацікавились технічними спеціальностями, використанням набутих навичок та інноваційних процесів у житті |
|
|||||||||||
3.5. Сприяння учням-винахідникам, які навчаються в ЗЗСО, ЗПТО та коледжах, у розвитку вмінь створювати власні стартап-проєкти та подавати їх на участь у конкурсі стартапів, преміювання команд-переможців та учасників конкурсів-стартапів, надання грантової підтримки. Найкращі команди отримають індивідуальну менторську підтримку від партнерів проєкту. Проєкт «Tech StartUp School». |
Продукту К-ть здобувачів, які отримали послуги Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Позитивний вплив на особистісний розвиток (%) |
ДОН ЛОДА, ТГ, НУ Львівська політехніка |
ОБ |
|
|
350 |
0 |
350 |
|
|
Премійовано команди-переможці і учасниці конкурсів-стартпів на суму 350 тис. грн. Навчання учнів/студентів -винахідників у Tech StartUp School. До 80% опитаних учнів Tech StartUp School визнають розвиток вмінь створювати власні стартап-проєкти та вміють подавати їх на участь у конкурсі стартапів |
|
|||||||||||
4. |
Підтримувати та поширювати позитивні приклади використання цифрових технологій та віддаленого навчання для різних категорій здобувачів освіти
|
Забезпечення цифровізації освітнього простору, дистанційне і змішане навчання |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) |
ДОН ЛОДА
|
ОБ |
285 |
362 |
330 |
0 |
330 |
330 |
330 |
Придбано обладнання і матеріали / виконано роботи/надано послуги |
|
|||||||||
4.1. Створення умов для пілотування впровадження дистанційної платформи Moodle у ЗЗСО області |
Продукту К-ть ЗО, які встановили платформу Moodle. К-ть педпрацівників, які розмістили навчальні курси на дистанційній платформі Moodle Ефективності Середня вартість витрат на одну школу Якості Відповідність платформи потребам школи |
Центр інноваційних освітніх технологій НУ Львівська політехніка |
|
|
|
|
|
|
|
|
100 пілотних шкіл використовують платформу Moodle. Придбано 100 доменних імен та виконано інші роботи/ послуги на суму 362 тис. гривень для 100-пілотних шкіл. 300 педагогів розмістили навчальні курси Середня вартість витрат на одну школу – 2 тис. гривень. Платформа Moodle відповідає потребам ЗЗСО
|
|
|||||||||||
4.2. Створення нового цифрового продукту для учнів, студентів, педагогічних і науково-педагогічних працівників (проста візуалізація, цікавий наратив, цікава та «молодіжна» мова) про ефективне навчання, права людини, толерантність та психологічну підтримку |
Продукту К-ть створених продуктів (у байтах) Ефективності Середня вартість витрат на один продукт Якості Позитивний вплив на особистісний розвиток (%) |
ЦІОТ НУ Львівська політехніка |
|
|
|
|
|
|
|
|
Створено навчальні та інформаційні матеріали з використанням цифрових технологій, призначені для промоції навчання. До 80% опитаних учнів, студентів, педагогічних і науково-педагогічних працівників відзначають позитивний вплив продукту на особистісний розвиток дитини |
|
|||||||||||
4.3. Підготовка психологів та соціальних працівників закладів освіти (дошкільної, загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої, вищої) в умовах дистанційного та змішаного навчання |
Продукту К-ть здобувачів, які отримали послуги Ефективності Середня вартість витрат на одного здобувача Якості Оволодіння методикою (%) |
КЗ ЛОР «ЛОІППО» ГО «Міжнародна психологічна асоціація проективних методик» |
ІД |
80 |
|
|
|
|
|
|
Отримали послуги психологи та соціальні працівники закладів дошкільної, загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої, вищої освіти; психологи та соціальні працівники оволоділи необхідними їм методиками |
|
|||||||||||
5. |
Позиціонувати бренд освіти Львівщини в національному інформаційному просторі, популяризувати освітній потенціал Львівщини за межами регіону |
Формування українського освітнього простору в країнах діаспори: |
Витрат Сумарна вартість виконаних робіт/наданих послуг (тис. грн) |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
555 |
150 |
300 |
0 |
300 |
450 |
450 |
Придбано техніки/виконано робіт/надано послуг сумарною вартістю 300 тис. гривень |
|
|||||||||
5.1. Портал «Український освітній всесвіт». Інтерактивна карта та форум українознавчих освітніх закладів за кордоном |
Продукту Портал, що відповідає тех. завданню Ефективності К-ть користувачів Якості Відповідність порталу вимогам та очікуванням (%) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Створено інтерактивну карту та форум українознавчих освітніх закладів за кордоном. Створено мережу комунікації між освітянами зі 100 українознавчих шкіл з 36 країн світу |
|
|||||||||||
5.2. Проєкт “Крок до України”. Створення освітнього порталу для навчання української мови як іноземної. Забезпечення учнів українських суботніх та недільних шкіл за кордоном, студентів українознавчих студій за кордоном та студентів-іноземців в Україні сучасними навчальними матеріалами для самостійного вивчення української мови як іноземної (УМІ), учителів суботніх та недільних шкіл - сучасними методичними розробками та навчальними ресурсами, доступними в режимі онлайн |
Продукту К-ть здобувачів, які отримали послуги Ефективності Середня вартість витрат на одного учня/студента Якості Забезпечення потреби (%) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Запущено освітній інтерактивний ресурс для вивчення української мови та промоції її у світі – портал та його мобільна версія. Створено сучасні навчальні та методичні матеріали для навчання української мови в УМІ. Створено умови для зростання в міжнародній спільноті кількості мовців, які володіють українською мовою; поширення знань про українську культуру, історію |
|
|||||||||||
5.3. Заходи з підтримки української мови, в т. ч. VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Українська мова у світі» |
Продукту Доповіді та виступи Ефективності Середня вартість витрат на одного учасника Якості Позитивний вплив на професійний розвиток (%) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Українська мова у світі» запланована на 2023 рік |
|
|||||||||||
5.4.Регіональний науково-практичний експеримент «Впровадження структурно-функціональної моделі забезпечення комплексної підтримки україномовної освіти за кордоном», розрахований на 2020–2030 роки. Розроблення програм та навчальних і культурно-просвітницьких матеріалів для шкіл різного типу, що функціонують у середовищі українських емігрантів, з урахуванням їхніх потреб. Підготовка на базі ЛНУ ім. Івана Франка та інших ЗВО педагогів для навчання українських емігрантів (дітей та дорослих) українознавчих предметів, підвищення кваліфікації педагогів україномовних шкіл, таких як Культурно-освітній центр «Дивосвіт» при Спілці українців у Португалії, Українсько-австрійський культурно-освітній центр у Відні «Ерудит»; Товариство «Українсько-грецька думка», ГО «Справа Кольпінга в Україні» та ін. |
Продукту Модель комплексної підтримки україномовної освіти за кордоном. Програми і матеріали для шкіл (др. арк.) Ефективності Середня вартість витрат на одного учня Якості Забезпечення потреби (%) Оволодіння методикою викладання (%) |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
|
|
300 |
0 |
300 |
|
|
Розроблено концепцію та необхідну для реалізації експерименту документацію
Дібрано ЗЗСО для участі в експерименті
|
|
|||||||||||
6. |
Створити дітям шкільного віку та учнівській молоді з території активних бойових дій належні умови перебування у закладах освіти обласного підпорядкування |
Забезпечити умови для змістовного дозвілля дітей шкільного віку та учнівської молоді |
Витрат Сума виконаних робіт/наданих послуг (тис грн) Продукту Кількість учнів. які отримали послуги Ефективності Середня вартість на одного учня Якості Забезпечення потреби (%) |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
0 |
0 |
1055 |
0 |
1055 |
0 |
0 |
Забезпечено умови для змістовного дозвілля дітей шкільного віку та учнівської молоді з території активних бойових дій (понад 1000 ос.)
|
|
|||||||||
7. |
Підтримувати створення наукових праць, розвиток меценацтва, підприємництва, державності, культури
|
Нагородження обласною премією імені Митрополита Андрея Шептицького |
Витрат Сума виконаних робіт/наданих послуг (тис грн) Продукту Кількість нагороджених Ефективності Середня вартість однієї премії Якості Забезпечення потреби (%) |
ДОН ЛОДА |
ОБ |
0 |
0 |
400 |
0 |
400 |
0 |
0 |
Виплачено премій на суму 400 тис грн. Середня вартість однієї премії – 200 тис грн. Відзначено преміями – переможців конкурсу
|
|
|||||||||
|
Загалом коштів |
ОБ |
2674,5 |
4012 |
20968,3 |
0 |
20968,3 |
5335 |
5335 |
|
|
||||||||||||
|
Усього за наявними позиціями |
ОБ |
30315 |
46000 |
87555,8 |
0 |
87555,8 |
54025 |
54025 |
|
|
||||||||||||
* вказується кожне джерело окремо.
** цілі, заходи, показники вказуються на кожен рік програми.
_______________________________________________________________________________________________________