Додаток до розпорядження начальника обласної державної адміністрації від 13.10.2023 № 972/0/5-23ВА
Додаток
до розпорядження начальника обласної військової адміністрації
від ____________№ ____
Додаток 3 до Програми
Зміни до Переліку завдань, заходів та показників до обласної (бюджетної) Програми розвитку туризму та курортів у Львівській області на 2021 – 2025 роки на 2023 рік
№ |
Назва завдання |
Перелік заходів завдання |
Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу показника |
Фінансування |
Очікуваний результат |
||
джерела |
зміни, тис. грн |
усього з урахуванням змін, тис. грн |
||||||
2023 рік |
||||||||
1 |
Завдання 1. Формування позитивного іміджу Львівщини як туристичної та курортної дестинації |
Захід 1. Розробка та впровадження комплексних інформаційних і промоційних кампаній
|
Затрат Обсяг фінансового ресурсу, тис. грн Продукту Кількість розроблених та впроваджених кампаній, од. Ефективності Середні витрати на розробку та впровадження однієї кампанії, тис. грн/од. Якості Підвищення рівня популяризації Львівщини на міжнародному та вітчизняному ринку, % |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
+55,000 |
804,659 |
Розроблення комплексних промоційних заходів і продуктів для цільової аудиторії із просування Львівщини як туристичної дестинації в Україні та за кордоном |
Захід 2. Розробка та впровадження комплексних діджитал-маркетингових заходів з просування Львівщини та її туристичних продуктів на міжнародному і вітчизняному ринках |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу, тис. грн Продукту Кількість розроблених та впроваджених комплексних заходів, од. Ефективності Середні витрати на розробку та впровадження одного заходу, Якості Підвищення рівня популяризації Львівщини на міжнародному та вітчизняному ринку, % |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
+46,000 |
46,000 |
Популяризація Львівщини як туристичної дестинації шляхом застосування сучасних цифрових технологій, таргетованої реклами у відповідності до підібраної цільової аудиторії; підвищення позитивного іміджу області (таргетингу); супровід сучасного, адаптивного, інформаційно-туристичного веб-сайту про наявні туристичні продукти, події та магніти Львівщини |
||
|
Захід 3. Організація ділових та туристично привабливих заходів сталого розвитку туризму курортів і рекреації в області |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для організації ділових та туристично-привабливих заходів, тис. грн Продукту Кількість ділових та туристично привабливих заходів, од. Ефективності Середні витрати на організацію одного ділового та туристично привабливого заходу, тис. грн/од. Якості Підвищення рівня популяризації Львівщини,% |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
-96,000 |
164,000 |
Формування іміджу Львівщини як території комфортної для подієвого, наукового, ділового, пізнавального, культурного, природного та інших видів туризму. Збільшення туристичних потоків до області, розширення географії подорожей. Популяризація локальних звичаїв традицій, ремесел, кухні тощо через організацію туристично привабливих подій на історико-архітектурних та природних об’єктах. |
|
2 |
Завдання 2. Розвиток та модернізація туристичних магнітів та інфраструктури |
Захід 1. Створення і вдосконалення інформаційної, навігаційної, туристичної та рекреаційної інфраструктур (туристично-інформаційні центри, інформаційні стенди, щити, навігація до туристично привабливих об'єктів у місті, селищі, селі, на природних та заповідних територіях |
Затрат Обсяг фінансового ресурсу для створення та вдосконалення інформаційної та навігаційної інфраструктури, тис. грн Продукту Кількість створених і вдосконалених об'єктів інформаційної та навігаційної інфраструктури, од. Ефективності Середні витрати для створення і вдосконалення одного інформаційного/навігаційного інфраструктури, тис. грн/од. Якості Підвищення рівня забезпеченості інформаційною та навігаційною інфраструктурою,% |
Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет Залучені кошти з інших джерел, не заборонених законодав-ством |
-5,000 |
75,000 |
Створення центрів туристичної інформації, підвищення рівня поінформованості туристів про історико-культурні та природно-рекреаційні пропозиції області. Покращення орієнтування в туристично привабливих дестинаціях регіону. Підвищення рівня ознакованості туристичних шляхів, екопізнавальних стежок і маршрутів, туристичних та історико-культурних об’єктів. Покращено інформаційну доступність та підвищено безпеку туристів, збільшено туристичні потоки |
Усього за Програмою (з урахуванням змін) |
0,00 |
2190,659 |
|
____________________________________________________________________________________________________