Додаток 2 до розпорядження начальника обласної державної адміністрації від 11.10.2023 № 948/0/5-23ВА
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження начальника
обласної військової адміністрації
_______________ №_____________
ПОЛОЖЕННЯ
про Регіональний Координаційний штаб
із оперативного реагування та забезпечення створення
нормальних умов життєдіяльності населення
під час обмеження та/або припинення постачання електричної енергії
- Регіональний Координаційний штаб із оперативного реагування та забезпечення створення нормальних умов життєдіяльності населення під час обмеження та/або припинення постачання електричної енергії (далі – Регіональний Координаційний штаб) є тимчасовим консультативно-дорадчим органом Львівської обласної військової адміністрації та утворюється з метою сприяння координації діяльності місцевих органів виконавчої влади, територіальних підрозділів державних органів, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання всіх форм власності (за згодою) з питань оперативного реагування та забезпечення створення нормальних умов життєдіяльності населення під час обмеження та/або припинення постачання електричної енергії.
- Регіональний Координаційний штаб у своїй діяльності керується Конституцієюта законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України і цим Положенням.
- Основними завданнями Регіонального Координаційного штабу є:
1) сприяння координації діяльності місцевих органів виконавчої влади, територіальних підрозділів державних органів, органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання всіх форм власності (за згодою) з питань:
- забезпечення публічної безпеки і порядку, запобігання кримінальним правопорушенням під час обмеження та/або припинення постачання електричної енергії;
- посилення захисту та охорони об’єктів критичної інфраструктури, що віднесені до секторальних переліків об’єктів критичної інфраструктури, які складаються секторальними органами у сфері захисту критичної інфраструктури (далі – об’єкти критичної інфраструктури), та життєзабезпечення населення;
- регулювання дорожнього руху, створення безпечних умов на дорогах під час тривалих відключень енергопостачання;
- забезпечення безперебійного транспортного сполучення на автомобільних дорогах загального користування;
- організації проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків обстрілів і бойових дій;
- інформування населення про ускладнення ситуації та порядок дій у цих умовах;
- розгортання, організації роботи та забезпечення функціонування пунктів незламності;
- надання медичної та психологічної допомоги постраждалим;
- залучення резервних джерел живлення для аварійного живлення об’єктів критичної інфраструктури та життєзабезпечення населення;
- забезпечення створення нормальних умов життєдіяльності населення під час обмеження та/або припинення постачання електричної енергії;
- надання допомоги малозахищеним верствам населення;
2) координація заходів безпеки в разі прийняття рішення та проведення заходів з евакуації;
3) координація заходів безпеки та сталої роботи транспортної інфраструктури, надання послуг поштового зв’язку та всіх видів електричного зв’язку;
4) координація безпекових заходів із забезпечення електроживленням об’єктів життєзабезпечення населення та об’єктів критичної інфраструктури.
- Регіональний Координаційний штаб відповідно до покладених на нього завдань:
- координує залучення сил і засобів місцевих органів виконавчої влади, територіальних підрозділів державних органів, органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання всіх форм власності (за згодою) до здійснення заходів із забезпечення сталої роботи об’єктів критичної інфраструктури та життєзабезпечення населення;
- проводить моніторинг заходів щодо оперативного реагування та забезпечення створення нормальних умов життєдіяльності населення під час обмеження та/або припинення постачання електричної енергії.
- Регіональний Координаційний штаб має право:
1) отримувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій всіх форм власності інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
2) залучати до участі в його роботі представників місцевих органів виконавчої влади, територіальних підрозділів державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій всіх форм власності (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів (за згодою).
- Регіональний Координаційний штаб під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, в тому числі міжнародними.
- Персональний склад Регіонального Координаційного штабу затверджує та вносить (у разі потреби) до нього зміни начальник Львівської обласної військової адміністрації.
Регіональний Координаційний штаб утворюється у складі голови, заступника голови та його членів.
- Формою роботи Регіонального Координаційного штабу є засідання, що проводяться за рішенням голови Регіонального Координаційного штабу.
Голова Регіонального Координаційного штабу може прийняти рішення про проведення засідання Регіонального Координаційного штабу у режимі реального часу (он-лайн) з використанням відповідних технічних засобів або про участь члена Регіонального Координаційного штабу в засіданні Регіонального Координаційного штабу в такому режимі.
- Засідання Регіонального Координаційного штабу веде його голова, а в разі його відсутності – заступник.
- Підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях Регіонального Координаційного штабу забезпечує оперативна група Регіонального Координаційного штабу.
- Засідання Регіонального Координаційного штабу вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина його членів.
- Голова Регіонального Координаційного штабу координує його роботу та забезпечує узгодженість дій членів Регіонального Координаційного штабу під час виконання покладених на нього завдань.
- Регіональний Координаційний штаб на своїх засіданнях розробляє пропозиції та рекомендації з питань, що належать до його компетенції.
Пропозиції та рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Регіонального Координаційного штабу.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Пропозиції та рекомендації фіксуються у протоколі засідання, який підписується головуючим і надсилається всім членам Регіонального Координаційного штабу.
- Безпосереднє забезпечення координації діяльності місцевих органів виконавчої влади та територіальних підрозділів державних органів з питань оперативного реагування та забезпечення створення нормальних умов життєдіяльності населення під час обмеження та/або припинення постачання електричної енергії, виконання завдань Регіонального Координаційного штабу, визначених у пункті 3цього Положення, здійснюється оперативною групою Регіонального Координаційного штабу.
- Оперативна група Регіонального Координаційного штабу функціонує цілодобово на базі Ситуаційного центру Головного управління Національної поліції у Львівській області.
- До роботи у складі оперативної групи залучаються представники місцевих органів виконавчої влади, посадові особи яких увійшли до складу Регіонального Координаційного штабу та представники місцевих рад територіальних громад.
- Оперативна група Регіонального Координаційного штабу відповідно до завдань, визначених пунктом 3цього Положення, здійснює координацію залучення сил і засобів місцевих органів виконавчої влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання всіх форм власності (за згодою) до заходів із забезпечення сталої роботи об’єктів критичної інфраструктури та життєзабезпечення населення, проводить моніторинг та аналіз заходів щодо оперативного реагування та забезпечення створення нормальних умов життєдіяльності населення під час обмеження та/або припинення постачання електричної енергії.
- Керівники місцевих органів виконавчої влади, представники яких увійшли до складу оперативної групи Регіонального Координаційного штабу, затверджують графік роботи таких представників у Ситуаційному центрі Головного управління Національної поліції у Львівській області.
- Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Регіонального Координаційного штабу здійснює Львівська обласна військова адміністрація, а оперативної групи Регіонального Координаційного штабу – Головне управління Національної поліції у Львівській області.
Директор департаменту паливно-енергетичного
комплексу, енергоефективності та
житлово-комунального господарства
обласної державної адміністрації Б. КЕЙВАН