ПОЛОЖЕННЯ про обласний Координаційний штаб з питань розгортання та організації роботи пунктів незламності
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження начальника
обласної військової адміністрації
_______________№_____________
ПОЛОЖЕННЯ
про обласний Координаційний штаб з питань розгортання та
організації роботи пунктів незламності
- Обласний Координаційний штаб з питань розгортання та організації роботи пунктів незламності (далі — обласний Координаційний штаб) є тимчасовим консультативно-дорадчим органом Львівської обласної військової адміністрації та утворюється з метою сприяння координації діяльності місцевих органів виконавчої влади, державних органів центрального підпорядкування та місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання державної та приватної форми власності (за згодою) з питань розгортання та організації роботи пунктів незламності.
- Обласний Координаційний штаб у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України і цим Положенням.
- Основними завданнями обласного Координаційного штабу є:
1) сприяння координації діяльності місцевих органів виконавчої влади, інших державних органів центрального підпорядкування, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання державної та приватної форми власності (за згодою) з питань розгортання та організації роботи пунктів незламності;
2) підготовка пропозицій щодо утворення районних штабів з питань розгортання та організації роботи пунктів незламності із залученням до їх складу організаторів пунктів незламності;
3) визначення шляхів і способів вирішення проблемних питань, що виникають під час розгортання та організації роботи пунктів незламності.
- Обласний Координаційний штаб відповідно до покладених на нього завдань:
проводить моніторинг та аналіз заходів щодо розгортання та організації роботи пунктів незламності;
подає Кабінетові Міністрів України розроблені за результатами своєї роботи рекомендації та пропозиції.
- Обласний Координаційний штаб має право:
1) отримувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
2) залучати до участі у своїй роботі представників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів (за згодою);
3) організовувати проведення конференцій, семінарів, нарад та інших заходів;
4) утворювати у разі потреби для виконання покладених на нього завдань постійні або тимчасові робочі підгрупи.
- Обласний Координаційний штаб під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та міжнародними організаціями.
- Посадовий склад обласного Координаційного штабу затверджує начальник обласної військової адміністрації.
Обласний Координаційний штаб утворюється у складі: голови обласного Координаційного штабу (один із заступників начальника обласної військової адміністрації), заступників (-а) голови, секретаря та його членів.
- Формою роботи обласного Координаційного штабу є засідання, що проводяться за рішенням голови обласного Координаційного штабу.
Голова обласного Координаційного штабу може прийняти рішення про проведення засідання обласного Координаційного штабу у режимі реального часу (он-лайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена Координаційного штабу в такому режимі у засіданні Координаційного штабу.
- Засідання обласного Координаційного штабу веде його голова, а у разі його відсутності — один із його заступників.
- Підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях обласного Координаційного штабу забезпечує його секретар.
- Засідання обласного Координаційного штабу вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина його членів.
- Голова обласного Координаційного штабу координує його роботу та забезпечує узгодженість дій членів Координаційного штабу під час виконання покладених на нього завдань.
- Обласний Координаційний штаб на своїх засіданнях розробляє пропозиції та рекомендації з питань, що належать до його компетенції.
Пропозиції та рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Координаційного штабу.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Пропозиції та рекомендації фіксуються у протоколі засідання, який підписується головуючим на засіданні та секретарем і надсилається всім членам Координаційного штабу та Кабінетові Міністрів України.
Член обласного Координаційного штабу, який не підтримує пропозиції та рекомендації, може викласти свою окрему думку у письмовій формі, що додається до протоколу засідання.
- Пропозиції та рекомендації обласного Координаційного штабу можуть бути реалізовані шляхом прийняття розпоряджень та доручень, проекти яких вносяться органом виконавчої влади відповідно до своїх повноважень.
- Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності обласного Координаційного штабу здійснює управління з питань цифрового розвитку обласної державної адміністрації.
Директор департаменту з питань цивільного
захисту обласної державної адміністрації Ігор ТУЗ