Додаток 3 до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 01.12.2022 № 656/0/5-22ВА
Додаток 3
до розпорядження начальника
обласної військової адміністрації
від _____________ № _______
(Додаток 2.2 до Програми)
Перелік завдань, заходів та показників на 2023 рік
Регіональної програми сприяння розвитку інформаційного
простору та громадянського суспільства у Львівській області на 2021-2025 роки
№ з/п |
Назва завдання |
Перелік заходів завдання |
Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу, показника |
Фінансування |
Очікуваний результат |
|
джерела |
обсяги, тис. грн |
||||||
1. |
Завдання 1. Сприяння розвитку інформаційного простору Львівської області |
Захід 1. Фінансова підтримка комунального підприємства Львівської обласної ради ТРК «ПЕРШИЙ ЗАХІДНИЙ» |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток ТРК, грн; -чисельність штатних одиниць, од.; - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на придбання ліцензії, грн; - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого придбання обладнання, грн продукту - кількість годин мовлення (телебачення), од.; - кількість годин мовлення (радіо), од. ефективності - показники, що відображають затрати на годину мовлення, грн якості - показники, що відображають розширення мережі мовлення, %; - показники, що відображають збільшення кількості програм власного виробництва, % |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
39 300,00 |
Функціонування комунального підприємства Львівської обласної ради ТРК «ПЕРШИЙ ЗАХІДНИЙ» |
Захід 2. Підтримка регіонального кінематографу |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток кінематографу, грн продукту - кількість створених фільмів, од. ефективності - показники, що відображають середню вартість на виробництво одного фільму, % якості - динаміка росту витрат на створення одного фільм відповідно до попереднього періоду, % |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,0 |
Отримання місцевого кінематографічного продукту, документально-історичного й патріотичного характеру |
||
Захід 3. Проведення обласного конкурсу спрямованого на підтримку некомерційних періодичних видань |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток періодичних видань, грн. продукту - кількість підтриманих україномовних друкованих видань, од. ефективності - показники, що відображають середню вартість на підтримку одного видання, % якості - показники, що відображають динаміку росту кількості підтриманих періодичних видань, % |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,00 |
Об’єктивне висвітлення громадсько-політичного, соціально-економічного та культурного життя області і держави |
||
2. |
Завдання 2. Сприяння розвитку книговидавничої галузі області шляхом підтримки місцевих видавців |
Захід 1. Фінансова підтримка Видавничого центру «Пам'ять» для здійснення пошукової роботи, ведення тематичної картотеки репресованих, проведення досліджень архівних кримінальних справ реабілітованих громадян тощо |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, грн; - кількість штатних одиниць, од. продукту - кількість опрацьованих архівних справ та наукове редагування справ, од; - кількість підготовлених (виданих) книг «Реабілітовані історією» (електронна або друкована версія), од. ефективності - середні витрати на отримання однієї штатної одиниці; - середні витрати на опрацювання однієї архівної справи та наукове редагування справи, грн; - середні витрати на підготовку одного видання «Реабілітовані історією» (електронна або друкована версія), грн якості - показники, що відображають збільшення фінансової підтримки, %. |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
320,00 |
Функціонування Видавничого центру «Пам'ять», з метою пошуку та дослідження архівних матеріалів реабілітованих мешканців області |
Захід 2. Сприяння розвитку місцевих книговидавців |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток вітчизняного книговидання, грн продукту -кількість видань, відібраних за конкурсом, од.; - кількість закуплених україномовних книг, од.; - кількість проведених заходів спрямованих на промоцію україномовної книги, од. ефективності - показники, що відображають середню вартість одного видання, грн; показники, що відображають середню вартість однієї книги, грн; - показники, що відображають середню вартість одного заходу в рамках промоції української книги,. грн. якості - показники, що відображають динаміку росту підтриманих видань порівняно з попереднім роком, %; -показники, що відображають динаміку росту закуплених книг порівняно з попереднім роком, %; - показники, що відображають динаміку росту кількості проведених заходів порівняно з попереднім роком %. |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,0 |
Підтримка вітчизняного україномовного книговидання шляхом закупівлі у місцевих видавців частин тиражів |
||
Захід 3. Популяризація книгочитання шляхом організації виїзних виставок та проведення презентацій книг місцевих видавництв |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,0 |
Організація в обласних центрах та містечках області презентації книг місцевих видавців, створення належних умов для організації підвищення суспільного запиту на книжкову продукцію; стимулювання розвитку видавничої справи |
|||
Захід 4. Проведення книжкового конкурсу спрямованого на підтримку українських авторів, зокрема на військову тематику |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток вітчизняного книговидання, грн продукту -кількість проєктів, відібраних за конкурсом, од.; ефективності - показники, що відображають середню вартість однієї номінації, грн; якості - показники, що відображають динаміку росту кількості переможців порівняно з попереднім роком, %;
|
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
500,0 |
|||
3. |
Завдання 3. Підвищення повноти й оперативності інформування громадян області про діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування з актуальних питань життя регіону |
Захід 1. Проведення обласного конкурсу журналістських робіт імені Героя України Тараса Матвіїва |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на поінформованість населення, грн; - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток і виплату премій, грн; - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого проведення одного заходу, грн; продукту - кількість оприлюднених розпоряджень голови облдержадміністрації, од.; - кількість телерадіопрограм та інформаційних матеріалів, створених на замовлення облдержадміністрації, од.; -кількість розроблених моделей інформаційного продукту графічного характеру, од; - кількість проведених інформаційних кампаній, од; - кількість проведених заходів, од. ефективності - середні витрати на висвітлення одного інформаційного матеріалу, %; - середня вартість розроблених моделей інформаційного продукту графічного характеру, грн; - середня вартість проведених інформаційних кампаній, грн; - середня вартість проведених заходів, грн. якості - динаміка росту кількості висвітлених інформаційних матеріалів, %; - показники, що відображають кількість проведених заходів порівняно з попереднім роком.%. |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
300,0 |
Розвиток потенціалу районних ЗМІ, підвищення професійного рівню журналістики та сприяння збереженню незалежності ЗМІ через опанування ними нових – Інтернет та мобільних – майданчиків |
Захід 2. Проведення професійних конкурсів для редакцій місцевих медіа |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
500,0 |
Розвиток потенціалу районних ЗМІ, підвищення професійного рівню журналістики та сприяння збереженню незалежності ЗМІ через опанування нових навичок та компетенцій |
|||
Захід 3. Офіційне опублікування нормативно-правових актів |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
100,00 |
Інформування населення щодо змісту нормативно-правових актів відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» |
|||
Захід 4. Висвітлення громадсько-політичного, соціально-економічного і культурного життя області та держави у ЗМІ (телебачення, радіо, друковані видання, інтернет-видання, інформаційні агенції) |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації
Львівська обласна рада |
Обласний бюджет |
650,00
500,00 |
Об’єктивне висвітлення громадсько-політичного, соціально-економічного та культурного життя області і держави відповідно до Закону України «Про порядок висвітлення діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації» |
|||
Захід 5. Створення промоційних відео-, аудіороликів |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
200,0 |
Об’єктивне висвітлення громадсько-політичного, соціально-економічного та культурного життя області і держави |
|||
Захід 6. Проведення інформаційних кампаній, спрямованих на роз’яснення державної та регіональної політики і процесу реалізації реформ |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації
Львівська обласна рада |
Обласний бюджет |
700,00
1000,00 |
Підвищення поінформованості населення області про зміни, які відбуваються в державі |
|||
Захід 7. Забезпечення роботи та обслуговування вебсайту Львівської обласної ради |
|
Львівська обласна рада |
Обласний бюджет |
200,00 |
Забезпечення висвітлення громадсько-політичного, соціально-економічного та культурного життя Львівської області |
||
4. |
Завдання 4. Створення сприятливих умов для розвитку організацій громадянського суспільства |
Захід 1. Надання на конкурсній основі премії волонтерам Львівської області |
затрат обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на виплату премії, грн; продукту кількість переможців премії, од.; ефективності середня вартість однієї премії, грн; якості відсоток виплачених премій, %. |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
200,00
|
Вирішення пріоритетних завдань державної і регіональної політики із залученням ресурсів громадських організацій, утвердження принципу відкритості влади |
Захід 2. Проведення тренінгів, навчань для інститутів громадянського суспільства, в тому числі, які працюють з внутріщньо переміщеними особами |
затрат обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на проведення заходів, грн; продукту кількість проведених заходів, од.; ефективності середня вартість на проведення одного заходу, грн; якості відсоток виконання заходів, %. |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
100,0 |
Посилення інституційної спроможності інститутів громадянського суспільства та зміцнення партнерства з органами влади |
||
Захід 3. Львівський Форум організацій громадянського суспільства |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
50,0 |
Створення умов для комунікації, підвищення рівня взаємодовіри та обміну досвідом між організаціями громадянського суспільства, органами державної влади й органами місцевого самоврядування |
|||
Захід 3. Впровадження кращих практик розвитку громадянського суспільства на Львівщині спільно з Офісом Ради Європи в Україні |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
20,0
|
Розвиток механізмів співпраці органів влади та громадянського суспільства у вирішенні пріоритетних питань області |
|||
УСЬОГО |
|
44 640,00 |
_____________________________________________________________________________________________________