Додаток до розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 27.09.2022 № 408/0/5-22ВА
Додаток
до розпорядження начальника
обласної військової адміністрації
від _____________ № _______
(Додаток 2
до Програми)
Зміни до Переліку завдань, заходів та показників на 2022 рік
Регіональної програми сприяння розвитку інформаційного
простору та громадянського суспільства у Львівській області на 2021-2025 роки
|
№ з/п |
Назва завдання |
Перелік заходів завдання |
Показники виконання заходу, один. виміру |
Виконавець заходу, показника |
Фінансування |
Очікуваний результат |
|||
|
джерела |
зміни, тис. грн |
усього з урахуванням змін, тис. грн |
|||||||
|
1. |
Завдання 1. Сприяння розвитку інформаційного простору Львівської області |
Захід 1. Фінансова підтримка комунального підприємства Львівської обласної ради ТРК «ПЕРШИЙ ЗАХІДНИЙ» |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток ТРК, грн; -чисельність штатних одиниць, од.; - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на придбання ліцензії, грн; - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого придбання обладнання, грн продукту - кількість годин мовлення (телебачення), од.; - кількість годин мовлення (радіо), од. ефективності - показники, що відображають затрати на годину мовлення, грн якості - показники, що відображають розширення мережі мовлення, %; - показники, що відображають збільшення кількості програм власного виробництва, % |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
- |
39 300,00 |
Функціонування комунального підприємства Львівської обласної ради ТРК «ПЕРШИЙ ЗАХІДНИЙ» |
|
|
Захід 2. Підтримка регіонального кінематографу |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток кінематографу, грн продукту - кількість створених фільмів, од. ефективності - показники, що відображають середню вартість на виробництво одного фільму, % якості - динаміка росту витрат на створення одного фільм відповідно до попереднього періоду, % |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,0 |
0,0 |
Отримання місцевого кінематографічного продукту, документально-історичного й патріотичного характеру |
|||
|
Захід 3. Фінансова підтримка періодичних видань області |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток періодичних видань, грн. продукту - кількість підтриманих україномовних друкованих видань, од. ефективності - показники, що відображають середню вартість на підтримку одного видання, % якості - показники, що відображають динаміку росту кількості підтриманих періодичних видань, % |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
-500,00 |
0,00 |
Об’єктивне висвітлення громадсько-політичного, соціально-економічного та культурного життя області і держави |
|||
|
2. |
Завдання 2. Сприяння розвитку книговидавничої галузі області шляхом підтримки місцевих видавців |
Захід 1. Фінансова підтримка Видавничого центру «Пам'ять» для здійснення пошукової роботи, ведення тематичної картотеки репресованих, проведення досліджень архівних кримінальних справ реабілітованих громадян тощо |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, грн; - кількість штатних одиниць, од. продукту - кількість опрацьованих архівних справ та наукове редагування справ, од; - кількість підготовлених (виданих) книг «Реабілітовані історією» (електронна або друкована версія), од. ефективності - середні витрати на отримання однієї штатної одиниці; - середні витрати на опрацювання однієї архівної справи та наукове редагування справи, грн; - середні витрати на підготовку одного видання «Реабілітовані історією» (електронна або друкована версія), грн якості - показники, що відображають збільшення фінансової підтримки, %. |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
- |
695,00 |
Функціонування Видавничого центру «Пам'ять», з метою пошуку та дослідження архівних матеріалів реабілітованих мешканців області |
|
|
Захід 2. Сприяння проведенню Міжнародної виставки-ярмарку «Форум видавців у Львові» |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток вітчизняного книговидання, грн продукту -кількість видань, відібраних за конкурсом, од.; - кількість закуплених україномовних книг, од.; - кількість проведених заходів спрямованих на промоцію україномовної книги, од. ефективності - показники, що відображають середню вартість одного видання, грн; показники, що відображають середню вартість однієї книги, грн; - показники, що відображають середню вартість одного заходу в рамках промоції української книги,. грн. якості - показники, що відображають динаміку росту підтриманих видань порівняно з попереднім роком, %; -показники, що відображають динаміку росту закуплених книг порівняно з попереднім роком, %; - показники, що відображають динаміку росту кількості проведених заходів порівняно з попереднім роком %. |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації; ГО «Форум видавців»
|
Обласний бюджет |
0,0 |
0,0 |
Популяризація вітчизняного україномовного книговидання |
|||
|
Захід 3. Сприяння розвитку місцевих книговидавців |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
-2 000,00 |
0,0 |
Підтримка вітчизняного україномовного книговидання шляхом закупівлі у місцевих видавців частин тиражів |
||||
|
Захід 4. Популяризація книгочитання шляхом організації виїзних виставок та проведення презентацій книг місцевих видавництв |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,0 |
0,0 |
Організація в обласних центрах та містечках області презентації книг місцевих видавців, створення належних умов для організації підвищення суспільного запиту на книжкову продукцію; стимулювання розвитку видавничої справи |
||||
|
3. |
Завдання 3. Підвищення повноти й оперативності інформування громадян області про діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування з актуальних питань життя регіону |
Захід 1. Проведення професійних конкурсів та конкурсів творчої майстерності для медіа |
затрат - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на поінформованість населення, грн; - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на розвиток і виплату премій, грн; - обсяг фінансового ресурсу, спрямованого проведення одного заходу, грн; продукту - кількість оприлюднених розпоряджень голови облдержадміністрації, од.; - кількість телерадіопрограм та інформаційних матеріалів, створених на замовлення облдержадміністрації, од.; -кількість проведених прес-турів для ЗМІ, од; -кількість розроблених моделей інформаційного продукту графічного характеру, од; - кількість проведених інформаційних кампаній, од; - кількість проведених заходів, од. ефективності - середні витрати на висвітлення одного інформаційного матеріалу, %; - середня вартість розроблених моделей інформаційного продукту графічного характеру, грн; - середня вартість проведених інформаційних кампаній, грн; - середня вартість проведених заходів, грн. якості - динаміка росту кількості висвітлених інформаційних матеріалів, %; - показники, що відображають кількість проведених заходів порівняно з попереднім роком.%. |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
-400,00 |
100,00 |
Розвиток потенціалу районних ЗМІ, підвищення професійного рівню журналістики та сприяння збереженню незалежності ЗМІ через опанування ними нових – Інтернет та мобільних – майданчиків. |
|
|
Захід 2. Реалізація заходу «Школа молодого журналіста» |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,0 |
0,0 |
Ознайомлення представників молоді з журналістками компетенціями, особливостями роботи журналістів, професійними стандартами та етичними принципами |
||||
|
Захід 3. Організація навчання для державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування, відповідальних за взаємодію зі ЗМІ та зв’язки з громадськістю |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,0 |
0,0 |
Підвищення фахового рівня представників органів державної влади, відповідальних за взаємодію зі ЗМІ та зв’язки з громадськістю, удосконалено механізми їхньої взаємодії зі ЗМІ |
||||
|
Захід 4. Офіційне опублікування нормативно-правових актів |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
-150,00 |
0,0 |
Інформування населення щодо змісту нормативно-правових актів відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» |
||||
|
Захід 5. Висвітлення громадсько-політичного, соціально-економічного і культурного життя області та держави у ЗМІ (телебачення, радіо, друковані видання, інтернет-видання, інформаційні агенції) |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації
Львівська обласна рада |
Обласний бюджет |
+150,00
- |
1 150,00
500,00 |
Об’єктивне висвітлення громадсько-політичного, соціально-економічного та культурного життя області і держави відповідно до Закону України «Про порядок висвітлення діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації» |
||||
|
Захід 6. Створення промоційних відео-, аудіороликів |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
+150,00 |
300,00 |
Об’єктивне висвітлення громадсько-політичного, соціально-економічного та культурного життя області і держави |
||||
|
Захід 7. Реалізація заходів з метою протидії та запобіганню загрозам в інформаційній сфері |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,0 |
0,0 |
Підвищення рівня компетенції працівників ЗМІ, медійних організацій, органів влади та місцевого самоврядування, представників неурядових організацій у сфері протидії та запобігання загрозам в інформаційній сфері; зміцнення їхньої спроможності до опору інформаційним загрозам |
||||
|
Захід 8. Проведення інформаційних кампаній, спрямованих на роз’яснення державної та регіональної політики і процесу реалізації реформ |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації
Львівська обласна рада |
Обласний бюджет |
-450,00
-
|
550,00
1000,00 |
Підвищення поінформованості населення області про зміни, які відбуваються в державі |
||||
|
|
|
Захід 9. Забезпечення роботи та обслуговування вебсайту Львівської обласної ради
|
|
Львівська обласна рада |
Обласний бюджет |
- |
200,00 |
Забезпечення висвітлення громадсько-політичного, соціально-економічного та культурного життя області і держави |
|
|
4. |
Завдання 4. Створення сприятливих умов для розвитку організацій громадянського суспільства |
Захід 1. Підтримка на конкурсних засадах проєктів і заходів інститутів громадянського суспільства |
затрат обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на підтримку проєктів і заходів організацій громадянського супільства, грн; продукту кількість підтриманих проєктів і заходів організацій громадянського супільства, од.; ефективності середня вартість на підтримку одного проєкту чи заходу, грн; якості відсоток виконаних (реалізованих) проєктів і заходів, %. |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
-800,00 |
0,0 |
Вирішення пріоритетних завдань державної і регіональної політики із залученням ресурсів громадських організацій, утвердження принципу відкритості влади |
|
|
Захід 2. Проведення заходів, спрямованих на популяризацію видатних особистостей та подій |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,0 |
0,0 |
Промоція діяльності і популяризація видатних особистостей і подій в становленні та розвитку української держави |
||||
|
Захід 3. «Школа комунікатора» для організацій громадянського суспільства |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,0 |
0,0 |
Створення умов для комунікації, підвищення рівня взаємодовіри та обміну досвідом між організаціями громадянського суспільства, органами державної влади й органами місцевого самоврядування |
||||
|
Захід 3. Форум організацій громадянського суспільства Львівщини |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,0 |
0,0 |
Розвиток механізмів співпраці органів влади та громадянського суспільства у вирішенні пріоритетних питань області |
||||
|
5. |
Завдання 5. Забезпечення ефективних процедур участі громадськості під час формування та реалізації державної, регіональної політики, вирішення питань місцевого значення |
Захід 1. Створення інформаційних продуктів з метою популяризації громадської участі |
затрат обсяг фінансового ресурсу спрямованого на створення інформаційного продукту, грн; продукту кількість створених інформаційних продуктів, од; ефективності середня вартість створення одного інформаційного продукту, грн; якості відсоток створених інформаційних продуктів, %. |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,0 |
0,0 |
Створення системи інформування та активізації громадян щодо участі в розробці та впровадженні суспільно значущих проєктів |
|
|
Захід 2. Вивчення громадської думки із суспільно важливих питань у межах області |
затрат обсяг фінансового ресурсу спрямованого на проведення соціологічних досліджень, грн; продукту кількість проведених соціологічних досліджень, од; ефективності середня вартість проведення одного соціологічного дослідження, грн; якості відсоток проведених соціологічних досліджень, %. |
Львівська обласна рада |
Обласний бюджет |
-200,00 |
0,0 |
Виявлення пріоритетних соціальних проблем, аналіз та прогнозування суспільно-політичних процесів на території області |
|||
|
6. |
Завдання 6. Створення умов для налагодження та покращення співпраці громадянського суспільства з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Захід 1. Проведення тренінгових програм для інститутів громадянського суспільства та фахівців відповідальних за комунікацію з громадськістю в громадах |
затрат обсяг фінансового ресурсу, спрямованого на організацію тренінгових програм, грн; продукту кількість проведених тренінгових програм, од; ефективності середня вартість проведення однієї тренінгової програми, грн; якості відсоток проведених тренінгових програм, %. |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
- |
100,00 |
Посилення інституційної спроможності інститутів громадянського суспільства та зміцнення партнерства з органами влади |
|
|
Захід 2. Забезпечення діяльності громадської ради при Львівській обласній державній адміністрації |
затрат обсяг фінансового ресурсу спрямованого на проведення форуму, заходів із забезпечення діяльності громадської ради, грн; продукту кількість проведених форумів, заходів із забезпечення діяльності громадської ради, од; ефективності середня вартість проведення форумів, заходів із забезпечення діяльності громадської ради, грн; якості відсоток проведених форумів, заходів із забезпечення діяльності громадської ради, %.
|
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,0 |
0,0 |
Забезпечення додаткових можливостей для реалізації та захисту прав і свобод людини і громадянина, задоволення суспільних інтересів з використанням різноманітних форм демократії участі |
|||
|
Захід 3. Вивчення міжнародного досвіду щодо співпраці влади з організаціями громадянського суспільства |
затрат обсяг фінансового ресурсу спрямованого на організацію поїздок, грн; продукту кількість організованих поїздок, од; ефективності середня вартість організації однієї поїздки, грн; якості відсоток організованих поїздок, % |
Департамент комунікацій та внутрішньої політики обласної державної адміністрації |
Обласний бюджет |
0,0 |
0,0 |
Розробка нових та вдосконалення існуючих механізмів взаємодії органів влади та інститутів громадянського суспільства |
|||
|
УСЬОГО
|
|
43 895,00 |
|||||||
__________________________________________________________________________________________________________